Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lapsettomana 34v miehenä etsinyt naista netistä, ja harmillisen suurella osuudella naisista on jo lapsi/lapsia

Vierailija
06.12.2020 |

Monet heistä eivät kerro heti että heillä on lapsia, vaan se tulee ilmi vasta tutustumisen myötä.

Mikäköhän siinä on että pitää tehdä ne lapdet ja sitten erota, usein vielä pienten lasten kanssa.

Harva elämänsä naista etsivä haluaa mukaan toisen miehen jälkeläisiä paketissa.
Varsinkin jos miehellä ei ole vielä lapsia itsellään (kuten minulla)

Kommentit (165)

Vierailija
121/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaanpas tätä nyt hetki realistisesti:

- Miesten keskimääräinen isäksituloikä on 31v.

- Naisilla vastaavasti äidiksi tulemisen keskimääräinen ikä on 28v.

- Eniten lapsia syntyy 30-34-vuotiaille naisille.

Laita deittailusetit tulille ja anna palaa, olet todella hyvän ikäinen ja on täysin realistista löytää vähän nuorempi lapseton nainen tuossa vaiheessa!

Täältä et tule KOSKAAN saamaan rehellistä vastausta tähän kysymykseen, koska aloituksen sanoma, jossa arvotetaan lapsen saanut nainen nuorta lapsetonta sinkkua alemmas, menee NIIN KOVASTI tunteisiin tällaisella foorumilla, että 95% vastauksista on joko syyllistäviä tai todellisuutta vääristäviä - "ei oo mahdollista!!!! EI EI EI!!! ET SAA ETSIÄ NUORTA NAISTA!!!!! :'((( "

t. miessika ;))

Vierailija
122/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorta naista saa etsiä, vaikka ei haluaisi koskaan lapsia. Itselläni on 12 vuotta nuorempi tyttöystävä, joka on myös vapaaehtoisesti lapseton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu peli: kirjoitti:

Aloituksen alapeukkumäärästä voi vetää sen johtopätöksen, että mies ei voi vaatia naiselta lapsettomuutta. Nainen voi luonnollisesti vaatia mieheltä lapsettomuutta.

Lapsettomuutta on kyllä aika vaikea vaatia :D tarkoitat varmaan että miehellä ei saisi muka olla oman makunsa mukaan henkilökohtaisia kriteerejä parisuhteen solmimiselle. Saa olla, peruspalstapeikon tulkinta sulla taas. Kyllä se nyt todella on niin, että vaikka lapsetonta ihmistä kiinnostaisi lukea tämä tieto muiden profiileista niin ei sitä voida edes hyviin tapoihin vedoten edellyttää. Kyllä siellä profiilissa saisi lukea vaikka mitä oleellista vaikka kenen mielestä. Mutta yksityisten asioiden esittely ei ole pakollista. Ja kyllä se lapsiluku on yksityinen asia kuten sekin etsiikö panoseuraa vai aviomiestä. Sitä ei ole mikään pakko kirjoittaa profiiliin eikö edes kertoa ensimmäisessä tervehdysviestissä. Valehtelu ja tarkoituksellinen harhaanjohtaminen perseestä. Se, että joku jonkun mielestä oleellinen yksityisasia ei ilmene profiilista ei ole väärin :D itse peräti kaksi viikonloppua badoossa viettäneenä törmäsin siellä jokaikiseen teiniaikojen ihastukseen ja ex-poikaystävään. Profiilini on nähnyt siellä mahdollisesti myös työnantaja ja kuka muu. En todellakaan kirjoita sinne yhtään mitään ja toimi varsin hyvin ilmankin. Harmi sitten jos joku toinen on tuhlannut aikaamme valehtelemalla, mutta sekään, että jotain ei mainitse profiilitekstissä, ei ole varsinaisesti valehtelua. Enkä jättänyt kirjoittamatta lapsistani koska halusin huijata miehiä uusioperheeseen, en todellakaan, ei kiitos. Kyllä minä kerroin itsestäni ja lapsistani sitten sille miehelle, jolle tieto oli oleellinen ja jolle asia minun mielestäni kuului. Mielestäni ei kuulu kaikille eikä edes kaikille, jotka tulevat kertomaan, että moi oon matti mulla on vauvakuume ja kiire löytää jostain nainen.

Kyllä itse naisena kokisin tulleeni vähän huijatuksi jos laitan profiiliini että haussa on oikea parisuhde ja kenties perhe, ja sitten joku mies ei kertoisi lapsistaan ennen kuin ehtisimme tutustua ja pahimmillaan ihastua. Mulle se että sanoo suoraan heti jos on lapsia on yhtä oleellista kuin joillekin olisi se, että deitti eläisi polyamorista elämää ja piilottelisi asiaa pitkään.

En haluaisi tuhlata sekuntiakaan aikaani jo lisääntyneeseen, koska sellaisen kanssa ei voi saada tyydyttävää, oikeaa parisuhdetta. Aina jossain pyörii joku lapsi tai eksä joiden aikatauluilla menee koko elämä, ja tälle lisääntyneelle parisuhde on sitä että nähdään pari kertaa viikossa, lapsettomilla viikoilla. Se taas ei ole mulle yhtään mitään.

Tässä tapauksessa aloittajan tulisi vaatia naisia vastaamaan rehellisesti kysyttäessä onko heillä lapsia ennen kuin tutustutaan ja ihastuttaa sen kummemmin. Ja kyllähän se näin taitaa yleensä toimiakin. Ap ei voi vaatia naisia kertomaan profiilitekstissään mitään, mitä eivät halua jokaäijälle ja miesnainenfetistiparilla (muhun otti yhteyttä monta tuollaista) ilmoittaa. Se, ettei kerro kaikkea profiilitekstissä ei ole huijaamista. Kuinka usein ap ehtii tutustua ja ihastua naiseen ennen kuin nainen kertoo olevansa äiti? Epäilen, että ihastuu aika pirun nopeasti jos näin useinkin käy. Kyllä lapsiasiat useimmiten selviää hyvin pian ensimmäisten asioiden joukossa jos viestejä vaihdetaan kahta enempää.

Vierailija
124/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jatkaa etsintää. Lapsettoman ei missään nimessä kannata sotkeutua uusperhekuvioihin, kun ei tartte. Itse elän uusperheessä ja voin kertoa, että vihaan miehen lapsia sydämeni pohjasta, mutta kun itsellänikin on lapsia, niin ajattelin, että kai sit miehelläkin saa olla. 

Olet sairas. Sinun ei olisi pitänyt hankkia edes omia lapsia.

Vierailija
125/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen alapeukkumäärästä voi vetää sen johtopätöksen, että mies ei voi vaatia naiselta lapsettomuutta. Nainen voi luonnollisesti vaatia mieheltä lapsettomuutta.

Lapsettomuutta on kyllä aika vaikea vaatia :D tarkoitat varmaan että miehellä ei saisi muka olla oman makunsa mukaan henkilökohtaisia kriteerejä parisuhteen solmimiselle. Saa olla, peruspalstapeikon tulkinta sulla taas. Kyllä se nyt todella on niin, että vaikka lapsetonta ihmistä kiinnostaisi lukea tämä tieto muiden profiileista niin ei sitä voida edes hyviin tapoihin vedoten edellyttää. Kyllä siellä profiilissa saisi lukea vaikka mitä oleellista vaikka kenen mielestä. Mutta yksityisten asioiden esittely ei ole pakollista. Ja kyllä se lapsiluku on yksityinen asia kuten sekin etsiikö panoseuraa vai aviomiestä. Sitä ei ole mikään pakko kirjoittaa profiiliin eikö edes kertoa ensimmäisessä tervehdysviestissä. Valehtelu ja tarkoituksellinen harhaanjohtaminen perseestä. Se, että joku jonkun mielestä oleellinen yksityisasia ei ilmene profiilista ei ole väärin :D itse peräti kaksi viikonloppua badoossa viettäneenä törmäsin siellä jokaikiseen teiniaikojen ihastukseen ja ex-poikaystävään. Profiilini on nähnyt siellä mahdollisesti myös työnantaja ja kuka muu. En todellakaan kirjoita sinne yhtään mitään ja toimi varsin hyvin ilmankin. Harmi sitten jos joku toinen on tuhlannut aikaamme valehtelemalla, mutta sekään, että jotain ei mainitse profiilitekstissä, ei ole varsinaisesti valehtelua. Enkä jättänyt kirjoittamatta lapsistani koska halusin huijata miehiä uusioperheeseen, en todellakaan, ei kiitos. Kyllä minä kerroin itsestäni ja lapsistani sitten sille miehelle, jolle tieto oli oleellinen ja jolle asia minun mielestäni kuului. Mielestäni ei kuulu kaikille eikä edes kaikille, jotka tulevat kertomaan, että moi oon matti mulla on vauvakuume ja kiire löytää jostain nainen.

