Olen lapsettomana 34v miehenä etsinyt naista netistä, ja harmillisen suurella osuudella naisista on jo lapsi/lapsia
Monet heistä eivät kerro heti että heillä on lapsia, vaan se tulee ilmi vasta tutustumisen myötä.
Mikäköhän siinä on että pitää tehdä ne lapdet ja sitten erota, usein vielä pienten lasten kanssa.
Harva elämänsä naista etsivä haluaa mukaan toisen miehen jälkeläisiä paketissa.
Varsinkin jos miehellä ei ole vielä lapsia itsellään (kuten minulla)
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilu peli: kirjoitti:
Aloituksen alapeukkumäärästä voi vetää sen johtopätöksen, että mies ei voi vaatia naiselta lapsettomuutta. Nainen voi luonnollisesti vaatia mieheltä lapsettomuutta.
Lapsettomuutta on kyllä aika vaikea vaatia :D tarkoitat varmaan että miehellä ei saisi muka olla oman makunsa mukaan henkilökohtaisia kriteerejä parisuhteen solmimiselle. Saa olla, peruspalstapeikon tulkinta sulla taas. Kyllä se nyt todella on niin, että vaikka lapsetonta ihmistä kiinnostaisi lukea tämä tieto muiden profiileista niin ei sitä voida edes hyviin tapoihin vedoten edellyttää. Kyllä siellä profiilissa saisi lukea vaikka mitä oleellista vaikka kenen mielestä. Mutta yksityisten asioiden esittely ei ole pakollista. Ja kyllä se lapsiluku on yksityinen asia kuten sekin etsiikö panoseuraa vai aviomiestä. Sitä ei ole mikään pakko kirjoittaa profiiliin eikö edes kertoa ensimmäisessä tervehdysviestissä. Valehtelu ja tarkoituksellinen harhaanjohtaminen perseestä. Se, että joku jonkun mielestä oleellinen yksityisasia ei ilmene profiilista ei ole väärin :D itse peräti kaksi viikonloppua badoossa viettäneenä törmäsin siellä jokaikiseen teiniaikojen ihastukseen ja ex-poikaystävään. Profiilini on nähnyt siellä mahdollisesti myös työnantaja ja kuka muu. En todellakaan kirjoita sinne yhtään mitään ja toimi varsin hyvin ilmankin. Harmi sitten jos joku toinen on tuhlannut aikaamme valehtelemalla, mutta sekään, että jotain ei mainitse profiilitekstissä, ei ole varsinaisesti valehtelua. Enkä jättänyt kirjoittamatta lapsistani koska halusin huijata miehiä uusioperheeseen, en todellakaan, ei kiitos. Kyllä minä kerroin itsestäni ja lapsistani sitten sille miehelle, jolle tieto oli oleellinen ja jolle asia minun mielestäni kuului. Mielestäni ei kuulu kaikille eikä edes kaikille, jotka tulevat kertomaan, että moi oon matti mulla on vauvakuume ja kiire löytää jostain nainen.
Kyllä itse naisena kokisin tulleeni vähän huijatuksi jos laitan profiiliini että haussa on oikea parisuhde ja kenties perhe, ja sitten joku mies ei kertoisi lapsistaan ennen kuin ehtisimme tutustua ja pahimmillaan ihastua. Mulle se että sanoo suoraan heti jos on lapsia on yhtä oleellista kuin joillekin olisi se, että deitti eläisi polyamorista elämää ja piilottelisi asiaa pitkään.
En haluaisi tuhlata sekuntiakaan aikaani jo lisääntyneeseen, koska sellaisen kanssa ei voi saada tyydyttävää, oikeaa parisuhdetta. Aina jossain pyörii joku lapsi tai eksä joiden aikatauluilla menee koko elämä, ja tälle lisääntyneelle parisuhde on sitä että nähdään pari kertaa viikossa, lapsettomilla viikoilla. Se taas ei ole mulle yhtään mitään.
Tässä tapauksessa aloittajan tulisi vaatia naisia vastaamaan rehellisesti kysyttäessä onko heillä lapsia ennen kuin tutustutaan ja ihastuttaa sen kummemmin. Ja kyllähän se näin taitaa yleensä toimiakin. Ap ei voi vaatia naisia kertomaan profiilitekstissään mitään, mitä eivät halua jokaäijälle ja miesnainenfetistiparilla (muhun otti yhteyttä monta tuollaista) ilmoittaa. Se, ettei kerro kaikkea profiilitekstissä ei ole huijaamista. Kuinka usein ap ehtii tutustua ja ihastua naiseen ennen kuin nainen kertoo olevansa äiti? Epäilen, että ihastuu aika pirun nopeasti jos näin useinkin käy. Kyllä lapsiasiat useimmiten selviää hyvin pian ensimmäisten asioiden joukossa jos viestejä vaihdetaan kahta enempää.
Kyllä niistä lapsista on vain mainittava. Jos et tee niin, se on selvä merkki siitä, että haluat vain huijata kanssasi yhteensopimattomia ihmisiä viestittelemään kanssasi.
Ei ole mainittava profiilissa. En mainitse profiilissa mitään muutakaan. Ei kaikkien tarvitse tietää minusta kaikkea. Se on ihan jokaisen miehen oma valinta pistää minulle viestiä vaikka tietävät, etteivät tiedä minusta mitään. Minä kyllä kerron itsestäni rehellisesti viestitellessä. En ensinnäkään vastaa suurimpaan osaan miesten viesteistä mitään, jolloin eivät joudu viestimään kanssani turhaan kun emme kuitenkaan kiinnosta molemmat toisiamme. Näin siis en tosiaankaan huijaa kanssani yhteensopimattomia ihmisiä viestittelemään kanssani. Kun vastaan miehelle, kerron selvästi hyvin alkuun millä mielin olen liikkeellä ja oman elämäntilanteen, mikä on miehen. Ja näin juttu jatkuu jos jatkuu. Useimmiten ikäiseni miehet ovat itsekin eronneita isiä, jotka etsivät elämäntilanteeseensa sopivaa parisuhdetta tai ystävää. Tämän ollessa selvillä voidaan jatkaa keskustelua muista mahdollisesti yhdistävistä tekijöistä.
Ette voi syyttää jokaista profiilissaan vähäsanaista mammaa "huijareiksi" vain sen takia, että on olemassa joitain muita mammoja, jotka haluavat saada huomiota muka-lapsettomina. Tietojen puuttuminen profiilista ei tarkoita, että on tarkoitus vedättää yhtään ainutta miestä.
Tiedämme molemmat, että tarkoituksesi on saada lapsettomia miehiä kanssasi juttusille. Siitä kertoo jo valtava tarpeesi puolustella sumutustasi.
Laita se sinne profiiliin niin kuin muutkin yh-äipät laittavat. Et sinä sen parempi ole, vaikka elämäntilanteesi salaatkin.
Öö ei, nyt tiedämme kyllä, että sinä olet paranoidi. Mulla ei lue profiilissa mitään enkä aio alkaa toimiin sitä täydentääkseni. Tarkoitukseni ei todellakaan ole jutustella sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa ei ole riittävästi yhteistä. Mulla on ihan muukin elämä kuin jaaritella epäsopivien miesten kanssa puhelimella kun niitä sopiviakin miehiä on yllin kyllin :D tällä hetkellä olen juuri lopettanut tapailin ihan itsekin lapsia saaneen ero"yh"isän kanssa enkä ole ihan heti edes selaamassa deittisovellusten tarjontaa. Joillain on tässä elämässä muutakin sisältöä kuin ihmisten huijaaminen viestinvaihtoon kanssaan. Kauniille naisille niitä viestejä tulee nimittäin tarpeeksi ihan sopiviltakin miehiltä.
- sumuttaja "yh"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9846938467 kirjoitti:
Katsotaanpas tätä nyt hetki realistisesti:
- Miesten keskimääräinen isäksituloikä on 31v.
- Naisilla vastaavasti äidiksi tulemisen keskimääräinen ikä on 28v.
- Eniten lapsia syntyy 30-34-vuotiaille naisille.
Laita deittailusetit tulille ja anna palaa, olet todella hyvän ikäinen ja on täysin realistista löytää vähän nuorempi lapseton nainen tuossa vaiheessa!
Täältä et tule KOSKAAN saamaan rehellistä vastausta tähän kysymykseen, koska aloituksen sanoma, jossa arvotetaan lapsen saanut nainen nuorta lapsetonta sinkkua alemmas, menee NIIN KOVASTI tunteisiin tällaisella foorumilla, että 95% vastauksista on joko syyllistäviä tai todellisuutta vääristäviä - "ei oo mahdollista!!!! EI EI EI!!! ET SAA ETSIÄ NUORTA NAISTA!!!!! :'((( "
t. miessika ;))
Se ettei vanha ukko miellytä nuoria naisia tuntuu jollakin menevän syvästi tunteisiin. Tämähän on vain fakta.
Ainakin minun tyttöystävääni nimenomaan viehättävät vanhemmat miehet. Eikö se ole vain hyvä, että kumpikin saa mieluisan kumppanin?
