Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin mä löydän ihanan miehen itselleni?:(

Vierailija
21.04.2014 |

Niin :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 01:16"] OK. Ai jotain taitovoimistelua vai jotain vähemmän tavoitteellista?

Mitä alaa opiskelet? Kysy sinäkin jotain.

-Mies 29v-

[/quote]

Jos noista vaihtoehdoista valitsen, niin taitovoimistelua, vaikka se kuulostaakin hassulta omaan korvaan :D ja kauppatieteitä opiskelen.

En mä kyllä tullut vauvapalstalta seuraa hakeen,lähinnä vaan ruikuttaan ja ehkä löytään kohtalotovereita.. Mut voinhan mä kysyä kumminkin, sähän oot oikeen palstajulkkis. :) Mitäs mies 29v puuhaa, ootsä töis vai kenties opiskeletko vielä?

Vierailija
22/23 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 01:30"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 01:16"] OK. Ai jotain taitovoimistelua vai jotain vähemmän tavoitteellista?

Mitä alaa opiskelet? Kysy sinäkin jotain.

-Mies 29v-

[/quote]

Jos noista vaihtoehdoista valitsen, niin taitovoimistelua, vaikka se kuulostaakin hassulta omaan korvaan :D ja kauppatieteitä opiskelen.

En mä kyllä tullut vauvapalstalta seuraa hakeen,lähinnä vaan ruikuttaan ja ehkä löytään kohtalotovereita.. Mut voinhan mä kysyä kumminkin, sähän oot oikeen palstajulkkis. :) Mitäs mies 29v puuhaa, ootsä töis vai kenties opiskeletko vielä?

[/quote]

Opiskelenpa lähinnä.

Hyvää yötä.

-Mies 29v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä hakemalla löydykään , tulee vastaan ihan missä vaan ja milloin vähiten odottaa. ja niin se vaan menee,et hyvää kannattaa odottaa ja paskan saa pyytämättäki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä