Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lapsettomana 34v miehenä etsinyt naista netistä, ja harmillisen suurella osuudella naisista on jo lapsi/lapsia

Vierailija
06.12.2020 |

Monet heistä eivät kerro heti että heillä on lapsia, vaan se tulee ilmi vasta tutustumisen myötä.

Mikäköhän siinä on että pitää tehdä ne lapdet ja sitten erota, usein vielä pienten lasten kanssa.

Harva elämänsä naista etsivä haluaa mukaan toisen miehen jälkeläisiä paketissa.
Varsinkin jos miehellä ei ole vielä lapsia itsellään (kuten minulla)

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on keskimääräistä enemmän katkeria eronneita yyhoita, ja se kyllä näkyy kommenteissa

Ainoa valittaja = katkera täällä kyllä näyttää olevan ap. 😂 nyt menen halaamaan lapsiani ja laittamaan jonkun kivan viestin miehelleni. Tsemppiä ap!

Vierailija
62/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä 36 v lapseton nainen, joka haluaisi vielä yrittää lasta. Vaan taidan olla liian vanha sinulle. Elämä ei aina mene niinkuin on suunnitellut.

Suosittelisin hakemaan ap:n kaikki aiemmat, yh-naisia haukkuvat aloitukset aiheesta, niin jätät sen virheen tekemättä. Et halua alkaa syypääksi ap:n elämän ankeuteen.

Eihän aapeella ole rekisteröityä nimimerkkiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ikäisesi mies enkä ole mätsännyt Tinderissä yhdenkään lisääntyjänaisen kanssa. Kokemukseni perusteella ainakin siellä ollaan aika avoimia siitä, jos lapsia jo on, joten näiden kohdalla on helppo svaipata vasemmalle.

Toki asun kaupungissa ja deittailen lähinnä itseäni nuorempia naisia, joista huomattava enemmistö on lapsettomia. Omaan kaveripiiriinikään ei hirveästi vanhempia kuulu. Suosittelen säätäämään ikähaarukkaa alaspäin, jos syötteessäsi on liikaa sinkkuäitejä.

Joo, tämä on taas tätä Porvoon tekstiä. Älkää te oikeat +30 sinkkumiehet uskoko tätä soopaa, kun ei pidä paikkaansa, muuten käy niin että vedätte itsenne kiikk....kun uskotte ja toimitte näin....

Tietkö monta ketä olisi kupsahtanut näin?

Vierailija
64/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääällä olis 32v nainen joka ei voi saada lapsia

Vierailija
65/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä oikein voi profiiiliinkaan kirjoittaa että vain lapseton, kun se on negatiivisesti ilmaistu, ja saa heti lapsenvihaajan maineen

Miksei muka voi profiiliinsa laittaa, että etsii ainoastaan lapsettomia naisia? Karkottaisiko sellainen muka velanaiset pois?

Haluan kuitenkin lapsia tulevan kumppanini kanssa.

Ap

Kukaan järkevä ihminen ei enää tuossa iässä ryhdy lisääntymään. Varsinkaan jos ei vielä ole sitä varmaa kumppania ja valmiita lapsia. Toki joku voi vielä iltatähden pyöräyttää mutta yleensä lapsiluku on tuossa iässä täynnä. Veloilla se on 0 ja pysyy

Turha yleistää. Olen ihan järkevä ihminen. Ja olen tavannut mieheni 33-vuotiaana ja saanut lapseni ollessani 35-, 37- ja 40-vuotias.

Nyt kyllä huijaat. Tämän palstan asiantuntijoiden mukaan naisen hedelmällisyys katoaa jo 30-vuotiaana.

Vierailija
66/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on keskimääräistä enemmän katkeria eronneita yyhoita, ja se kyllä näkyy kommenteissa

Olet perhe palstalla. Ei kun unohdin! Täältä oltiin etsimässä kaunista, hoikkaa, tiukkaa neitsyttä 0 eurolla. Harmi vaan ettei kenenkään varastossa satu olemaan :(

Vierailija
67/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä oikein voi profiiiliinkaan kirjoittaa että vain lapseton, kun se on negatiivisesti ilmaistu, ja saa heti lapsenvihaajan maineen

Miksei muka voi profiiliinsa laittaa, että etsii ainoastaan lapsettomia naisia? Karkottaisiko sellainen muka velanaiset pois?

Ap

Kukaan järkevä ihminen ei enää tuossa iässä ryhdy lisääntymään. Varsinkaan jos ei vielä ole sitä varmaa kumppania ja valmiita lapsia. Toki joku voi vielä iltatähden pyöräyttää mutta yleensä lapsiluku on tuossa iässä täynnä. Veloilla se on 0 ja pysyy

Turha yleistää. Olen ihan järkevä ihminen. Ja olen tavannut mieheni 33-vuotiaana ja saanut lapseni ollessani 35-, 37- ja 40-vuotias.

Nyt kyllä huijaat. Tämän palstan asiantuntijoiden mukaan naisen hedelmällisyys katoaa jo 30-vuotiaana.

Ja liesten 28-vuotiaana

Vierailija
68/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusperheessä ennen omaa ydinperhettä kirjoitti:

Lapset ovat ihania. Mutta silti toisten lapsia ei rakasta kuin omiaan, vaikka kuinka haluaisi. Oma on aina oma.

