Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän sitä millainen olin eräissä juhlissa

Vierailija
21.04.2014 |

Kaikki muut olivat hillittyjä ja asiallisia, mutta minä halasin kaikkia ja toivottelin hyvää pääsiäistä. Nyt tuntuu, että ei olisi pitänyt. Tuskin minua olisi kukaan halannut, jos en olisi tehnyt aloitetta. Kättelyn olisi pitänyt riittää. Oli päivätilaisuus ja kaikki selvin päin, mutta minä olin jotenkin yli-iloinen ihmisten näkemisestä. Miksi tällainen hävettää? Ymmärtääkö kukaan?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainoa mitä sain, on yksi miinuspeukku. Taidan olla ihan ääliö. :/

ap.

Vierailija
2/17 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi paljastaa, että ne muut eivät todellakaan mieti käytöstäsi. Jokainen oma elekin alkaa hävettää kun sitä tarpeeksi vatvoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen vain kätellyt? Olin aivan liian "sydämellinen" halauksineni. Tästä lähtien halaa ketään.

ap.

Vierailija
4/17 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:38"]

Voi paljastaa, että ne muut eivät todellakaan mieti käytöstäsi. Jokainen oma elekin alkaa hävettää kun sitä tarpeeksi vatvoo.

[/quote]

Eikö muka selän takana puhuta, jos joku on jotenkin outo tai erilainen?

Vierailija
5/17 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just tollanen vatvoja, joko oon ollu liian puhelias tai puhumaton mielestäni.

Vierailija
6/17 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kyllä nolannut itseäsi mitenkään mun mielestä. Mietit liikaa. Sä et ole mitään pahaa, joten sun on turha rankaista itseäsi tuolla tavalla. Jos joku ajattelee susta tuon takia jotain pahaa, niin se kertoo enemmän siitä ihmisestä kuin sinusta. Maailma tarvitsee lisää iloisia ja lämpimiä ihmisiä. :)

Vierailija
7/17 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:51"]

Mä oon just tollanen vatvoja, joko oon ollu liian puhelias tai puhumaton mielestäni.

[/quote]

En sitten ole ainoa. Tännän ne halaukset tuntuivat oikeilta, koska oli kiva nähdä niitä ihmisiä. Mutta siitä jäi sellainen olo, että olin liikaa esillä. Ja muut sitten vain kättelivät toisiaan.

ap.

Vierailija
8/17 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:53"]

No et kyllä nolannut itseäsi mitenkään mun mielestä. Mietit liikaa. Sä et ole mitään pahaa, joten sun on turha rankaista itseäsi tuolla tavalla. Jos joku ajattelee susta tuon takia jotain pahaa, niin se kertoo enemmän siitä ihmisestä kuin sinusta. Maailma tarvitsee lisää iloisia ja lämpimiä ihmisiä. :)

[/quote]

Kiitos sanoistasi. Voihan se jopa olla, että edes yksi halaus lämmitti jonkun mieltä. Olisihan sekin mukavaa.

ap.

Vierailija
9/17 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihmiset nyt ovat sellaisia tylsiä pönöttäjiä elleivät ole kännissä. :D Musta sä teit juuri oikein. Ne pönöttäjätkin nauttivat kyllä siitä, jos joku ilahtuu niiden näkemisestä.

Vierailija
10/17 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:57"]

Kiitos sanoistasi. Voihan se jopa olla, että edes yksi halaus lämmitti jonkun mieltä. Olisihan sekin mukavaa.

ap.

[/quote]

Varmasti niin kävikin. :) Ajattele mieluummin sitä.

Vierailija
11/17 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, ihanat. Vastauksenne rauhoittivat mieleni.

ap.

Vierailija
12/17 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että sulle tuli parempi mieli. Tuli itsellekin hyvä olo. :)

Vierailija
13/17 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun halimorkkis on ihana. :D

Itse häpeän jälkeenpäin jatkuvaa läpänheittoani. Olen yleisesti vaivautunut sosiaalisista tilanteista, ja jo lapsena löysin vitsailun ihmeellisen taian. Nykyään päälle lyö joku stand up -vaihde ja avaan suuni lähinnä huulenheiton merkeissä. Kaikkien muiden keskustelu on sellaista perus "Hyvää keittoa."  "Juu" "Mitäs tässä on?" "Onkos Petterillä mennyt jäkisharkat hyvin?" "Meidän isä osti käytetyn Skodan." "Juu." "Mmmm." Ja itse olen joku sarkasmikone. Ihmiset nauraa, makeastikin, mutta kukaan ei sano sen jälkeen mitään tai vastaa edes humoristisesti jotain takaisin. Jälkeenpäin lyön päätä seinään ja irvistelen kun ajattelenkin sitä.

Vierailija
14/17 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 01:21"]

Sun halimorkkis on ihana. :D

Itse häpeän jälkeenpäin jatkuvaa läpänheittoani. Olen yleisesti vaivautunut sosiaalisista tilanteista, ja jo lapsena löysin vitsailun ihmeellisen taian. Nykyään päälle lyö joku stand up -vaihde ja avaan suuni lähinnä huulenheiton merkeissä. Kaikkien muiden keskustelu on sellaista perus "Hyvää keittoa."  "Juu" "Mitäs tässä on?" "Onkos Petterillä mennyt jäkisharkat hyvin?" "Meidän isä osti käytetyn Skodan." "Juu." "Mmmm." Ja itse olen joku sarkasmikone. Ihmiset nauraa, makeastikin, mutta kukaan ei sano sen jälkeen mitään tai vastaa edes humoristisesti jotain takaisin. Jälkeenpäin lyön päätä seinään ja irvistelen kun ajattelenkin sitä.

[/quote]

Ihan todella tunsin ahdistelleeni kunnon ihmisiä käärimällä käsivarteni heidän ympärilleen. Yli 25-v miehiä tosin vain kättelin, mutta muut halasin kuin olisin tavannut rakkaan ystävän vuoden tauon ja valtavan ikävöinnin jälkeen.
Sinä varmaan keksit liian hyviä juttuja, joihin hitaammat seuralaiset keksivät vastauksen vasta seuraavana päivänä.

ap.

Vierailija
15/17 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kuulostat ihanalta ihmiseltä! Ja olen ihan varma, että olet ilahduttanut monia ihmisiä, mulle ainakin tulisi vaan tosi hyvä mieli jos joku vaikuttaisi ilahtuvan näkemisestäni suunnattomasti :)

Vierailija
16/17 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostat ihanalta ihmiseltä. Varmasti nämä muut ovat vain ilahtuneet siitä, että olet suhtautunut lämpimästi ja halannut. Minusta ja monesta muusta (ellei lähes kaikista) on aivan ihanaa, kun joku halaa. Vilpitön halaus ja sydämellisyys ovat arvokkaita asioita, kaikki eivät osaa tuntea ja toimia kuten sinä.

Herkkä ja ajatteleva ihminen voi katua käyttäytymistään ja sanomistaan ja murehtia asioita, joita moni ei edes hoksaisi ajatella. Herkkyys on hyvä piirre, mutta ei saa antaa murehtimiselle liikaa valtaa. Sitä mieltä on toinen "no nyt tein taas jotain tyhmää"-herkistelijä.

Aurinkoista kevättä ap :)

Vierailija
17/17 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksesi tuntui varmasti ihanalta. Itse en vaivaudu toisen halauksesta siksi, että se olisi jotenkin tökeröä vaan siksi, että se tuntui niin kivalta :)

älä  siis huoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä