2 kierros - Olen "nuori" vaimo
Olen hieman yli kolmekymppinen kahden lapsen äiti. Olen ystävällinen, toiset huomioiva, kaunis ja sporttinen. Mieheni joka on minua miltei 14vuotta vanhempi on huolehtiva, sporttinen, komea ja menestynyt eli hänellä olisi vientiä niin ikäistensä kuin nuorempienkin naisten keskuudessa. Olemme edelleen kuin vastarakastuneet ja se näkyy muillekin. Kärsin todella paljon kateudesta jota kohtaan mm. muutama mieheni ystävä on jättänyt meidät kutsumatta juhliin minun takia tms. ja se tuntuu pahalta, että miksi ystävä tekee sellaista. Mieheni sanoo ettei sillä ole väliä, koska mikään muu ei merkitse kuin me ja jos joku on noin typerä niin antaa olla, mutta minä en osaa suhtautua asiaan noin vaan pyörittelen koko ajan päässäni mikä minussa on vialla.
Onko jollain muulla ollut/on vastaavaa tilannetta?
Kommentit (44)
Sun miehellä on kyllä aika vanhoja kavereita, jos niillä on lastesi ikäisiä lapsenlapsia ja sun mies on vasta noin 50v. Yleensä kun ne alimmat sosiaaliluokat sikiää kakaroina ja koulutetumpi väki tekee lapsia lähempänä 30v ikää. Tosin voihan sun mies olla tölkkitehtaalla koneenkäyttäjänä ja sinä olet Siwan kassa.
Ei paista. Olen ihan oikeasti kaunis, naisellinen ja aina huoliteltu. Vaikka saan kehuja ja miesten huomion jokapuolella, olen kuitenkin jalat maassa. Olen aina ystävällinen, vaikka en pitäisikään ihmisestä. Eikä mieheni sano noin, vaan ihmettelee itsekin asiaa. Mieheni oli edellisessä suhteessa täysin erilainen, kävi paljon juhlimassa yksin, matkusteli yksin jne.Nyt asiat ovat toisin, me teemme kaiken aina yhdessä ja se on myös aiheuttanut eripuraa joidenkin kavereiden kanssa.
Onhan miehen kavereilla lapsia 3-25 ikävuoden väliltä, monella kuitenkin jo kotoa pois muuttaneet. Mieheni lapsi exänsä kanssa on jo 24v. Mieheni on toimitusjohtaja, joten ei ole tölkkitehtaassa töissä,
Miten se, että ystäväperheen mies on pettänyt vaimoaan liittyy sinuun, jollei mies pettänyt sinun kanssasi? Vai luuletko, että olet niin uskomattoman houkutteleva pakkaus, että vaimo pelkää miehensä ihastuvan sinuun ja on mustasukkainen?
Luulatavsti olet vain rasittava ja luulet itsestäsi liikoja ("muut ovat kateellisia/minua luullaan nuoremmaksi kuin olen/pukeudun tyylikkäästi ja seksikkäästi/huomioin muut/ olen ystävällinen/ olen sporttinen/ olen kaunis" jne.). Kovin moni ei luultavasti jaksa kuunnella huonosti piilotettua itsekehuasi.
Miksei miehesi voi olla kaverinsa kanssa ilman sinua? Vaikka olisit miten ihansa tahansa ja vaikka olisitte kuinka kovasti rakastuneita tahansa, kestää hän kai aina välillä olla erossa sinusta?
Siis petti nuoren naisen kanssa ja kiinni jäädessään olisi halunnut erota, mutta vaimo painosti yrittämään.
Periaatteen takia mieheni ei tee niin, että menisi heidän juhliinsa ilman minua.
"vaan pyörittelen päässäni mikä mussa on vikana", no silti sun omien kommenttien perusteella sussa ei oo mitään vikaa, oot kutakuinkin täydellinen ja kaikki muut vaan on kateellisia :D ristiriitaista much? Jos sussa ei kerta oo mitään vikaa ja noin hyvin tiedostat sen niin jätä noi omaan arvoonsa, miksi sä haluaisit seuraan johon sua ei haluta? Miksei sun mies mene yksin?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 23:51"]
Ei paista. Olen ihan oikeasti kaunis, naisellinen ja aina huoliteltu. Vaikka saan kehuja ja miesten huomion jokapuolella, olen kuitenkin jalat maassa. Olen aina ystävällinen, vaikka en pitäisikään ihmisestä.
[/quote]
Danita?
