Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lapsettomana 34v miehenä etsinyt naista netistä, ja harmillisen suurella osuudella naisista on jo lapsi/lapsia

Vierailija
06.12.2020 |

Monet heistä eivät kerro heti että heillä on lapsia, vaan se tulee ilmi vasta tutustumisen myötä.

Mikäköhän siinä on että pitää tehdä ne lapdet ja sitten erota, usein vielä pienten lasten kanssa.

Harva elämänsä naista etsivä haluaa mukaan toisen miehen jälkeläisiä paketissa.
Varsinkin jos miehellä ei ole vielä lapsia itsellään (kuten minulla)

Kommentit (165)

Vierailija
101/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

juna menny jo.

nyt voi sitte lasin takaa

haaveilla siitä mikä jäi

kokematta

Vierailija
102/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selvittää jo viestittelyvaiheessa ne itselle tärkeät asiat. "Onko sinulla lapsia?" on ihan normaali kysymys ja ilman muuta voit ottaa asian puheeksi jo ennen mitään treffipyyntöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota aina heti ensimmäiseksi asiaksi kysyä että onko lapsia. Onhan niitäkin naisia jotka ovat lapsettomia, et ole vain sattumoisin heitä kohdannut...

Vierailija
104/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Jos lapsettoman naisen haluat, mene baariin iskemään sellainen.

Netissä ei loppupeleissä ole muita naisia kuin yh-mammoja ja sotanorsuja. Naisia, joista miehet eivät tosielämässä kiinnostu.

Vierailija
105/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja siis joku vapaaehtoisesti lapseton mies joka ei siis halua lapsia elämäänsä? No sitten kannattaa etsiä nainen joka ei myöskään halua lapsia... helppoa se ei ole.

Vierailija
106/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Ap veljeni? On tosin jo 36 mutta hirveä rutina kun ei löydä hoikkaa, täysjärkistä, lapsetonta naista. Alle 20 vuotiaat ei tuon ikäistä huoli ja yli 25 vuotiailla taas on järjestään lapsi. Ja sitten pitäisi olla vielä hoikkakin!

Vierailija
107/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v. jos etsii naista niin samanikäiset ja hieman nuoremmat ovat älynneet lapsia tehdä, jos ovat niitä halunneet. Jos perheetön 34v. mies haluaa lisääntymisseuraa lapsettomasta naisesta, niin pitäisi olla jotain tarjottavaa alle 25v. naiselle, ottaa lapsia jo saanut nainen, tai jatkaa etsimistä sitten niin kauan että löytää sen suunnilleen oma ikäisen naisen, jolla lapsiasia on jäänyt viime tinkaan. Siinä kohtaa voi vaan varautua siihen, että lapsi jää yrityksestä huolimatta saamatta tai apuja eli hedelmöityshoitoja tarvitaan.

Vierailija
108/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Ap veljeni? On tosin jo 36 mutta hirveä rutina kun ei löydä hoikkaa, täysjärkistä, lapsetonta naista. Alle 20 vuotiaat ei tuon ikäistä huoli ja yli 25 vuotiailla taas on järjestään lapsi. Ja sitten pitäisi olla vielä hoikkakin!

Missä päin ja minkälaisissa piireissä liikut, jos yli 25-vuotiailla on "järjestään lapsi". Itse en 25-vuotiaana tuntenut ketään, jolla olisi lapsia, ja nuorin lapsia hankkinut kaverini oli 26-vuotias. Olen nyt kolmikymppinen, eikä lapsettomien kavereiden tai seurustelukumppaneiden tapaaminen ole mikään ongelma.

Vierailija
109/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittaja siis joku vapaaehtoisesti lapseton mies joka ei siis halua lapsia elämäänsä? No sitten kannattaa etsiä nainen joka ei myöskään halua lapsia... helppoa se ei ole.

Deittailu vapaaehtoisesti lapsettomana on päinvastoin paljon helpompaa kuin vauvakuumeisena kolmikymppisenä. Aikaa on kokeilla ja seikkailla, eikä ole mihinkään kiire. Minulla on ollut ihania romansseja, joissa tiesin, että toinen kyllä haluaa varmaan lapsia myöhemmin, mutta nautimme toisistamme siinä hetkessä. Lisääntymishaluisena tuohon ei olisi ollut varaa.

Ja noin joka kolmas sinkku ei halua Suomessa ollenkaan lapsia, joten mitään harvinaisuuksia velat eivät ole.

Vierailija
110/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä 37 vuotias  akateeminen nainen, sinkku ja lapseton. Ihan hyvän näköinenkin. hesassa.

Vierailija
111/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa

Jos lapsettoman naisen haluat, mene baariin iskemään sellainen.

Netissä ei loppupeleissä ole muita naisia kuin yh-mammoja ja sotanorsuja. Naisia, joista miehet eivät tosielämässä kiinnostu.

Huono neuvo. Jos ton ikäinen mies kysyy av- palstalla että mistä saisi baisen, niin ainoa oikea vastaus on että ei mistään. Olisi jo löytynyt, jos olisi mahdollista

Ja tämän palstan miesten beuvoja ei ksnbsts kuunnella, sama kuin pyytäisi sokealta apua 😅😅

Vierailija
112/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velamiehet voisi jakaa karkeasti neljään ryhmään

1. Velamiehet, jotka eivät halua lapsia ja ovat itse lähes holhottavia pahveja: Eivät pääse millään samalle aaltopituudelle minkäänlaisten naisten kanssa. Heille sopii parhaiten vuoroviikkoäiti, joka ei halua miestä sekoittamaan lastensa elämää, muttei myöskään enää keksi haluta lapsia. Tai sitten tosi vela-vela-nainen, mutta näin itsensä esittelevä nainen ei useimmiten vain kehtaa sanoa ääneen haluavansa lapsia vaan tekee ne omalla päätöksellä. Tusinassa velanaisia on vähintään 10, jotka kuitenkin tulevat paksuksi ja pitävät lapsen. Lopuista kahdesta toinen on maho ja toinen vela. Luvut toki kärjistetyt, älkää velat pahoittako mieltänne

2. Velamiehet, jotka haluavat kokoaikaisen, lapsettoman parisuhteen: mutta ne lapset eivät nyt haaveisiin kuulu. Ehkä myöhemmin tai ei koskaan. Lapseton lapsivastainen nainen hakusessa. Tai nainen, jonka lapset ovat vähintään kohtuu isoja ja pian naisesta on kokoaikaiseksi kumppaniksi ilman enempiä lapsihaaveita. Hedelmällisyys jälkimmäisellä on kuitenkin todettu toimivaksi jos mies haluaakin iltatähden isäksi.

3. Velamiehet, jotka eivät halua omia lapsia, mutta perhe-elämä sen oikean naisen kanssa voi silti sopia: Heistä ei mahdollisesti itse ole isiksi pienelle lapselle tai kantavat sairautta, jota eivät halua pistää eteenpäin. Av-palstan mukaanhan tällainen tapaus ei ole vela koska vapaaehtoinen lapsettomuus käsittää vain oman biologisen jälkikasvun toivomattomuuden. Terve mamma terveine lapsineen yhteistyökykyisen ex-miehensä kanssa herättää kiinnostuksen.

4 Velamiehet, jotka ei halua yhtäkään pidempiaikaista suhdetta: eivät halua lapsia koska eivät halua hoitaa niitä tai maksaa elareita vaan olla vapaita käyttämään rahat itseensä ja satunnaissäätöjensä kestitsemiseen. Tälle velamiestyypille kelpaa kuka vain seksuaalisesti aktiivinen nainen, jolla on ehkäisy kunnossa (tai munasarjat/kohtu poistettu) ja plussaa elämäntilanteesta, jossa vahinkoa tuskin pidettäisiin. Tyyppi 1 haluaisi olla tyyppi 4, mutta naisten rima on liian korkealla.

Velamiehetkään eivät etsi vain yhdenlaisia naisia eivätkä kaikki velanaiset ole kiinnostuneet kaikentyyppisistä velamiehistä.

Vierailija
113/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin ap:n asian. Minä myös haluan ettei tulevalla puolisolla ole ennestään lapsia. En jaksa sitä että ex puoliso on jatkuvasti kuvioissa omine toiveineen ja määräyksineen sotkemassa elämää.

Mieluiten hankin ihka omia lapsia.

Vierailija
114/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittailu vapaaehtoisesti lapsettomana on päinvastoin paljon helpompaa kuin vauvakuumeisena kolmikymppisenä. Aikaa on kokeilla ja seikkailla, eikä ole mihinkään kiire. Minulla on ollut ihania romansseja, joissa tiesin, että toinen kyllä haluaa varmaan lapsia myöhemmin, mutta nautimme toisistamme siinä hetkessä. Lisääntymishaluisena tuohon ei olisi ollut varaa.

Ja noin joka kolmas sinkku ei halua Suomessa ollenkaan lapsia, joten mitään harvinaisuuksia velat eivät ole.

Ihanan positiivinen näkökulma.

Vierailija
115/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä oikein voi profiiiliinkaan kirjoittaa että vain lapseton, kun se on negatiivisesti ilmaistu, ja saa heti lapsenvihaajan maineen

Miksei muka voi profiiliinsa laittaa, että etsii ainoastaan lapsettomia naisia? Karkottaisiko sellainen muka velanaiset pois?

Haluan kuitenkin lapsia tulevan kumppanini kanssa.

Ap

Kukaan järkevä ihminen ei enää tuossa iässä ryhdy lisääntymään. Varsinkaan jos ei vielä ole sitä varmaa kumppania ja valmiita lapsia. Toki joku voi vielä iltatähden pyöräyttää mutta yleensä lapsiluku on tuossa iässä täynnä. Veloilla se on 0 ja pysyy

Turha yleistää. Olen ihan järkevä ihminen. Ja olen tavannut mieheni 33-vuotiaana ja saanut lapseni ollessani 35-, 37- ja 40-vuotias.

Nyt kyllä huijaat. Tämän palstan asiantuntijoiden mukaan naisen hedelmällisyys katoaa jo 30-vuotiaana.

Ja yli 35-vuotiaan miehen lapsista tulee kehityshäiriöisiä.

Valhe, Mun miehen isä oli yli 60v kun sai nuoren vaimon kanssa monta poikaa. Ja kaikilla pojilla upeita lapsia.

Vierailija
116/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä AP missään nimessä ota naista jolla on jo lapsia. Katso vähän itseäsi nuorempia naisia, muista ettei sinulla ole mikään kiire. Jätä ne lapset hankkineet naiset miehille jotka ovat samassa tilanteessa

M38 eronnut 2 lasta vuoroviikoin

Vierailija
117/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä oikein voi profiiiliinkaan kirjoittaa että vain lapseton, kun se on negatiivisesti ilmaistu, ja saa heti lapsenvihaajan maineen

Miksei muka voi profiiliinsa laittaa, että etsii ainoastaan lapsettomia naisia? Karkottaisiko sellainen muka velanaiset pois?

Ap

Kukaan järkevä ihminen ei enää tuossa iässä ryhdy lisääntymään. Varsinkaan jos ei vielä ole sitä varmaa kumppania ja valmiita lapsia. Toki joku voi vielä iltatähden pyöräyttää mutta yleensä lapsiluku on tuossa iässä täynnä. Veloilla se on 0 ja pysyy

Turha yleistää. Olen ihan järkevä ihminen. Ja olen tavannut mieheni 33-vuotiaana ja saanut lapseni ollessani 35-, 37- ja 40-vuotias.

Nyt kyllä huijaat. Tämän palstan asiantuntijoiden mukaan naisen hedelmällisyys katoaa jo 30-vuotiaana.

Ja yli 35-vuotiaan miehen lapsista tulee kehityshäiriöisiä.

Valhe, Mun miehen isä oli yli 60v kun sai nuoren vaimon kanssa monta poikaa. Ja kaikilla pojilla upeita lapsia.

Puppua, kyllä tuo anoppi olisi päässyt käsiksi vanhuksen omaisuuteen jo yhdelläkin lapselle. Monta poikaa ja omaishoitajuus, ei tuohon kukaan nainen ryhdy ellei 60+ mies raiskan nut naista monta kertaa. Hyi kamala.

Vierailija
118/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä puppua, ei kaikki ole teiniäitejä. Olen 35 ja mulla on useita samanikäisiä kavereita, jotka ovat vielä avoimia ajatukselle ensimmäisestä lapsesta. Sama tilanne itsellä. Aiemmassa pitkässä suhteessa ei oltu varmoja halutaanko eikä asia tuntunut ajankohtaiselta, nykyisessä suhteessa pitää aika nopeasti miettiä haluanko lapsia tämän kanssa vai yritänkö onneani vielä jonkun muun kanssa. Olen siis kallistunut enemmän siihen että voisin lapsia haluta. Jos ei ehdi eikä onnistu niin ei se ole maailmanloppu.

Ajatus tässä nyt oli, että lapsia tekee muutkin kuin ne jotka on aina enemmän kuin mitään halunneet äideiksi ja pyöräyttäneet muksut heti parikymppisenä ensimmäiselle joka vastaan tuli. Joillakin elämä meni eri tavalla.

Vierailija
119/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilu peli: kirjoitti:

Aloituksen alapeukkumäärästä voi vetää sen johtopätöksen, että mies ei voi vaatia naiselta lapsettomuutta. Nainen voi luonnollisesti vaatia mieheltä lapsettomuutta.

Lapsettomuutta on kyllä aika vaikea vaatia :D tarkoitat varmaan että miehellä ei saisi muka olla oman makunsa mukaan henkilökohtaisia kriteerejä parisuhteen solmimiselle. Saa olla, peruspalstapeikon tulkinta sulla taas. Kyllä se nyt todella on niin, että vaikka lapsetonta ihmistä kiinnostaisi lukea tämä tieto muiden profiileista niin ei sitä voida edes hyviin tapoihin vedoten edellyttää. Kyllä siellä profiilissa saisi lukea vaikka mitä oleellista vaikka kenen mielestä. Mutta yksityisten asioiden esittely ei ole pakollista. Ja kyllä se lapsiluku on yksityinen asia kuten sekin etsiikö panoseuraa vai aviomiestä. Sitä ei ole mikään pakko kirjoittaa profiiliin eikö edes kertoa ensimmäisessä tervehdysviestissä. Valehtelu ja tarkoituksellinen harhaanjohtaminen perseestä. Se, että joku jonkun mielestä oleellinen yksityisasia ei ilmene profiilista ei ole väärin :D itse peräti kaksi viikonloppua badoossa viettäneenä törmäsin siellä jokaikiseen teiniaikojen ihastukseen ja ex-poikaystävään. Profiilini on nähnyt siellä mahdollisesti myös työnantaja ja kuka muu. En todellakaan kirjoita sinne yhtään mitään ja toimi varsin hyvin ilmankin. Harmi sitten jos joku toinen on tuhlannut aikaamme valehtelemalla, mutta sekään, että jotain ei mainitse profiilitekstissä, ei ole varsinaisesti valehtelua. Enkä jättänyt kirjoittamatta lapsistani koska halusin huijata miehiä uusioperheeseen, en todellakaan, ei kiitos. Kyllä minä kerroin itsestäni ja lapsistani sitten sille miehelle, jolle tieto oli oleellinen ja jolle asia minun mielestäni kuului. Mielestäni ei kuulu kaikille eikä edes kaikille, jotka tulevat kertomaan, että moi oon matti mulla on vauvakuume ja kiire löytää jostain nainen.

Kyllä itse naisena kokisin tulleeni vähän huijatuksi jos laitan profiiliini että haussa on oikea parisuhde ja kenties perhe, ja sitten joku mies ei kertoisi lapsistaan ennen kuin ehtisimme tutustua ja pahimmillaan ihastua. Mulle se että sanoo suoraan heti jos on lapsia on yhtä oleellista kuin joillekin olisi se, että deitti eläisi polyamorista elämää ja piilottelisi asiaa pitkään.

En haluaisi tuhlata sekuntiakaan aikaani jo lisääntyneeseen, koska sellaisen kanssa ei voi saada tyydyttävää, oikeaa parisuhdetta. Aina jossain pyörii joku lapsi tai eksä joiden aikatauluilla menee koko elämä, ja tälle lisääntyneelle parisuhde on sitä että nähdään pari kertaa viikossa, lapsettomilla viikoilla. Se taas ei ole mulle yhtään mitään.

Vierailija
120/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tällä palstalla yliedustettuina ovat matalasti koulutetut ja humanistit.