Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2 kierros - Olen "nuori" vaimo

Vierailija
20.04.2014 |

Olen hieman yli kolmekymppinen kahden lapsen äiti. Olen ystävällinen, toiset huomioiva, kaunis ja sporttinen. Mieheni joka on minua miltei 14vuotta vanhempi on huolehtiva, sporttinen, komea ja menestynyt eli hänellä olisi vientiä niin ikäistensä kuin nuorempienkin naisten keskuudessa. Olemme edelleen kuin vastarakastuneet ja se näkyy muillekin. Kärsin todella paljon kateudesta jota kohtaan mm. muutama mieheni ystävä on jättänyt meidät kutsumatta juhliin minun takia tms. ja se tuntuu pahalta, että miksi ystävä tekee sellaista. Mieheni sanoo ettei sillä ole väliä, koska mikään muu ei merkitse kuin me ja jos joku on noin typerä niin antaa olla, mutta minä en osaa suhtautua asiaan noin vaan pyörittelen koko ajan päässäni mikä minussa on vialla.

Onko jollain muulla ollut/on vastaavaa tilannetta?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:25"]No meillä on lapset mummun ja papan kanssa mökillä joten kävimme ulkona ja sitten kotona harrastettiin seksiä aamuyön tunneille asti ja koska on totuttu heräämään aikaisin, niin tänäänkin herättiin ennen ysiä.

[/quote]

Kuule, mä olen lukenu kaikki nämä sun kirjottamat viestit tässä ketjussa ja tullut siihen tulokseen, että olet tosi ihana ja suloinen vaimo miehelles. Älä piittaa niistä typeryksistä, jotka sua kadehtii. Jatka vaan perheesi rakastamista, se on tärkeintä!

[/quote]

Hahahaa vittu mikä bimbo ja tää oli toivottavasti sarkasmia. Kun mietitään kumpi tuli ensin muna vai kana, niin ei se ollut kumpikaan, se oli tämä aivoton siivekäs.

Ystävällisin terveisin mies (semmoinen jolla ne kulkuset kilkattaa jalkojen välissä ((jos päässyt tyhjentään ne tällaiseen siivekkääseen)).

Vierailija
42/44 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos käytät monikkoa itsestäsi puhuessa yleisemminkin, niin voi tietysti olla että miehesi ystävät tottuivat, pitivät ja kaipaavat sitä aikaa kun miehesi liikkui yksin ja oli sellainen kuin silloin oli. Eivät ehkä ole sinut sen kanssa että miehesi omaksuma uusi rooli liittyy niin vahvasti sinuun ja uuteen perheeseen kun ennen on ollut toisin ja se on sopinut paremmin heille.

Aikaa kuluu, ihmiset muuttuu, roolit muuttuu, jos ihmisen elämässä tapahtuu suuria muutoksia se yleensä vaikuttaa myös sosiaaliseen dynamiikkaan.

Vaikuttaa hieman siltä että olisit toivonut ettei miehen elämässä mikään asia olisi muuttunut mihinkään suuntaan myötäsi vaan että hänellä olisi säilynyt kaikki samat ystävät yms. Ei lopulta varmaan kuitenkaan tule yllätyksenä että puoliso vaikuttaa kuin vaikuttaakin ihmisen sosiaalisiin kuvioihin. Miksi muuten olisi niin paljon kulissiliittoja ja kaikenlaista 'rakastan ystävääni/lastani/äitiäni mutta se uusi puoliso..' pohdintaa tälläkin palstalla.

Luulin aluksi että kyse olisi suuremmastakin selkänsä kääntäneiden joukosta, vaikuttaa siltä että olette päässeet aika vähällä jos yksi omissa kriiseissä oleva pariskunta ei teitä jonnekin kutsu kipeiden henkilökohtaisten kokemusten vuoksi joista muistutatte heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 23:51"]

Ei paista. Olen ihan oikeasti kaunis, naisellinen ja aina huoliteltu. Vaikka saan kehuja ja miesten huomion jokapuolella, olen kuitenkin jalat maassa. Olen aina ystävällinen, vaikka en pitäisikään ihmisestä. Eikä mieheni sano noin, vaan ihmettelee itsekin asiaa. Mieheni oli edellisessä suhteessa täysin erilainen, kävi paljon juhlimassa yksin, matkusteli yksin jne.Nyt asiat ovat toisin, me teemme kaiken aina yhdessä ja se on myös aiheuttanut eripuraa joidenkin kavereiden kanssa.

[/quote]

teette aina kaiken yhdessä? Ja olette aikuisia? Ei ihme, että miehesi ystävät hieman ihmettelevät tilannetta, yleensä kun on aika normaalia, että ihmisellä on jotain omaa elämää sen parisuhteen ulkopuolellakin. Jos joku pari haluaa tehdä kaiken aina yhdessä niin tulee vahvasti mieleen, ettei suhteessa kaikki ole kunnossa - ehkä miehesi ystävät ovat siksi huolissaan? Tasapainoisessa ja onnellisessa parisuhteessa kun yleensä ei takerrutta siihen puolisoon..

Vierailija
44/44 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin sinun ei kannata välittää sellaisesta, että joku kutsu jää väliin. Sitten on helppo kuvitella, että vanhemmat naiset ovat sinulle kateellisia, vaikka heidän on sitä vaikea myöntääkin. Monilla voi myös olla pieni pelko siitä, että heidänkin miehensä löytävät nuoremman vaimon. Sehän on kuitenkin aika tavallista varsinkin varakkaiden menestyvien miesten kohdalla. Mutta syyt voivat olla muunkinlaisia. Yritä elää huomioitamma näiden ihmisten taholta tulevaa ynseyttä. Älä anna minkään tuollaisen vaikuttaa negatiivisesti persoonaasi tai elämääsi. Iloitse perheestäsi! Se on suurin voimanlähde, ei ulkopuoliset ihmiset.