Mieleenpainuvimmat kommentit, mitä sinulle on sanottu kuukautisiisi liittyen?
Esim tyyliin kaupan kassalla miesmyyjä kommentoinut kun olet ollut sideostoksilla: "taitaa olla puolukkapäivät tulossa"..
Tjm kuukautisiin liittyvää, mitä kuka tahansa on sinulle kommentoinut, vaikka omista kuukautisistaan...
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:16"]
Ei ole koskaan kukaan kommentoinut mitään.
OT, mutta erikoista kuinka haluttomia naiset ovat pääsemään eroon kuukautiskivuistaan. Halutaan olla marttyyreitä?
Vaihtoehtoja kun on pillerit, minipilleirt, hormonikierukka ym hormonaaliset, kohdun poisto, tehokkaa särkylääkkeet..mutta ei kun mulle ei sovi hormonaaliset (ollaan kokeiltu kahta kolmea pillerimerkkiä..) ja on vaan kivempi uikuttaa ja saikuttaa.
Itselläni ei ole kuukautisia ollut pian 10 vuoteen, olen kolmekymppinen. Ihan luksusta ja täysin turhaa oli se 5 vuoden kärsimysaika 15-20-vuotiaana. En ymmärrä miksi naiset jaksavat aina tehdä numeron menkoistaan, miksette hankkiudu niistä eroon? Hellpoa, mukavaa, vaivatonta. Ei kipuja, ei vuotoja, ei pelkoja vuotovanhingoista, ei tarvitse kuurata kuukuppia tai lähteä illalla kioskilta hakemaan siteitä, ei iho-ongelmia tai mielialanvaihteluita..
[/quote]
OT, mutta erikoista, kuinka jotkut naiset ovat niin hanakoita painamaan toisia alas. Tämänkin kommenttisi olisit voinut esittää täysin eri sävyllä, mutta ei kun piti päästä pätemään.
Pitikö tämäkin ketju pilata hormonikierukan tuputtamisella?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 10:11"]
[/quote]
Ai se on tuputtamista, jos kertoo omista positiivisista kokemuksistaan? Ihmettelinkin, miksi aikaisempi viestini oli saanut alapeukkuja.
t. # 41
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:16"]Ei ole koskaan kukaan kommentoinut mitään.
OT, mutta erikoista kuinka haluttomia naiset ovat pääsemään eroon kuukautiskivuistaan. Halutaan olla marttyyreitä?
Vaihtoehtoja kun on pillerit, minipilleirt, hormonikierukka ym hormonaaliset, kohdun poisto, tehokkaa särkylääkkeet..mutta ei kun mulle ei sovi hormonaaliset (ollaan kokeiltu kahta kolmea pillerimerkkiä..) ja on vaan kivempi uikuttaa ja saikuttaa.
Itselläni ei ole kuukautisia ollut pian 10 vuoteen, olen kolmekymppinen. Ihan luksusta ja täysin turhaa oli se 5 vuoden kärsimysaika 15-20-vuotiaana. En ymmärrä miksi naiset jaksavat aina tehdä numeron menkoistaan, miksette hankkiudu niistä eroon? Hellpoa, mukavaa, vaivatonta. Ei kipuja, ei vuotoja, ei pelkoja vuotovanhingoista, ei tarvitse kuurata kuukuppia tai lähteä illalla kioskilta hakemaan siteitä, ei iho-ongelmia tai mielialanvaihteluita..
[/quote]
Eihän tuo ole ollenkaan luonnollista naisen keholle ja elimistölle.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:16"]Ei ole koskaan kukaan kommentoinut mitään.
[/quote]
Eihän tuo ole ollenkaan luonnollista naisen keholle ja elimistölle.
[/quote]
Onhan syöpään kuoleminenkin luonnollista, mutta harva jättää hoidot väliin, jos apu on saatavilla.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 10:15"]
[/quote]
Ai se on tuputtamista, jos kertoo omista positiivisista kokemuksistaan? Ihmettelinkin, miksi aikaisempi viestini oli saanut alapeukkuja.
t. # 41
[/quote]
Voit tehdä oman ketjun aiheelle.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 10:36"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 10:15"]
[/quote]
t. # 41
[/quote]
Voit tehdä oman ketjun aiheelle.
[/quote]
FYI viestin nro 41 ja 28 kirjoittaja ei ole sama. Kirjoitin tuon 41 ja tein sen lukematta koko ketjua loppuun. Kommentoin vain tuota lainaamaani viestiä eikä koko kierukkaa ollut tuossa vaiheessa vielä mainittu ketjussa. Pieneen mieleenkään ei tullut, että joku voisi kokea tuon viestini nro 41 hormonikierukan tuputtamisena tai että siinä voisi olla jotain alapeukuttamisen aihetta. Mulle on ihan sama onko jollain toisella kierukka vai ei, itse olen siihen tosi tyytyväinen ollut jo monta vuotta ja siltä pohjalta lähti myös tuo viestini ollenkaan tajuamatta mihin muurahaispesään ilmeisesti nyt sitten sohaisin.
Ensimmäisenä tuli mieleen yhden poikaystävän todella ärsyttävä tapa kommentoida vähän alentuvaan sävyyn "onko sulla menkat" joka kerta kun olin jostakin eri mieltä kuin hän tai kritisoin jotakin tai en ollut aivan sulaa vahaa.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 11:38"]
Ensimmäisenä tuli mieleen yhden poikaystävän todella ärsyttävä tapa kommentoida vähän alentuvaan sävyyn "onko sulla menkat" joka kerta kun olin jostakin eri mieltä kuin hän tai kritisoin jotakin tai en ollut aivan sulaa vahaa.
[/quote]
AAAARGHH!! Mulla myös kokemusta tällaisesta, harrasti tuota myös julkisesti Facebookissa.
Komensin kerran oppitunnilla oppilaita hieman kovempaan sävyyn, jolloin yksi murkkuikäinen julli kysyi kovalla äänellä "onks sulla menkat?" (ei ollut). Ei kyllä enää naurattanut, kun piti soittaa äidille mitä tuli huudeltua :)
Äitipuoleni aikanaan loukkaantui kun makasin vain kivuissani sohvalla huovan alla, kun kuulemma ikkunoiden peseminen ja imuroiminen olisi auttanut kipuihin. En oikesti pystynyt siitä nousemaan ja rupeamaan tuskissani kotitöihin. Hänellä oli itsellään ilmeisesti aina ollut todella helpot kuukautiset.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:16"]
Ei ole koskaan kukaan kommentoinut mitään.
[/quote]
Voi kuule mä ruinasin kierukkaa kaksi vuotta. Vasta sitten sen sain. Siinä välissä ruinasin niitä tehokkaampia kipulääkkeitä, mutta sain vain buranareseptejä. Kun kuulemma ei ne tohokaammat auta yhtään sen enempää kuin buraanakaan. Olis myös kiva tietää, että miten lääkäriltä saa kohdunpoiston noin vaan?
Mun eks luuli et nainen tulee rsskaaksi just silloin kun sillä on menkat.
[/quote]
Varsinkin kun se hormonikierukka ei ole mikään patenttiratkaisu kaikkien maailman naisten kuukautisongelmiin.Kiva jos jollain on positiivinen kokemus,itselläni ollut kierukka 2,5 vuotta ja "kuukautisten"aikaan tuntuu siltä kuin joku repisi kohtuani kappaleiksi(kuulemma muistuttavat lieviä synntyskipuja).
Viimeisin älytön kommentti taisi olla,kun sanoin miehelle ettei huvita seksi kun on menkkakipuja.Mies "Tuleeks sieltä oikein jotain hilloo?" Juu,ei tule "hilloa",kiitos kierukan,kivut vaan on helvetillisiä.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 21:21"]
"Kuukautisethan on naiselle elämäntapa."
[/quote]
Ahaa. Kiitos tiedosta vaan tällekin valopäälle (siis kommentin alkuperäiselle esittäjälle). t. Ei kuukautisia kohta 3 vuoteen kiitos hormonikierukan