:D
Niin tarkoitin, että kun en ole mitään pahaa tehnyt ja ollut vähän tekemisissä ylipäätään. Aloin miettimään tuota ikäero-juttua niin se on varmaan juuri näin, että on niin erilaiset puheen aiheet. Suurinosa mieheni kavereista hyväksyy minut ja meillä on ollut oikein hauskoja iltoja.
Ei ne sua inhoa vaan sun miestä! Kolmella niistä naisista on ollut suhde sen kanssa, melkoinen häntäheikki, yhdellä on parhaillaankin. Ne ei vaan halua sitä bilettämään samaan aikaan äijiensä kanssa. Susta ne ei välitä, eikä sun mieskään oikeasti.
Jos sä oikeesti oot ns. täydellinen, niin sit sen on pakko olla toi ikä juttu. Mulla on yks kaveri, joka on oikeesti ihan uskomattoman kaunis. Siis todella. Sen huomaa niin naiset kuin miehet. Mut se on myös mukava ja hauska, eikä se yritä iskee kenenkään miehiä. Joten se kaveri on todellakin tervetullut kaikkiin tapahtumiin eikä kukaan mistään kateudesta sitä jättäis kutsumatta.
Ap:n teksti on kyllä julmetun sekavaa, yritin parhaani pysyä mukana mutta you lost me..
En sano olevani täydellinen. Oman ikäisteni seurassa olen aina ollut tervetullut jokapaikkaan ja en ole vastaavaan ennen törmännyt. On totta että tämä nainen oli kerran vilautellut stringejään miehelleni silloin kun kukaan ei vielä tiennyt suhteestamme, joten voi olla että häntä harmittaa siksi kun ei saanut toivomaansa reaktiota aikaan, vaan kiusallisen tilanteen.
Anteeksi, varmasti on sekavaa, sillä nukuimme viime yönä vajaa 4h.
Anteeksi, varmasti on sekavaa, sillä nukuimme viime yönä vajaa 4h.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:17"]En sano olevani täydellinen. Oman ikäisteni seurassa olen aina ollut tervetullut jokapaikkaan ja en ole vastaavaan ennen törmännyt. On totta että tämä nainen oli kerran vilautellut stringejään miehelleni silloin kun kukaan ei vielä tiennyt suhteestamme, joten voi olla että häntä harmittaa siksi kun ei saanut toivomaansa reaktiota aikaan, vaan kiusallisen tilanteen.
[/quote]
Ei... Tämä teksti on niin läpinäkyvää. Kyseessä on pikkupissis ärsyttävä tyttöystävä, jota miehen ystävät ei vaan kestä. En kyllä ihmettele sitä yhtään.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:17"]En sano olevani täydellinen. Oman ikäisteni seurassa olen aina ollut tervetullut jokapaikkaan ja en ole vastaavaan ennen törmännyt. On totta että tämä nainen oli kerran vilautellut stringejään miehelleni silloin kun kukaan ei vielä tiennyt suhteestamme, joten voi olla että häntä harmittaa siksi kun ei saanut toivomaansa reaktiota aikaan, vaan kiusallisen tilanteen.
[/quote]
Ei... Tämä teksti on niin läpinäkyvää. Kyseessä on pikkupissis ärsyttävä tyttöystävä, jota miehen ystävät ei vaan kestä. En kyllä ihmettele sitä yhtään.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:18"]Anteeksi, varmasti on sekavaa, sillä nukuimme viime yönä vajaa 4h.
[/quote]
Miksi?
No meillä on lapset mummun ja papan kanssa mökillä joten kävimme ulkona ja sitten kotona harrastettiin seksiä aamuyön tunneille asti ja koska on totuttu heräämään aikaisin, niin tänäänkin herättiin ennen ysiä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:25"]No meillä on lapset mummun ja papan kanssa mökillä joten kävimme ulkona ja sitten kotona harrastettiin seksiä aamuyön tunneille asti ja koska on totuttu heräämään aikaisin, niin tänäänkin herättiin ennen ysiä.
[/quote]
Kuule, mä olen lukenu kaikki nämä sun kirjottamat viestit tässä ketjussa ja tullut siihen tulokseen, että olet tosi ihana ja suloinen vaimo miehelles. Älä piittaa niistä typeryksistä, jotka sua kadehtii. Jatka vaan perheesi rakastamista, se on tärkeintä!
Kurppu-kommentista tunnistaa nuoren tyttösen. Hahaa!