Kyllä itse naisena kokisin tulleeni vähän huijatuksi jos laitan profiiliini että haussa on oikea parisuhde ja kenties perhe, ja sitten joku mies ei kertoisi lapsistaan ennen kuin ehtisimme tutustua ja pahimmillaan ihastua. Mulle se että sanoo suoraan heti jos on lapsia on yhtä oleellista kuin joillekin olisi se, että deitti eläisi polyamorista elämää ja piilottelisi asiaa pitkään.

En haluaisi tuhlata sekuntiakaan aikaani jo lisääntyneeseen, koska sellaisen kanssa ei voi saada tyydyttävää, oikeaa parisuhdetta. Aina jossain pyörii joku lapsi tai eksä joiden aikatauluilla menee koko elämä, ja tälle lisääntyneelle parisuhde on sitä että nähdään pari kertaa viikossa, lapsettomilla viikoilla. Se taas ei ole mulle yhtään mitään.

Tässä tapauksessa aloittajan tulisi vaatia naisia vastaamaan rehellisesti kysyttäessä onko heillä lapsia ennen kuin tutustutaan ja ihastuttaa sen kummemmin. Ja kyllähän se näin taitaa yleensä toimiakin. Ap ei voi vaatia naisia kertomaan profiilitekstissään mitään, mitä eivät halua jokaäijälle ja miesnainenfetistiparilla (muhun otti yhteyttä monta tuollaista) ilmoittaa. Se, ettei kerro kaikkea profiilitekstissä ei ole huijaamista. Kuinka usein ap ehtii tutustua ja ihastua naiseen ennen kuin nainen kertoo olevansa äiti? Epäilen, että ihastuu aika pirun nopeasti jos näin useinkin käy. Kyllä lapsiasiat useimmiten selviää hyvin pian ensimmäisten asioiden joukossa jos viestejä vaihdetaan kahta enempää.

Kyllä niistä lapsista on vain mainittava. Jos et tee niin, se on selvä merkki siitä, että haluat vain huijata kanssasi yhteensopimattomia ihmisiä viestittelemään kanssasi.

Vierailija
126/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös vastaavassa tilanteessa oleva 34-vee mies. Suomeen on tuotettu miehiä kyllä aivan liikaa. Kilpailu on miesten kesken veristä ja kovaa. 

Vierailija
127/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös vastaavassa tilanteessa oleva 34-vee mies. Suomeen on tuotettu miehiä kyllä aivan liikaa. Kilpailu on miesten kesken veristä ja kovaa. 

Miten mä olen kokenut paremmaksi pysyä sinkkuna huolimatta tulijoista? Oisko, siksi etten kaipaa stressiä.

Mies kuin mies = stressi.

Vierailija
128/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni näkyy moittivan ap:ta siitä ettei ole hankkinut lapsia jo aikasemmin. Voin omalta kohdaltani sanoa, että aina se ei ole itsestä kiinni. Olin pitkässä suhteessa, jossa puoliso sitten ilmoitti, että lapsia ei hankita. Minulla meni ainakin ne parhaat vuodet siinä sitten. Nyt olen 4v ollut sinkkuna sen jälkeen, lapsia ei tule olemaan, vaikka haluaisinkin.

M38

Vierailija
129/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9846938467 kirjoitti:

Laita deittailusetit tulille ja anna palaa, olet todella hyvän ikäinen ja on täysin realistista löytää vähän nuorempi lapseton nainen tuossa vaiheessa!

Täältä et tule KOSKAAN saamaan rehellistä vastausta tähän kysymykseen, koska aloituksen sanoma, jossa arvotetaan lapsen saanut nainen nuorta lapsetonta sinkkua alemmas, menee NIIN KOVASTI tunteisiin tällaisella foorumilla, että 95% vastauksista on joko syyllistäviä tai todellisuutta vääristäviä - "ei oo mahdollista!!!! EI EI EI!!! ET SAA ETSIÄ NUORTA NAISTA!!!!! :'((( "

t. miessika ;))

Mitä siitä seuraa jos sellaisen neuvon antaa että etsi 10 vuotta nuorempaa lapsetonta (neitsyt)naista. Kymmenen vuotta lisää tasoteoriaitkua tällä foorumilla, se on mitä siitä seuraa. Nimimerkillä sen kokemusta on, sen verran palstailleella. Samat naamat vuodesta toiseen jankuttamassa identtistä liturgiaansa, samoilla sanoilla. Kuinkahan kauan tämäkin mr 34 on jo täällä roikkunut jauhamassa teoriaksi jäävistä nuorista ja hoikista morsiamista. Nyt jätkät lusikka kauniiseen käteen ja realismia tekemiseen.

Vierailija
130/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9846938467 kirjoitti:

t. miessika ;))

Luuletko tosissasi, että mammat olisi kateellisia täällä ap:sta, kun ihanalle ap:lle kelpaa vain lapseton? Että mammat eivät halua tehdä kaikenkattavia profiileja vain säilyttääkseen mahkut ap:n yhteydenotolle? XD

Teille on vastattu tuhanteen kertaan miksi kaikki eivät tee kaikenkattavia profiilikuvauksia. Sillä vältellään ja tavoitellaan ihan muuta kuin ap:n seulan läpäisemistä, mutta minäkeskeinen mieshän ei voi tunnustaa että kellään mammalla kyse olisi esim. yksityisyydestä. Vaan juuri siitä, että ap ei muuten pistä viestiä mammalle 😭

Tottakai miehetkin haluavat elämältä eri asioita, on useimmat mammatkin halunneet perustaa perheensä miehen kanssa, jolla ei ole ex-vaimoa ja lapsia. Suurinosa mammoista ymmärtää ihan hyvin tällaiset toivomukset ja perusteet niiden taustalla. Eniten erimielisyyttä on tässä ollut vain siitä, että pitääkö naisten julkistaa kaikki asiansa netissä vain helpottaakseen ap:n naisjahtia. No ei pidä.

Osa mammoista on ehkä kiinnostunut uusioperhekuvioista, ehkä he toivoisivat kelpaavansa jopa juuri ap:lle. Voi heiltäkin tietyt tekstit puuttua profiilista silti muustakin syystä kuin huijatakseen. Tai sitten myös huijatakseen, mutta tuskinpa kovin moni juuri siihen pyrkii. Ja suurinta osaa ap ei todellakaan kiinnosta koska on vauvakuumeinen, mitä eivät kaikki mammat eivätkä kaikki lapsettomatkaan ole.

Luulenpa, että nämä "turha haaveilla nuoremmasta, lapsettomasta naisesta" ovat tulleet naisilta, joilla on haluja uusioperhekuvioihin tai oma lastensaanti näyttää koko ajan epätodennäköisemmältä, jos oman ikäiset miehet kosiskelevat nuorempia naisia. No nuori nainen kyllä ottaakin ikäisensä yleensä, mutta joskus joku haluaa sen perheen setämiehenkin kanssa sukkelaan.

Muita lapsia saaneita ei yksinkertaisesti kiinnosta lapsia haluava mies tai heidän hakukriteereihinsä sopiminen. Mua ei kyllä kiinnosta myöskään velamies, joka haaveilee naisen kanssa kaiken arjen jakamisesta koska olen ihan itse lapsia halunnut enkä edelleenkään haaveile lapsettomasta elämästä jonkun lapsettoman miehen kanssa. Joka kerta olen kertonut miehelle lapsista kun keskustelu on aiheeseen johdatettu kumman vain aloitteesta. Tahdonhan itsekin tietää millainen mies on enkä vain tyrkyttää itseäni kelle tahansa. No tinderistä ette mua kyllä löydä, joten ehkä tindein perusteella meitä ei paljon ole.

Vierailija
131/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9846938467 kirjoitti:

t. miessika ;))

Mitä siitä seuraa jos sellaisen neuvon antaa että etsi 10 vuotta nuorempaa lapsetonta (neitsyt)naista. Kymmenen vuotta lisää tasoteoriaitkua tällä foorumilla, se on mitä siitä seuraa. Nimimerkillä sen kokemusta on, sen verran palstailleella. Samat naamat vuodesta toiseen jankuttamassa identtistä liturgiaansa, samoilla sanoilla. Kuinkahan kauan tämäkin mr 34 on jo täällä roikkunut jauhamassa teoriaksi jäävistä nuorista ja hoikista morsiamista. Nyt jätkät lusikka kauniiseen käteen ja realismia tekemiseen.

