Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aargh mies sitä mieltä että tienaa palkkansa helpolla...

Vierailija
20.04.2014 |

Minä täysin eri mieltä. Jos toimenkuvaan kuuluu mennä tiukassa paikassa kansalaisen ja pyssymiehen väliin niin siitä pitääkin maksaa! Vaikka niin tapahtuisi tosi harvoin niin se pahin skenaario on se minkä mukaan palkka määräytyy! Just my opinion?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sössötät?

Vierailija
2/9 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun äijäs poliisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 23:52"]Onko sun äijäs poliisi?

[/quote]

Ei voi olla koska poliisin tehtäviin ei kuulu mennä pyssymiehen ja kansalaisen väliin.

Vierailija
4/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 23:52"]

Onko sun äijäs poliisi?

[/quote]

On.

Vierailija
5/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän suomessa Poliisit joudu pyssyjen kanssa useinkaan tekemisiin, ei käyttämään ja harvoin muutoinkaan. Ja koulutus on heillä hyvä+ apua mukana, harvoin niinkuin muissa maissa että yksin partioidaan ja jotkut raukat vielä ilman aseita. 

Eli ei, ei mun mielestä pidä sen pahimman kuvitellun skenaarion mukaan maksaa. Sama pätee esim. firmojen toimitusjohtajiin, ei niillekään makseta palkkaa sen mukaan miten firma voisi menestyä parhaassa tapauksessa, vaan miten se nyt menestyy.

Vierailija
6/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika. Teillä ei ole mitään yhteistä tulevaisuutta, kun mielipiteet eroaa noin keskeisessä asiassa noin radikaalisti.

Jos lopetatte nyt heti, on poliisimiehelläsi vielä mahdollisuus löytää tosirakkaus, joka uskoo hänen saavansa palkkansa helpolla.

Tosin yksi asia sinua ja poliisimiestäsi kyllä yhdistää. Myös sinä vaikutat yksinkertaiselta.

Siinäpä siis pohtimista. Ollakko vai eikö olla

Vierailija
7/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin täysi eri mieltä. Sellainen keskituloisen palkka ja oletus että kun tulee paha paikka niin valmis laittamaan henkensä likoon. Mä en vaan ikinä voi ajatella niin, että siinä maksettais turhasta. Esimerkkinä vaikka työharjoittelijapoliisi Heidi joka Hyvinkäällä haavottui ja menetti työkyvyn.

Vierailija
8/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollakko. Siinäpä siis ko-päätteessä pohtimista.

Vierailija
9/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:10"]

Olen täysin täysi eri mieltä. Sellainen keskituloisen palkka ja oletus että kun tulee paha paikka niin valmis laittamaan henkensä likoon. Mä en vaan ikinä voi ajatella niin, että siinä maksettais turhasta. Esimerkkinä vaikka työharjoittelijapoliisi Heidi joka Hyvinkäällä haavottui ja menetti työkyvyn.

[/quote]

Erittäin harvinaista. Väitän, että raksalla käy enemmän työkyvyn menettämiseen johtavia onnettomuuksia huomattavasti enemmän, kuin poliisin tehtävissä.

Väitän myös, että rakennustyömaalla on enemmän ihmisiä kuollut, kuin poliisin hommissa.

Ja näihin väitteisiin kuuluu myös mm. rekkakuskit, vartijat, kaupan kassat, lähihoitajat jne. Ei se poliisi ole yksin paikalla, silloin,  kun siwaa ryöstetään, vaan se myyjä ilman asetta, koulutusta tai partneria.