Mitä laitat smoothieesi?
Ostin alesta laitteen ja kaipaan vinkkejä erilaisiin ohjeisiin. Luonnollisesti olen googlannut erilaisia vaihtoehtoja. Mutta kertokaa omat suosikkinne.
Pitäisi pakata mahdollisimman täyteen ravinteita, koska minulla on käytössä Ozempic. 4 päivää viikosta minulla ei ole juurikaan ruokahalua, eikä janon tunnetta. Mutta eihän se terveellistä ole. Joten vinkkejä kaivataan.
Kommentit (22)
Pitäs varmaan olla "smoothiisi" vai, olen ihan uusi tässä skenessä
Marjoja, sosetta, vaniljajäätelöä, suklaata, p*llunkarvoja ja strösseliä.
Proteiini jauhetta 2 mittaa, uht maitoa, pakastemarjoja. Omenat kuorinee, tulee kuitua.
Vierailija kirjoitti:
Proteiini jauhetta 2 mittaa, uht maitoa, pakastemarjoja. Omenat kuorinee, tulee kuitua.
+ pellavansiemeniä. Välillä maitorahkaa ja maustamatonta jogurttia notkistamaan sitä. Saan sillä tavalla proteiinipitoista marja- tai hedelmäjugurttia.
Kookosmaitoa, kookosvettä, avokadoa, pinaattia ja pakastemarjoja.
Mansikka, banaani, meloni. Maitopohjaiseen? Mielikuvitussmoothie. Joku yrtti, onko se basilika vai muu.
Soijajugurttia, munanvalkuaista (myydään purkissa), pellavansiemeniä, marjoja ja banaania/hedelmäsosetta. Joskus myös avokadoa.
Mun peruspohja on alpron no sugars soijajuomaa + saman sarjan "jugurttia" + banaania ja sitten siihen lisään sitä mitä kaapissa sattuu olemaan. Usein avokadoa tai marjoja.
1/3 kossua, 1/3 rommia, 1/3 kokiskolaa
Pähkinöitä, mantelijuomaa, kauraleseitä, puolikas banaani, puolikas avokado, pari kourallista marjoja; käytän kaikkia saatavilla olevia joko tuoreita tai pakastettuja suoraan pakkasesta.
Vierailija kirjoitti:
1/3 kossua, 1/3 rommia, 1/3 kokiskolaa
Oikeen eksoottinen drinkki. 👍
Vierailija kirjoitti:
Pähkinöitä, mantelijuomaa, kauraleseitä, puolikas banaani, puolikas avokado, pari kourallista marjoja; käytän kaikkia saatavilla olevia joko tuoreita tai pakastettuja suoraan pakkasesta.
Pähkinät! Nerokasta. Muutenkin tuo mantelijuoma voisi olla hyvä pohja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+ pellavansiemeniä. Välillä maitorahkaa ja maustamatonta jogurttia notkistamaan sitä. Saan sillä tavalla proteiinipitoista marja- tai hedelmäjugurttia.
Tämäkin kuulostaa hyvältä. Pitääkin ostaa proteiinijauhetta. Maitorahkaa olen nyt käyttänyt, mutta olisi jauhe kätevä myös
Vierailija kirjoitti:
%27sHealth
Täytyypä katsoa mitä Arska suosittelee
Riippuu minkä väristä haluan ja mitä siltä haluan, useimmiten päivän kasvikset, vihreää tulee babypinaattia, sellerin varsi, kurkkua, ananasta, omenaa jos sattuu olemaan, banaania jos haluan vielä makeampaa, rahkaa, jos haluan tuhdimpaa, avokadoa samasta syystä ja jos omatunto antaa periksi ostaa.
Punaiseen marjoja, porkkanaa, ananasta, banaania makeudeksi, omenaa ja sitten ehkä jotain jogurttia, rahkaa jne.
Pähkinöitä, manteleita, kaurajuomaa, mantelimaitoa ihan mitä sattuu olemaan vettä tai omenamehua jos on liian tönkköä.
Jos sekoittaa vihreitä ja punaisia juttuja väri voi välillä olla etova.
Jotain jäykkää.