Pointti on siinä, että niitä kymmenen vuotta nuorempia sinkkunaisia on niin valtavan paljon enemmän, että vaikka tuo ikäero olisi ok vain vaikkapa joka kolmannelle noista naisista, heitä on määrällisesti silti yhtä paljon kuin omanikäisiä sinkkunaisia.

Vierailija
132/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Ap veljeni? On tosin jo 36 mutta hirveä rutina kun ei löydä hoikkaa, täysjärkistä, lapsetonta naista. Alle 20 vuotiaat ei tuon ikäistä huoli ja yli 25 vuotiailla taas on järjestään lapsi. Ja sitten pitäisi olla vielä hoikkakin!

Missä päin ja minkälaisissa piireissä liikut, jos yli 25-vuotiailla on "järjestään lapsi". Itse en 25-vuotiaana tuntenut ketään, jolla olisi lapsia, ja nuorin lapsia hankkinut kaverini oli 26-vuotias. Olen nyt kolmikymppinen, eikä lapsettomien kavereiden tai seurustelukumppaneiden tapaaminen ole mikään ongelma.

No esim. paras ystäväni odottaa kolmatta lastaan, ekan sai 21vuotiaana. Ja sama isä joka muksulla! Toisella ystävälläni on ikävuosina 20-22 tehdyt lapset kahdelle eri isälle. Ja minä sain ainokaiseni 26vuotiaana.

Yli kolmekymppisen  kroppa ei kestä raskauden kremppoja  saati, että jaksaisi kunnolla yövalvomisia vauvan kanssa. Hedelmällisyyskin laskee kuin lehmän häntä kun 30 tulee mittariin!  

Vierailija
133/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niistä lapsista on vain mainittava. Jos et tee niin, se on selvä merkki siitä, että haluat vain huijata kanssasi yhteensopimattomia ihmisiä viestittelemään kanssasi.

Ei ole mainittava profiilissa. En mainitse profiilissa mitään muutakaan. Ei kaikkien tarvitse tietää minusta kaikkea. Se on ihan jokaisen miehen oma valinta pistää minulle viestiä vaikka tietävät, etteivät tiedä minusta mitään. Minä kyllä kerron itsestäni rehellisesti viestitellessä. En ensinnäkään vastaa suurimpaan osaan miesten viesteistä mitään, jolloin eivät joudu viestimään kanssani turhaan kun emme kuitenkaan kiinnosta molemmat toisiamme. Näin siis en tosiaankaan huijaa kanssani yhteensopimattomia ihmisiä viestittelemään kanssani. Kun vastaan miehelle, kerron selvästi hyvin alkuun millä mielin olen liikkeellä ja oman elämäntilanteen, mikä on miehen. Ja näin juttu jatkuu jos jatkuu. Useimmiten ikäiseni miehet ovat itsekin eronneita isiä, jotka etsivät elämäntilanteeseensa sopivaa parisuhdetta tai ystävää. Tämän ollessa selvillä voidaan jatkaa keskustelua muista mahdollisesti yhdistävistä tekijöistä.

Ette voi syyttää jokaista profiilissaan vähäsanaista mammaa "huijareiksi" vain sen takia, että on olemassa joitain muita mammoja, jotka haluavat saada huomiota muka-lapsettomina. Tietojen puuttuminen profiilista ei tarkoita, että on tarkoitus vedättää yhtään ainutta miestä.

Vierailija
134/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Ap veljeni? On tosin jo 36 mutta hirveä rutina kun ei löydä hoikkaa, täysjärkistä, lapsetonta naista. Alle 20 vuotiaat ei tuon ikäistä huoli ja yli 25 vuotiailla taas on järjestään lapsi. Ja sitten pitäisi olla vielä hoikkakin!

Missä päin ja minkälaisissa piireissä liikut, jos yli 25-vuotiailla on "järjestään lapsi". Itse en 25-vuotiaana tuntenut ketään, jolla olisi lapsia, ja nuorin lapsia hankkinut kaverini oli 26-vuotias. Olen nyt kolmikymppinen, eikä lapsettomien kavereiden tai seurustelukumppaneiden tapaaminen ole mikään ongelma.

No esim. paras ystäväni odottaa kolmatta lastaan, ekan sai 21vuotiaana. Ja sama isä joka muksulla! Toisella ystävälläni on ikävuosina 20-22 tehdyt lapset kahdelle eri isälle. Ja minä sain ainokaiseni 26vuotiaana.

Yli kolmekymppisen  kroppa ei kestä raskauden kremppoja  saati, että jaksaisi kunnolla yövalvomisia vauvan kanssa. Hedelmällisyyskin laskee kuin lehmän häntä kun 30 tulee mittariin!  

Oletteko kaupungissa asuvia akateemisia?

Vierailija
135/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon kirjoittaja ei liiku tosielämässä missään piireissä.

Kyseessä on palstalla maanisesti väijyvä miesvihaajatrolli, joka keksii täysin todellisuudesta poikkeavia juttuja omasta päästään, aina kuhunkin agendaan sopivaksi.

Jos ap olisi nainen, olisi hän saanut vain kannuastavia viestejä ja kertomuksia siitä miten monet naiset saavat esikoisensa 40+ ikäisinä

Vierailija
136/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mainittava profiilissa. En mainitse profiilissa mitään muutakaan. Ei kaikkien tarvitse tietää minusta kaikkea. Se on ihan jokaisen miehen oma valinta pistää minulle viestiä vaikka tietävät, etteivät tiedä minusta mitään. Minä kyllä kerron itsestäni rehellisesti viestitellessä. En ensinnäkään vastaa suurimpaan osaan miesten viesteistä mitään, jolloin eivät joudu viestimään kanssani turhaan kun emme kuitenkaan kiinnosta molemmat toisiamme. Näin siis en tosiaankaan huijaa kanssani yhteensopimattomia ihmisiä viestittelemään kanssani. Kun vastaan miehelle, kerron selvästi hyvin alkuun millä mielin olen liikkeellä ja oman elämäntilanteen, mikä on miehen. Ja näin juttu jatkuu jos jatkuu. Useimmiten ikäiseni miehet ovat itsekin eronneita isiä, jotka etsivät elämäntilanteeseensa sopivaa parisuhdetta tai ystävää. Tämän ollessa selvillä voidaan jatkaa keskustelua muista mahdollisesti yhdistävistä tekijöistä.

Ette voi syyttää jokaista profiilissaan vähäsanaista mammaa "huijareiksi" vain sen takia, että on olemassa joitain muita mammoja, jotka haluavat saada huomiota muka-lapsettomina. Tietojen puuttuminen profiilista ei tarkoita, että on tarkoitus vedättää yhtään ainutta miestä.

Tiedämme molemmat, että tarkoituksesi on saada lapsettomia miehiä kanssasi juttusille. Siitä kertoo jo valtava tarpeesi puolustella sumutustasi.

Laita se sinne profiiliin niin kuin muutkin yh-äipät laittavat. Et sinä sen parempi ole, vaikka elämäntilanteesi salaatkin.

Vierailija
137/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ruokitaan trollia. Ettekö te ihan oikeasti tunnista ap:ta?

Vierailija
138/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9846938467 kirjoitti:

t. miessika ;))

Se ettei vanha ukko miellytä nuoria naisia tuntuu jollakin menevän syvästi tunteisiin. Tämähän on vain fakta.

Vierailija
139/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9846938467 kirjoitti:

t. miessika ;))

Eiköhän avauksen tarkoitus ollut jälleen kerran ihan puhtaasti ärsyttää naisia. Tunnistan ap:n ja tämä on ihan puhdas provo. En usko että kukaan palstan naisista pelkää jostain ylipäänsä ihan käsittämättömästä syystä sitä, että kuviteltu 34-vuotias mies alkaisi etsiä itseään nuorempia, lapsettomia naisia. Mikä saisi aikuisen naisen ajattelemaan niin? Miten se olisi häneltä pois? Onko näiden ketjujen tarkoitus

a) saada naiset ajattelemaan,että "voi kun en olisi hankkinut lapsia, elämäni on nyt pilalla, en saa enää ikinä miestä koska kaikki ikäiseni miehet haluavat nuorempia naisia" vai

b) pelotella nuorempia naisia, että ei pidä tehdä lapsia koska sitten heistä tulee kelpaamattomia kolmekymppisiä?

Miten hyvin taktiikka on toiminut noin niinkuin omasta mielestä?

Vierailija
140/165 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etitkö sä vanhaa piikaa??