Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikille jotka ajattelette olevanne rumia

Vierailija
06.12.2020 |

Ja myös teille, jotka ikinä ajattelette jonkun olevan ruma.
Katsokaa tämä ja voitte olla kiitollisia siitä mitä teillä on.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau.

Vierailija
2/12 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ruma voi olla, vaikkei olisi palanutkaan poroiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa taas tämä, ei voi olla asiat huonosti, jos jollain on asiat vielä huonommin.

Vierailija
4/12 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut olevani ruma. Olenko narsisti?

Vierailija
5/12 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailu ei vie omaa kokemusta pois.

Vierailija
6/12 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset olette vain kiittämättömiä siitä mitä teillä on, koskaan ei olla onnellisia siitä mitä on.

Kuka on päättänyt sen, minkä näköinen on kaunis/komea? Kuka on sanonut, että pitää olla suuret tissit, laiha, pitkähiuksinen, hampaat valkoiset ja tasaiset, pulleat huulet, suuret silmät, nenä pieni ja siro, korkeat poskipäät, pyöreä pylly ja sirot sääret, tai miehillä suuret muskelit, kasvot miehekkäät, iso elin?

Ja kun noita et täytä, niin oletkin ruma?

Kuka kertoo, mikä on rumaa, kenellä on oikeus päättää kuka on kaunis/ruma?

Miksi ei olla onnellisia, että on silmät päässä ja näkö tallella? Olisitko mieluummin sokea?

Kuuro?

Raajaton?

Naamaton?

Vai nämä ovatkin itsestäänselvyys?

Vierailija
7/12 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä feikki video. Naamari tuo on.

Vierailija
8/12 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset olette vain kiittämättömiä siitä mitä teillä on, koskaan ei olla onnellisia siitä mitä on.

Kuka on päättänyt sen, minkä näköinen on kaunis/komea? Kuka on sanonut, että pitää olla suuret tissit, laiha, pitkähiuksinen, hampaat valkoiset ja tasaiset, pulleat huulet, suuret silmät, nenä pieni ja siro, korkeat poskipäät, pyöreä pylly ja sirot sääret, tai miehillä suuret muskelit, kasvot miehekkäät, iso elin?

Miksi ei olla onnellisia, että on silmät päässä ja näkö tallella? Olisitko mieluummin sokea?

Kuuro?

Raajaton?

Naamaton?

Typerä kommentti. Minä, joka miellän itseni rumaksi, en todellakaan halua isoja tissejä tai pulleita huulia. 

Tottakai olen onnellinen, että on raajat tallella, ei se silti poista sitä pahaa fiilistä siitä, että olen ruma. 

Vierailija
9/12 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuro?

Raajaton?

Naamaton?

Typerä kommentti. Minä, joka miellän itseni rumaksi, en todellakaan halua isoja tissejä tai pulleita huulia. 

Tottakai olen onnellinen, että on raajat tallella, ei se silti poista sitä pahaa fiilistä siitä, että olen ruma. 

Sä et ole ruma, ainoastaan vääristynyt kuva itsestäs.

En ole koskaan nähnyt rumaa ihmistä, ja olen sentään aika paljon nähnyt ihmisiäelämäni aikana.

Vierailija
10/12 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuro?

Raajaton?

Naamaton?

"Kuka on sanonut"; no ensinnäkin valtamedia kaikissa länsimaissa. Ja luettelit siinä kaikki ihanteet, joita meidän kulttuurissa ihmisten ulkonäölle on. Ei tämä ole pelkästään suomalainen ilmiö. Ja ihmiset oikeasti kohtelevat "rumaa" eri tavalla kuin toisia.

Kuurot muuten lukevat ja kirjoittavat nettifoorumeilla, ja jotkut sokeatkin. Voisit vähän harkita, mitä heistä kirjoitat.

Vierailija
11/12 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se tietysti rankkaa olla sen näköinen, että se pelottaa muita. Elämä näyttäytyisi varmasti hyvin erilaisena, ja ihmisten kovuus tulisi enemmän esiin.

Toisaalta palovammoista ei syyllistetä samoin kuin esim. lihavuudesta.

Jotkut ihmiset varmasti lyöttäytyvät palovammaisen seuraan, koska heille tulee siitä tunne että ovat hyviä ihmisiä, ja saavat auttaa toista. Rumuuden kanssa ei ole samaa reaktiota.

Vierailija
12/12 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko AP kysyä, miten itse kohtelet mielestäsi rumaa ihmistä?