Miksi siviilien tarvitsee harrastaa laskuvarjohyppelyä?
Ymmärrän, että sotilaspuolella laskuvarjohyppytaito voi olla tarpeen, mutta miksi tavallisen ihmisen pitää ottaa sellaisia riskejä? Miksi perheellinen ihminen harrastaa ylipäätään mitään äärilajia? Ihmistä ei ole luotu linnuksi.
Laittakaa niitä miinuksia, mutta älkää tapattako itseänne jossain radoilla tai vastaavissa paikoissa. Tavallisissa onnettomuuksissa kuolee riittävästi ihmisiä.
Kommentit (42)
No mut jos kaikki ei tykkää harrastaa sitä jumppaa tai aerobiciä tai mitä lie kuntosaleilla ryhmissä pompitaan. En harrasta vielä laskuvarjohyppyä (halunnut kyllä jo monia vuosia, nyt läheinen kaveri harrastanut joitakin vuosia ja pyytänyt mukaan). Mutta harrastan lajia, jossa kyllä tasaisin väliajoin joku pääsee hengestään. Pitäisikö mun nyt lopettaa rakastamani liikuntamuoto sen takia, että siinä voi jotain tapahtua mulle? Enempi mä olen ollut huolissani siitä, että kaadun yläkerran rappusissa ja taitan niskani. Eikä sekään käy mielessä niin usein, kuin se, että joku ajaa liikenteessä mun päälle (eikä tunne olevansa järin turvassa siellä ratin takanakaan). Pitäisikö ap:n alkaa hoitaa mun ruokaostokset ja laitetaanko siksi aikaa kadut kiinni, että pääsen turvallisesti kouluun/töihin ja niihin turvallisiin harrastuksiin (mitä lie ovat - pitsinnypläys)?
Onneksi mieheni harrastaa vain lintubongausta :)