Onhan kahden naisen perheessäkin lapset omia, vaikka vain toinen on biologinen vanhempi. Surullisia tapauksia toki on näissä uusioperheissä, joissa toisella on lapsia ennestään ja niiden lisäksi saadaan yhteinen vauva. Usein kaikesta huomaa, että toiselle vanhemmista biologinen lapsi on etusijalla ja ns. bonuslapset vain välttämätön paha.

Aloittajan tapauksessa en kyllä olisi huolissani. Miehellä on tuossa iässä vielä aikaa saada lapsia. Mun serkkupoika sai juuri esikoisensa 36-vuotiaana, puoliso on 9v nuorempi ja lapsi molemmille ensimmäinen. Ja kyllähän naisetkin nykyään tekevät lapsia kolmevitosena.

Kahden naisen perheessä lapset ovat "omia" alusta saakka, lisäksi usein toinen äideistä on toisen lapsen biologinen äiti ja toinen puolestaan toisen.

Vierailija
69/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias ja lapseton. En tiedä haluanko koskaan lapsia. katsotaan sitten jos mies löytyy. Yksin jonkun spermapankin kanssa en siihen hommaan ala.

Vierailija
70/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja yli 35-vuotiaan miehen lapsista tulee kehityshäiriöisiä.

Vierailija
71/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja liesten 28-vuotiaana

Miesten*

Vierailija
72/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä 36 v lapseton nainen, joka haluaisi vielä yrittää lasta. Vaan taidan olla liian vanha sinulle. Elämä ei aina mene niinkuin on suunnitellut.

Suosittelisin hakemaan ap:n kaikki aiemmat, yh-naisia haukkuvat aloitukset aiheesta, niin jätät sen virheen tekemättä. Et halua alkaa syypääksi ap:n elämän ankeuteen.

Eihän aapeella ole rekisteröityä nimimerkkiä?

Ei ole vaikea hakea, kun jokaisessa yh-äitien haukkumisketjussa kertoo usein jo otsikossa olevansa 34-vuotias mies. Valituksen aihe yleensä on, miksi häneen ottaa yhteyttä vain yh-äidit, vaikkei hän ole profiilissaan ilmoittanut etsivänsä lapsetonta naista.

Vierailija
73/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä... näin sinkkunaisenakin jokin ap:n aloituksessa särähtää korvaan. Ehkä tuo ehdottomuus tai jokin. Vika voi olla jossain muussa kuin niissä naisissa.

Vierailija
74/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfauros on nyt kyllä myöhässä sen 10v ainakin

Vierailija
75/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel. Olitko jossain kryo-jäässä viimeiset 15v kun muut eli?

Taisi nimenomaan itse elää eikä keksiä sisältöä elämäänsä vain muiden elämillä.

Jos tekee lapsia, pitää niistä ottaa vastuu eikä pakottaa mukaan uusperhekuvioihin.

Vierailija
76/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jatkaa etsintää. Lapsettoman ei missään nimessä kannata sotkeutua uusperhekuvioihin, kun ei tartte. Itse elän uusperheessä ja voin kertoa, että vihaan miehen lapsia sydämeni pohjasta, mutta kun itsellänikin on lapsia, niin ajattelin, että kai sit miehelläkin saa olla. 

Vierailija
77/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä onkin niitä miesten helmiä. Ymmärrän kyllä että lapseton haluaisi mielellään lapsettoman kumppanin. Mutta jos 34v ei ole vielä ollut kunnollisessa parisuhteessa, niin voi olla vaikea löytää tuon ikäistä neitsytvaimoa.

Sun olis pitänyt olla liikkeellä 10v aiemmin.

Naisilla nimittäin tulee biologia vastaan eikä voida odotella neljäkymppiseksi sitä oikeaa.

Miten neitsyys liittyy lapsettomuuteen? :D Olisiko sinunkin ollut hyvä opiskella ensin ennen vimmaista poikimista..

Ja jos naiset eivät voi odotella neljäkymppiseksi sitä oikeaa, mitä he siellä netissä etsivät?

Vierailija
78/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestetty avioliitto on se perinteinenratkaisu ap:n kaltaisten nössömiesten ongelmiin! Kun ei itse osaa järjestää itselleen parisuhdetta, niin tulee suku apuun.

Vierailija
79/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan oikeasti miettiä, miksi sinun on vaikea tavata lapsettomia naisia. Onko korjattavaa filttereissäsi, asuinpaikassasi, ikähaarukassasi, lähestymistavassasi? Jotkin tekijät selittävät, miksi toisten kolmikymppisten miesten on suhteellisen helppo mätsätä lapsettomien naisten kanssa, ja toiset eivät kohtaa sellaisia juuri ollenkaan.

Sen ihmettely, miksi monilla kolmikymppisillä naisilla on jo lapsia, ei ole hedelmällistä ongelmanratkaisun kannalta. Tosiasia on, että Suomessa on todella paljon 20-50-vuotiaita lapsettomia naisia, joita sinä voisit deittailla.

Vierailija
80/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestetty avioliitto on se perinteinenratkaisu ap:n kaltaisten nössömiesten ongelmiin! Kun ei itse osaa järjestää itselleen parisuhdetta, niin tulee suku apuun.

Kaikilla ei voi olla hyvät geenit.          Tykkäisitkö enemmän siitä spartalaisten käyttämästä tyylistä, jos joku ihminen syntyy?