Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni seuraa Nallen esimerkkiä? Mitä luulette?

Vierailija
11.04.2014 |

Antoiko Nalle vaan kasvot laajemmalle ilmiölle, joka nyt ehkä seuraa? Muuttaako Suomen raharikkaat ja muut kynnelle kykenevät laumoittain nyt Ruotsiin? Tarvittiinko vaan yksi pioneeri ja kohta muut menee perässä?

Eikö tuosta jo Suomessa valtiovalta herää ja ala tehdä muutoksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun Nallen rahat tuli siitä, että Sampo-pankki osti sen Mandatum-pankin kauheaan ylihintaan, ja täten Nalle rikastui. Ja suuri osa rahoista tuli aikoinaan Postipankista, joka oli valtionyhtiö joka liitettiin Sampo-vakuutusyhtiöön. Olisi kiva lukea analyyttinen ytutkimus näistä yhtiöjärjestelyistä, joista nämä Nallen rahat sikisi.

Vierailija
2/3 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle on ihan yksi ja hailee, mistä ne Nallen rahat on tulleet. Ei voi kuin hattua nostaa, kun miehellä  on niin oma tyyli ja vahvat mielipiteet. Vaikka en mä häntä kamalasti arvosta, kun on alunperin kuitenkin ollut vahvasti vasemmalla. Mutta ei kuka vaan tuosta vaan tuollaisia omaisuuksia taio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua kiinostaa tämä tarina, miten valtionyhtiö (eli "meidän rahat") Postipankki lyötiin rahoiksi, ja kuka siitä päätti, ja kuinka Nalle rikastui. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi