Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää olla typin asiakkaana

Vierailija
06.12.2020 |

Hän koittaa nyt pakottaa kehitysvammaisten työtoimintaan mua. Olen kieltäytynyt tästä kunniasta satoja kertoja silti tulee viikoittain puheluita että pitää mennä. Mun hermot ei enää kestä oon päättäny olla vastaamatta mihkään silläkään uhalla etten saa työttömyyskorvausta joka on säälittävä 200€!

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella et ole opiskelukykyinen? Käytätkö päihteitä? 

Hän ei sanonut mitään perusteluja kertoi vaan työkkärin ämmän kuunnellessa etten kelpaa edes kouluun vttu

Vierailija
22/65 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua, sossutäti sanoo sulle itsevarmana ettet ole opiskelukelpoinen?!? Sossutätikö on joku opiskelukelvottomuuden diagnosoija. Pysy tiukkana nyt, vaadi saada tietää millä perusteilla sossutäti on luokitellut sinut opiskelukelvottomaksi. Eihän se edes ole mikään asiantuntija tuollaiseen, vaikka omasta mielestään saa valehdella ja rikkoa lakia miten haluaa.

Työttömiä uhkaillaan valheellisesti "sakkolistan" varjolla. Kannattaa tutustua lakiin kuntouttavasta työtoiminnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen tarpeeksi tiukka ja sanoin ihan suoraan päin naamaa että mua ette saa sinne vaikka henki lähtisi! Ja siinä samassa yritti saada mua työttömien terveystarkastuksen ja hänelle sossu tädille olisi pitänyt luovuttaa mun terveystiedot , tuli todella haukuttu olo mulle

Miten tämä asia ratkesi? Saitko karenssin ja/tai toimeentulotuen leikkauksen?

Vierailija
24/65 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mun yli ei kävellä ja kytätä ku jotain keharia heiluttelemassa banaania toimintakeskuksella. Aion haastaa tän virkailijan kohta oikeuteen kunnianloukkaamisesta siinä oli kuule työkkärin akkakin kuuntelemassa kun mua haukuttiin.!

Vierailija
25/65 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen tarpeeksi tiukka ja sanoin ihan suoraan päin naamaa että mua ette saa sinne vaikka henki lähtisi! Ja siinä samassa yritti saada mua työttömien terveystarkastuksen ja hänelle sossu tädille olisi pitänyt luovuttaa mun terveystiedot , tuli todella haukuttu olo mulle

Miten tämä asia ratkesi? Saitko karenssin ja/tai toimeentulotuen leikkauksen?

Sanoin etten suostu terveystarkastukseen se oli jossain toimintakeskuksella kun yleensä on ihan julkisesti terveyskeskuksessa! En oo hakenu tt tukea joten entiiä varmaan antavat 5€ työttömyyskorvausta kun sanoin etten tule

Vierailija
26/65 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan tää kuulostaa aivan selvältä kiusaamistapaukselta.

Vierailija
27/65 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö sinne peseytymättä, likaisissa vaatteissa ja tukka tuhannen takussa?

Vierailija
28/65 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä terveystarkastuksessa mitään ihmeellistä ole. Ihan vastaava kuin työterveyshuollossa. Olen itsekin käynyt.

Akateeminen työtön.

Vierailija
29/65 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan siististi pukeutunut ja kävin sinä aamuna suihkussa silitin jopa vaatteet mitkä laitoin

Vierailija
30/65 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä terveystarkastuksessa mitään ihmeellistä ole. Ihan vastaava kuin työterveyshuollossa. Olen itsekin käynyt.

Akateeminen työtön.

Mun terveystarkastus oli ohjattu toimintakeskuksen jossa erilaisia ihmisiä googlatkaaa niin tiedätte mitä tarkotan

Vierailija
31/65 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen työtön.

Mun terveystarkastus oli ohjattu toimintakeskuksen jossa erilaisia ihmisiä googlatkaaa niin tiedätte mitä tarkotan

No usein ne terveydenhoitajan toimitilat on juuri siellä. Ei sillä muuta merkitystä ole. En minäkään terveyskeskuksessa käynyt.

Edellinen

Vierailija
32/65 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kaikki tiedot miksi kohtelevat noin alentavasti sinun ei tarvitse suostua mihinkään

Vierailija
33/65 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun terveystarkastus oli jossain työpajalla, jossa järjestetään myös kuntouttava työtoiminta. Ei se paikka mitään ratkaise!

Lähdin opiskelemaan täydentävää tutkintoa korkeakouluun.

Vierailija
34/65 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene kehitysvammaisten kanssa puuhastelemaan yhtään mitään, vaikka olen mt-kuntoutuja. Vaihtoehdot ovat työ tai eläke.

Tuttu on ollut 10 vuotta kuntouttavassa työtoiminnassa. Yllätys, yllätys, ei ole kuntoutunut, mutta hei, jaksaa, jaksaa.

Vierailija
35/65 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva saada maine että on kehitysvammainen kun pönkittää sellaisiin työpajoihin joissa ne venkuloi joillain pilipali hommilla eikä ymmärrä niistäkään yhtään mitään

Vierailija
36/65 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene kehitysvammaisten kanssa puuhastelemaan yhtään mitään, vaikka olen mt-kuntoutuja. Vaihtoehdot ovat työ tai eläke.

Tuttu on ollut 10 vuotta kuntouttavassa työtoiminnassa. Yllätys, yllätys, ei ole kuntoutunut, mutta hei, jaksaa, jaksaa.

Miksi ei ole kuntoutunut? Onko kyse siitä että on yritetty selvitä terapialla, vaikka lääkehoito olisi tarpeen, tai jopa sähköhoito?

Vierailija
37/65 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä voi sanoa, että hei, sun voimavarat ei riitä kiinnostavan alan opintoihin, mutta sellaiseen häsellykseen riittää, missä lähtee v*tutuksen voimasta tukka päästä?

Näin mulle sanoi sossu täti jolloin oli työkkärin nainen tietokoneen ruudulla livelähetyksenä kun oli aktivointisuunnitelman teko. Kerroin että haen opiskelemaan mielenkiintoni mukaan merkonomiksi ja sitten täti sanoi että EI ET VOI HAKEA ET OLE OPISKELUKELPOINEN sinun täytyy ensin mennä kuntouttavaan ja sitten suurimpana tähtäimenä on opiskelu. Öööö anteeksi mitä eikö nuorille yleensä ammattikouluun hakeminen ole se normaalein tapa ?? Päästä kiinni siihen arkeen mitä muut yleensä elää eikä mitään kuntouttavaa tuolta istumalta"

Kukakohan ihmeen puupää siellä on ollut etäyhteydessä jakelemassa ihmisille omituisia kehotuksiaan?HUOM----> Palkan edestä.

Vierailija
38/65 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä kaikki tiedot miksi kohtelevat noin alentavasti sinun ei tarvitse suostua mihinkään

Sano/kirjoita näin: " Haluan kirjalliset perustelut niistä seikoista, joiden vuoksi minut on teidän taholta osoitettu tajoamaanne toimintaan".

Vierailija
39/65 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosionomi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole kuntoutunut? Onko kyse siitä että on yritetty selvitä terapialla, vaikka lääkehoito olisi tarpeen, tai jopa sähköhoito?

Syö lääkkeitä, mutta ei tehoa. Sähköhoidosta en tiedä, mutta en itsekään suostu siihen, koska voi mennä muisti. Terapiaan on varaa vain harvoilla ja valituilla. Mut kuntouttavaa on tarjolla kaikille, halukkaille ja haluttomille.

Vierailija
40/65 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkkärin virkailijat valehtelee,jos joku soittaa ja vaatii typpiin ,pajalle tms. sanot puhelimessa et lain mukaan ei tervi mennä( jos siis oot terve ihminen joka pystyy töihin tai opiskeleen) ja luuri kii heti tämän jälkeen toimi itselläni. lähettäköön sit päätöksiä kotiin. omalla paikkakunnal oli tällästä touhua ja aluehallinto virasto totes sen laittomaks,myös joku poliisitutkinta oli työkkäriä kohtaan.