Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2 kierros - Olen "nuori" vaimo

Vierailija
20.04.2014 |

Olen hieman yli kolmekymppinen kahden lapsen äiti. Olen ystävällinen, toiset huomioiva, kaunis ja sporttinen. Mieheni joka on minua miltei 14vuotta vanhempi on huolehtiva, sporttinen, komea ja menestynyt eli hänellä olisi vientiä niin ikäistensä kuin nuorempienkin naisten keskuudessa. Olemme edelleen kuin vastarakastuneet ja se näkyy muillekin. Kärsin todella paljon kateudesta jota kohtaan mm. muutama mieheni ystävä on jättänyt meidät kutsumatta juhliin minun takia tms. ja se tuntuu pahalta, että miksi ystävä tekee sellaista. Mieheni sanoo ettei sillä ole väliä, koska mikään muu ei merkitse kuin me ja jos joku on noin typerä niin antaa olla, mutta minä en osaa suhtautua asiaan noin vaan pyörittelen koko ajan päässäni mikä minussa on vialla.

Onko jollain muulla ollut/on vastaavaa tilannetta?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auennu. Tilulilulii

Vierailija
2/44 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sekava on tekstisi, mutta ihan ystävällinen kysymys: mistä tiedät, että kutsumattomuus johtuu kateudesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kutsuneet miehen exän eikä halua noloja tilanteita. Lisäksi se miehen exä on parempi keskustelija ja kuuntelija kuin sinä.

Vierailija
4/44 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan ymmärrät että noista tutuistä löytyy myös hänen ex.vaimon tuttuja, et vain ole joka paikkaan tervetullut, katuskortti on silkkaa itsekehua.

Vierailija
5/44 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä sun ongelmasi nyt oli? Se, että sinua kohtaan ollaan kateellisia, se, että sinussa on jotain vialla vai se, että ulosantisi on ylipäänsäkin heikohko? 

Vierailija
6/44 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on käynyt niinkuin mun ex:n nyksälle, minut kutsutaan koska olen parempaa seuraa, vaikka olen vanhempi ja rumempi.

Vierailija
7/44 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä lisää..

Eli kärsin olosta joka tulee siitä että mieheni ystävä/vaimo sanovat etteivät halua miestäni/meitä paikalle minun takiani ja vaikka miehelleni se on ok ja heidän oma mokansa, niin minulla on olo kuin olisin syyllinen siihen ja erottaisin mieheni pitkäaikaisista ystävistään. Edellisen vaimon kanssa ei ikinä ollut näitä ongelmia.

Vierailija
8/44 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.. Ei ex ole samoissa jutuissa ikinä. Monet mieheni ystävät ovat sanoneet suoraan, että ovat kateellisia kun on "nuori" ja kaunis vaimo ja muutenkin hyvä suhde.

Vierailija
9/44 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko käyttäytynyt jotenkin todella töykeästi/huonosti, jos on kaverit noin suoraan kieltäytyneet seurastasi? Kuulostaa oudolta.

Vierailija
10/44 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 23:28"]

Ap vielä lisää..

Eli kärsin olosta joka tulee siitä että mieheni ystävä/vaimo sanovat etteivät halua miestäni/meitä paikalle minun takiani ja vaikka miehelleni se on ok ja heidän oma mokansa, niin minulla on olo kuin olisin syyllinen siihen ja erottaisin mieheni pitkäaikaisista ystävistään. Edellisen vaimon kanssa ei ikinä ollut näitä ongelmia.

[/quote]

Siis edellisen miehesi edellisen vaimon kanssa ei ollut sitä ongelmaa, että teitä ei takiasi kutsuttu?

Vierailija
11/44 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehen kaverit elää ihan eri vaihetta kuin sinä ja perheesi. Niillä lapset lähtee maailmalle, on aikaa harrastuksille jne. ja teillä on jumiuduttu siihen pikkulapsiaikaan, joka miehen kavereille on muisto vain. Ei niitä kiinnosta sinun juttusi - olet väärää ikäpolvea ja kaiken lisäksi sellainen muovisen oloinen tapaus, jolla ei ole isoja ajatuksia sanottavana. Sinua pidetään todennäköisesti hieman rasittavana, ilman sinua vanhalla porukalla on mukavampaa. Voi jutella aikuisten juttuja!

Vierailija
12/44 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.. Siis yksi pariskunta käyttäytyy näin. Taustalla on myös se että mies on pettänyt tätä vaimoa ja jäänyt myös kiinni ja tämän miehen vaimo ei ole koskaan ollut erityisen mukava minulle, joten olemme muutamia kertoja jutelleet. Suoraan sanoen en edes erityisemmin pidä heidän seurastaan, vaikkei heissä mitään vikaakaan ole. Ainoa mikä harmittaa on mieheni ja tämän miehen kaveruus.

Vierailija
13/44 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä provoja tänään kun mammat ovat marinoineet aivojaan sidukalla jo useamman illan! *täyttää itsekin lasin ja hakee mutusteltavaa* 

Vierailija
14/44 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama kirjoittaja joka valitti että yökerhossa tuli ongelmia miehen tuttavien ja etenkin jonkun naistuttavan kanssa....?

Vierailija
15/44 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole enää nuorta nähnytkään jos olet 30+ hehe tv.19v, vanha kurppu joka luulee omiaan. 

Vierailija
16/44 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12#  

Varmaankin tekstisi on osittain totta. Muovinen en kyllä ole, enkä teennäinen muutenkaan, mutta pukeudun kyllä tyylikkäästi & seksikkäästi. Mutta tämä sama pariskunta loukkaantui siitä kun en nuorinta lasta odottaessni suostunut juomaan viiniä heillä. Ja totta on myös se että monilla mieheni kavereilla on jo saman ikäisiä lapsenlapsia kuin meidän lapsemme on.

Vierailija
17/44 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 23:36"]

Hyviä provoja tänään kun mammat ovat marinoineet aivojaan sidukalla jo useamman illan! *täyttää itsekin lasin ja hakee mutusteltavaa* 

[/quote]

Joo mietin samaa kun tätä palstaa lukiessa alkoi yhtäkkiä kihahtelemaan joka puolelta että *koffffffff*  :DDD

Vierailija
18/44 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole provo enkä kirjoittanut asiasta tänne ennen.

SIksi kirjoitinkin "nuori", olen siis 45-50v ihmisten mielestä vielä nuori ja valitettavasti minua luullaan vielä nuoremmaksi.

Vierailija
19/44 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko joku on sanonut, ettei kutsu teitä, koska on kateellinen sinun nuoruudestasi ja kauneudestasi? Tuntuu epäuskottavalta. Ehkä miehesi on muutellut tarinaa, jottei loukkaisi sinua.

Huomaatko itse, että etsit syitä siihen, ettei teitä kutsuta teidän (erityisesti sinun) erinomaisuudesta? Ehkä sama itsekehu paistaa sinusta muuallakin kuin tällä palstalla ja on todellinen syy siihen, ettei sinua jakseta.

Vierailija
20/44 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 23:36"]

[/quote]

Joo mietin samaa kun tätä palstaa lukiessa alkoi yhtäkkiä kihahtelemaan joka puolelta että *koffffffff*  :DDD

[/quote]

Eläköön pitkät vapaat! :) *jos vielä se yksi lasillinen luomupunkkua ihan vaan ruoan kanssa kun aaveellä ei muuten alkoholia käytetä - vaikka ne ruoat on syöty jo tuntikausia sitten*