EI OLE MAHDOLLISTA! EIJEIJEIJEIJEI!!
t: av-mamma
En kyllä ymmärrä aloituksen pointtia. Sama kuin valittaisi että maailmassa on niin hirveesti tummatukkaisia miehiä. Minä haluan vaalean. Ihankuin ap:n naisettomuus olisi kiinni naisten äitiydestä tai lapsettomuudesta. Ei ole. Ihan vaan on sinusta itsestäs kiinni eikä kenenkään tartte olla lapseton tai vaaleetukkanen sinua varten ap. Itelle tulee päivittäin kymmeniä tykkäyksiä ulkomaalaisilta miehiltä eikä ne minua kiinnosta. En silti syytä palstalla heitä miehettömyydestäni. 🤷♀️
Ap on luonut uraa ja bilettänyt silloin kun muut ovat perustaneet perheitä.
Outoja nuo kommentit, että "ei sun tarvi olla vanhempi naisystävän lapsille/rakastaa naisystävän lapsia". Itseäni ahdistaisi tuollainen kylmä ilmapiiri niiden lasten puolesta, etenkin jos olisi sopassa vielä yhteisiä lapsia täysin eriarvoisessa asemassa kun puolison lapset tulevat vierailemaan. Tästä syystä en halua sekaantua mihinkään monimutkaiseen uusperhekuvioon ja jos eroaisin lasteni äidistä en hankkisi lapsia uuden puolison kanssa.
-M25
Vierailija kirjoitti:
Ap on tumputtanut ja pelannut silloin kun muut ovat perustaneet perheitä.
Korjattu.
Vierailija kirjoitti:
Outoja nuo kommentit, että "ei sun tarvi olla vanhempi naisystävän lapsille/rakastaa naisystävän lapsia". Itseäni ahdistaisi tuollainen kylmä ilmapiiri niiden lasten puolesta, etenkin jos olisi sopassa vielä yhteisiä lapsia täysin eriarvoisessa asemassa kun puolison lapset tulevat vierailemaan. Tästä syystä en halua sekaantua mihinkään monimutkaiseen uusperhekuvioon ja jos eroaisin lasteni äidistä en hankkisi lapsia uuden puolison kanssa.
-M25
🤭 mitäs jos kasvaisit ensin?
9846938467 kirjoitti:
Laita deittailusetit tulille ja anna palaa, olet todella hyvän ikäinen ja on täysin realistista löytää vähän nuorempi lapseton nainen tuossa vaiheessa!
Täältä et tule KOSKAAN saamaan rehellistä vastausta tähän kysymykseen, koska aloituksen sanoma, jossa arvotetaan lapsen saanut nainen nuorta lapsetonta sinkkua alemmas, menee NIIN KOVASTI tunteisiin tällaisella foorumilla, että 95% vastauksista on joko syyllistäviä tai todellisuutta vääristäviä - "ei oo mahdollista!!!! EI EI EI!!! ET SAA ETSIÄ NUORTA NAISTA!!!!! :'((( "
t. miessika ;))
Me satumme tietämään kokemuksesta, että vanha mies ei kiinnosta nuorta naista.
Ajatellaan nyt vaikka että nainen haluaa keskimäärin saada ensimmäisen lapsensa 28-vuotiaana. Sitä ennen muutama vuosi seurustelua. Eli naisen pitää alkaa etsiä vakavaa suhdetta n. 25-vuotiaana. Ja ap on 35 eli vanha ukko 25-vuotiaalle. Miksi taivaan tähden KUKAAN nainen valitsisi tietoisesti vanhan ukon kun oman ikäisiä on tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
täällä 37 vuotias akateeminen nainen, sinkku ja lapseton. Ihan hyvän näköinenkin. hesassa.
Aha. No sitten se on just niin! Mistä sut löytää?
Vierailija kirjoitti:
9846938467 kirjoitti:
t. miessika ;))
Ajatellaan nyt vaikka että nainen haluaa keskimäärin saada ensimmäisen lapsensa 28-vuotiaana. Sitä ennen muutama vuosi seurustelua. Eli naisen pitää alkaa etsiä vakavaa suhdetta n. 25-vuotiaana. Ja ap on 35 eli vanha ukko 25-vuotiaalle. Miksi taivaan tähden KUKAAN nainen valitsisi tietoisesti vanhan ukon kun oman ikäisiä on tarjolla?
Tätä minä jaksan aina ihmetellä täällä. Misdä haavemaailmassa nämä.miehet oikein elävät kun kuvittelevat että bausia kiinnostaa 10 vuotta vanhemmat miehet?
Vierailija kirjoitti:
Sitten kannattaa 34-vuotiaana miehenä jo tajuta, että perhejuna aikalailla meni jo.
Suurimmassa osassa suhteita lasta ei panna alulle heti ensimmäisen kuukauden aikana, vaan ensin pitää tutustua jonkun aikaa ja ehkä mennä naimisiinkin. Naisilla hedelmällisyys alkaa heikentyä 35. ikävuoden kohdalla, eikä siihen vaikuta lainkaan se, kuinka freesi tai hyvännäköinen on, missä asemassa on työelämässä tai käykö salilla.
Tuo sama tosin tulee osalle naisiakin yllätyksenä.
En minä löisi vielä hanskoja tiskiin. Minä ja mies oltiin 29 ja 31 kun tavattiin. Vuotta myöhemmin oltiin jo naimisissa ja minä olin raskaana ja oltiin ostettu meidän ensimmäinen yhteinen perheasunto. Lapsi syntyi aikalailla 1,5 vuotta meidän ensitreffien jälkeen.
Eikä tuo tuntunut edes mitenkään vauhdikkaalta! Koko ajan oli levollinen ja varma olo, että tässä se on. Lapsi täytti juuri 20.
Ap ehtii vielä hyvin, jos vain sattuu oikea nainen kohdalle! Mutta ei tuossa tosiaan auta mitään jäädä jahkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
täällä 37 vuotias akateeminen nainen, sinkku ja lapseton. Ihan hyvän näköinenkin. hesassa.
Viestistäsi oikein huokuu akateemisuus.
Etsi ulkomailta. Suomalainen nainen on noin muutenkin high risk, low reward sijoitus.
Eikös sellainen vähän käytetty neito jolla lapsi/T:kin on jo valmiiksi tehtynä on hyvä ja helppo vaihtoehto, tyyliin all inclusive?
Hyvällä tsägällä vielä muutama kiva ex-mies on lasten kautta kuvioissa mukana, siistiä vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Etsi ulkomailta. Suomalainen nainen on noin muutenkin high risk, low reward sijoitus.
Ulkomaille ei lähdetä pihinä/varattomana. Ap, on varmasti kuulut ulkomaista vaan siitäkin huolimatta jäi tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9846938467 kirjoitti:
t. miessika ;))
Tätä minä jaksan aina ihmetellä täällä. Misdä haavemaailmassa nämä.miehet oikein elävät kun kuvittelevat että bausia kiinnostaa 10 vuotta vanhemmat miehet?
No mutta annetaan heidän ihan vapaasti elää siinä maailmassa, eipä se meiltä ole mitenkään pois. Itse olin 34-vuotiaana kolmasluokkalaisen äiti. Ei olisi tullut mieleenkään katsella "sillä silmällä" miehiä, jotka eivät ole vielä olleet edes ensimmäisellä kierroksella. Eli ei ollut minulta pois ne, jotka haaveilivat nuoremmista.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa naisista tekee lapsia siinä +/- 30 vuotiaana. Valitettavasti tuossa iässä myös monien miesten kohdalla mahdollisuus saada parisuhde sulkeutuu. Itse nyt 28vuotta ja ei mitään kokemusta naisista. Olen ulkopuolella pysyvästi.
Höpö höpö! Olet vielä nuori! löydät sen oikean kyllä. Mutta toivottavasti löydät ensin Ju. m-lan:9.
Vierailija kirjoitti:
No, suomalaiseen naiseen joutuu sijoittamaan tunteita, ulkomaiseen rahaa. Tunteiden ollessa kyseessä, takkiin tulee helposti. Kun kyseessä on vain raha, nainen pysyy sun luona, kun annat rahaa sopivaan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kannattaa 34-vuotiaana miehenä jo tajuta, että perhejuna aikalailla meni jo.
Suurimmassa osassa suhteita lasta ei panna alulle heti ensimmäisen kuukauden aikana, vaan ensin pitää tutustua jonkun aikaa ja ehkä mennä naimisiinkin. Naisilla hedelmällisyys alkaa heikentyä 35. ikävuoden kohdalla, eikä siihen vaikuta lainkaan se, kuinka freesi tai hyvännäköinen on, missä asemassa on työelämässä tai käykö salilla.
Tuo sama tosin tulee osalle naisiakin yllätyksenä.
En minä löisi vielä hanskoja tiskiin. Minä ja mies oltiin 29 ja 31 kun tavattiin. Vuotta myöhemmin oltiin jo naimisissa ja minä olin raskaana ja oltiin ostettu meidän ensimmäinen yhteinen perheasunto. Lapsi syntyi aikalailla 1,5 vuotta meidän ensitreffien jälkeen.
Eikä tuo tuntunut edes mitenkään vauhdikkaalta! Koko ajan oli levollinen ja varma olo, että tässä se on. Lapsi täytti juuri 20.
Ap ehtii vielä hyvin, jos vain sattuu oikea nainen kohdalle! Mutta ei tuossa tosiaan auta mitään jäädä jahkailemaan.
No, melkein kaikkien muiden mielestä tuo on tosi vauhdikasta.
Mutta eihän kenenkään toki kannata luovuttaa, jos jotain haluaa. Yrittää voi aina.
Ainakin minun tyttöystävääni nimenomaan viehättävät vanhemmat miehet. Eikö se ole vain hyvä, että kumpikin saa mieluisan kumppanin?