Naimisissa ja tapasin ihanan miehen baarissa
lyhyestä virsi kaunis: olen naimisissa ja tapasin ihanan miehen baarissa. Lapsikin on aviomieheni kanssa. Nyt uusi tuttavuus tykittää viestiä. Vastaavia kokemuksia ja miten tästä tunteesta pääsee eroon...?
Kommentit (41)
Laita viestiä että oot naimisissa ja lopeta tykitys. Kyllä sä sen unohdat kun et enää näe etkä kuule...! Mutta älä lähde tohon leikkiin...
Hah, se mies tietää tasan tarkkaan tilanteeni. Ikinä en ole numeroa antanut, nyt jostain syystä lipsahti (humalatila osasyynä). Nuoruus ei ole todellakaan jäänyt elämättä. Ap
katso vinkin salkkareista, peppi näyttää mallia
On vaarallista leikkiä, pitäisi lopettaa omalta osalta kirjoittelu. ihanaa piristystä harmaaseen arkeen...
Eipä ole salkkareita tullut katsottua. Mitäs vinkkejä sieltä, voisko joku tietävä vähän valaista asiaa..? Ap
Jos vaan kirjoittelen salaa. Viihdyttävää kotimamman arkeen. Mies iski heti kiinni baarissa ja oltiin loppuilta yhdessä. oli kivaa.
Kerro rehellisesti miehellesi, että miten kävi ja sinua kiinnostaa/kiihoittaa....hänellekkin tapahtuu näin ja miten meidän tulee yhdessä selviytyä näistä tilanteista? No lisää panemista omassa parisuhteessa jossa kumpikin on taas rohkeampi!
Rehellisyys oikeasti tekee autuaaksi tässä asiassa. Itse monen monta syrjähyppyä suorittaneena en suosittelle jos kaikki muu on suhteessa suht ok.
Voi kun helppoa olla näin jälkiviisas :(
Kerropa sun aviomiehelle ja laitapa se tykittämään viestiä tälle miehelle... kerran itse kokenut vastaavan tilanteen ja lopetin kyllä viestittelyn siihen paikkaan.
sama täällä.. Paitsi et ei olla viestitelty. Facebookit vaihdettiin. Ja Tää mies ties et oon naimisissa ja on lapsia, mut anyways oli ihana. En saa ajatusta pois hänestä. Tanssittiin ja oli kivaa, ei sen kummempaa. Yritti suudella mut en vastannut niihin koska en halua valehdella kellekään. Nyt olen miettinyt häntä ja sitä jos tapaamme vielä... Ei koskaan ennen ole näin käynyt et jäisin miettimään jotain tälleen. Ennenkin olen miesten kanssa tanssinut ja ollut hauskaa kavereina....
sama täällä.. Paitsi et ei olla viestitelty. Facebookit vaihdettiin. Ja Tää mies ties et oon naimisissa ja on lapsia, mut anyways oli ihana. En saa ajatusta pois hänestä. Tanssittiin ja oli kivaa, ei sen kummempaa. Yritti suudella mut en vastannut niihin koska en halua valehdella kellekään. Nyt olen miettinyt häntä ja sitä jos tapaamme vielä... Ei koskaan ennen ole näin käynyt et jäisin miettimään jotain tälleen. Ennenkin olen miesten kanssa tanssinut ja ollut hauskaa kavereina....
Panet muutaman kerran, jäät kiinni, eroat miehestäsi, huomaat että ihanalla miehellä on uusi nainen, tunne on ohi ja sulla hetken huuman vuoksi elämä paskana.
Ei, ei, ei... Jätä ne ihanat miehet sinkuille ja nauti parisuhteestasi. Tuskinpa hyppisit itsekään riemusta, jos miehesi jakelisi baarissa numeroaan joillekin "ihanille naisille", joten koitapa vaikka ajatella siltä kannalta jos ei muu auta. Etköhän se sen äijän unohda kun et viestittele sen kanssa ja keskityt omaan mieheesi.
Mieti miehesi ja lastesi kannalta, kuinka haluaisit, että puolisosi, joka on luvannut olla uskollinen, pettäisi luottamuksesi tai että oma äitisi olisi tehnyt jotain lapsuudessasi, joka olisi vaarantanut perheesi :/
Onko se oikeasti sen arvoista?
hei haloo ! meneekö hissi nyt ylös asti ap? sillä miehelläkin on tunteet. 'Jospa vaan viestittelisin salaa'. juu mut ku sit se mies luulee, et säkin olet valmis menemään pidemmälle... toiseelta jos vaan tekstailet huvikseen, leikit toisen tunteilla. koht se ehdottaa tapaamista ku huomaa et sä olet valmista kauraa, ja siin sitä sitte ollaan. mieti tarkkaan mitä teet ja mitä elämältäs haluat.
Kerran samanlaisessa tilanteessa olen ollut, ilman lapsia tosin. Menin kirjoitteluissa siihen pisteeseen että eksyin vieraaseen sänkyyn, mieheni sai tietää..jätti minut ja siitä on nyt 5v aikaa. Vieläkin kadun mielettömästi miten olin niin typerä että riskeerasin hyvän suhteen ja kuvittelin että ruoho on vihreämpää muualla. Ei se ollut. . Kun mieheni jätti minut (mikä oli tietysti oikein) siitä alkoi vuosia kestänyt alamäki ja masennus...meni työpaikat ja muut, kaveripiiri jne.
Ei se teillä kuitenkaan siihen kirjoitteluun jää.. kannattaa miettiä tarkkaan oletko valmis menettämään perheesi ihmisen takia jota et tunne yhtään? Tämä ^ihana^ uusi mies voi olla mikä tahansa alkoholistiongelmaisesta psykopaattiin? Nyt se varmasti tuntuu kihertävän jännittävältä.
Itse kadun loppuelämäni sitä päivää kun tällaiseen pelleilyyn lähdin.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 23:39"]
Mieti miehesi ja lastesi kannalta, kuinka haluaisit, että puolisosi, joka on luvannut olla uskollinen, pettäisi luottamuksesi tai että oma äitisi olisi tehnyt jotain lapsuudessasi, joka olisi vaarantanut perheesi :/
Onko se oikeasti sen arvoista?
[/quote]
Miksi tämä on saanut alapeukun? :O Eikö oikeasti siellä himokkaat pettäjät halua kuulla, että heidän "oikeutensa (salaiseen) onneen" voi satuttaa muita?
Jotain viisasta ihmistä lainatakseni "jos rakastat kahta ihmistä samaan aikaan, valitse jälkimmäinen. Koska jos olisit oikeasti rakastanut ensimmäistä, et olisi rakastunut toiseen." Siinä yksi vaihtoehto.
Toinen on, että laitat tälle baarituttavuudelle viestiä, ettet halua jatkaa viestittelyä tai tapailua, koska se on väärin miestä kohtaan.
Kolmas vaihtoehto on, että viestittelet miehen kanssa vain sellaisia asioita, jotka voit myös näyttää miehellesi. Kerrot siis rehellisesti että tutustuit kivaan mieheen, mutta et halua hänestä muuta kuin juttuseuraa/kaverin.
Neljäs vaihtoehto on, että kerrot rehellisesti miehellesi, mitä kävi. Jatkosta päätätte yhdessä.
Viides vaihtoehto on, että jätät miehesi ja lähdet tämän baariukon kanssa katselemaan maailmaa.
Mieti tarkasti, miltä sinusta itsestäsi tuntuisi, jos miehesi löytäisi baarista jonkun ihanan naisen, kenen kanssa sitten viestittelisi päivät pitkät? Pitäisitkö ajatuksesta? Olisiko se sinulle täysin ok?
No, sittenpä et ole pariutunut kerrasta oikein. Jäikö nuoruus elämättä?