Olen lapsettomana 34v miehenä etsinyt naista netistä, ja harmillisen suurella osuudella naisista on jo lapsi/lapsia
Monet heistä eivät kerro heti että heillä on lapsia, vaan se tulee ilmi vasta tutustumisen myötä.
Mikäköhän siinä on että pitää tehdä ne lapdet ja sitten erota, usein vielä pienten lasten kanssa.
Harva elämänsä naista etsivä haluaa mukaan toisen miehen jälkeläisiä paketissa.
Varsinkin jos miehellä ei ole vielä lapsia itsellään (kuten minulla)
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9846938467 kirjoitti:
Katsotaanpas tätä nyt hetki realistisesti:
- Miesten keskimääräinen isäksituloikä on 31v.
- Naisilla vastaavasti äidiksi tulemisen keskimääräinen ikä on 28v.
- Eniten lapsia syntyy 30-34-vuotiaille naisille.
Laita deittailusetit tulille ja anna palaa, olet todella hyvän ikäinen ja on täysin realistista löytää vähän nuorempi lapseton nainen tuossa vaiheessa!
Täältä et tule KOSKAAN saamaan rehellistä vastausta tähän kysymykseen, koska aloituksen sanoma, jossa arvotetaan lapsen saanut nainen nuorta lapsetonta sinkkua alemmas, menee NIIN KOVASTI tunteisiin tällaisella foorumilla, että 95% vastauksista on joko syyllistäviä tai todellisuutta vääristäviä - "ei oo mahdollista!!!! EI EI EI!!! ET SAA ETSIÄ NUORTA NAISTA!!!!! :'((( "
t. miessika ;))
Me satumme tietämään kokemuksesta, että vanha mies ei kiinnosta nuorta naista.
Ajatellaan nyt vaikka että nainen haluaa keskimäärin saada ensimmäisen lapsensa 28-vuotiaana. Sitä ennen muutama vuosi seurustelua. Eli naisen pitää alkaa etsiä vakavaa suhdetta n. 25-vuotiaana. Ja ap on 35 eli vanha ukko 25-vuotiaalle. Miksi taivaan tähden KUKAAN nainen valitsisi tietoisesti vanhan ukon kun oman ikäisiä on tarjolla?
Tätä minä jaksan aina ihmetellä täällä. Misdä haavemaailmassa nämä.miehet oikein elävät kun kuvittelevat että bausia kiinnostaa 10 vuotta vanhemmat miehet?
No mutta annetaan heidän ihan vapaasti elää siinä maailmassa, eipä se meiltä ole mitenkään pois. Itse olin 34-vuotiaana kolmasluokkalaisen äiti. Ei olisi tullut mieleenkään katsella "sillä silmällä" miehiä, jotka eivät ole vielä olleet edes ensimmäisellä kierroksella. Eli ei ollut minulta pois ne, jotka haaveilivat nuoremmista.
Ihan hyvä pointti, eihän se keneltäkään ole pois ja ihan missä tahansa haaveissa saa elää. Vaan kyllähän se pistää ärsyttämään, että sen maailman pitää vyöryä tänne, kun vielä muutama vuosi sitten älysivät pysyä omissa kuplissaan siellä manosfäärissä vihaamassa muiden miesten lapsia. Tämä nyt sattuu olemaan mammapalsta. Eipä mekään tehdä invaasiota vaikka hommalle ja vaahdota, miksi deittiapeissa on liikaa persumiehiä ja miksei se voi lukea vaikka hihassa... Ja nämä aloitukset ovat aina tätä samaa trollaamista, kehitystä ei juurikaan tapahdu. Ja sävy on aina hyökkäävä ja syyttelevä. Täällä oli ennen mukavampaa keskustella.
Vaan kyllähän se pistää ärsyttämään, että sen maailman pitää vyöryä tänne
Tämähän on kuin suoraan persujen vaaliohjelmasta vain hieman vähemmän rumasti ilmaistuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi ulkomailta. Suomalainen nainen on noin muutenkin high risk, low reward sijoitus.
No, suomalaiseen naiseen joutuu sijoittamaan tunteita, ulkomaiseen rahaa. Tunteiden ollessa kyseessä, takkiin tulee helposti. Kun kyseessä on vain raha, nainen pysyy sun luona, kun annat rahaa sopivaan tahtiin.
Työsuhde 🙃
165, ei sitten tullut mieleesi ilmoittaa kommenttia asiattomaksi vaan päätit oikein lainata ja levittää sitä edelleen - miksi?
"Joutuu sijoittamaan?" Ja ihan tunteita jooa. Voi voi, ikävää kun tussu- kodinkoneita ei saa ilmaiseksi. Ihme juttu, että tuommoinen "aarre" on vielä vapaana :D