Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan mies voi kiinnostua ylipainoisesta naisesta?!

Vierailija
19.04.2014 |

Silti niitä pareja vain tuolla näkee! Luulis miehen haluavan jonkun mallin!!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin ex-mieheni, olin mallin mitoissa, nuori ja nätti muutenkin. Ei hän siitä kovasti innostunut ja vuosien myötä sekin vähä hiipui. Hiivuin sitten minäkin lopulta, kun kyllästyin haluttomaan mieheen.

Pari kk ja miehellä on uusi nainen. Ruma, harmaa, tankeroinen, siilitukka.

Itse olen yksin taas ja tyytyväinen, parempi näin. Mutta että miehelleni en koskaan ollut oikein se paras ja ihanin. Ja saman tien nappaa jostain selvästi ruman naisen. No, rumahan se on itsekin nykyään, vaikka nuorena oli aika komea. Nyt paksu ukkeli.

Vierailija
22/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet halutaan että on jotain mistä ottaa kiinni, ja mukavampi harrastaa seksiä takaapäin naisen kanssa jolla lihaa luiden päällä ja kunnon peppu. Kuka mies haluaa että lantio on mustelmilla jos joutuu sekstailla vinkuheinä luuviulun kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, ehkä olen vain niin vastustamattoman ihana persoona, että melkoisen hyvännäköisiä miehiä on riittänyt ;)

No mut tosissaan puhuen, ylipainoisiakin on eri kokoisia ja näköisiä. BMI 27 voi olla monien mielestä hyvinkin upea ja seksikäs. BMI 60 taas varmasti hankaloittaa parisuhteen löytymistä, vaikka miten puhutaankin vain sisäisen kauneuden merkitsevän.

Monet ehkä haaveilevatkin "mallista", mutta kauneus on katsojan silmässä ja usein kuitenkin oikeasti rakastuessa se ulkonäkö ei merkitse paljoakaan.

Vierailija
24/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 23:47"]

Silti niitä pareja vain tuolla näkee! Luulis miehen haluavan jonkun mallin!!

[/quote]

Sillä ylipainoisellakin voi olla mielenkiintoisia mielipiteitä ja kiva luonne.

Vierailija
25/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreämpi nainen osaa rentoutua ja olla oma itsensä. Yleensä ovat hyviä kokkeja ja kiinnostuneita monista ajankohtaisista aiheista eli heidän kanssa voi jutella melkein mistä tahansa. Osaavat ottaa muut ihmiset huomioon.

Laiha nainen on kiinnostunut vain itsestään ja omasta ulkonäöstään, pystyy vain jutella laihtumisista ja siitä miten pitäisi laihtua entisestään ja salitreeneistä, ja on aina kiukkuinen ja huonotuulinen ja päänsärkyinen koska hänellä nälkä.

Siksi mieluummin ylipainoinen kuin alipainoinen.

Vierailija
26/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 23:47"]

Luulis miehen haluavan jonkun mallin!!

[/quote]

Plus size mallit ovat kuumimpia ja näyttää naisilta kurveineen. Laihat mallit näyttää pojilta, niiden perseetkin ovat kuin nuorella pojalla. Ei kiinnosta.

Vierailija
27/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei voi sietää laihoja, tosin ei siis mitenkään yli lihaviakaan, vaan naisen pitää olla pehmeä ja muodokas. Valittaa kun en ole kokoa 42 tai 44 vaan 36 =) 

Vierailija
28/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavan ylipainoinen kaverini on aina jonkun miehenpuolen huomionkohteena. Ja siis hyvännäköisten ja fiksujen nuortenmiesten noin keskiverrosti. Hän on kai vain sellainen viehättävä ihminen? Minusta ainakin loistotyyppi, joten miksei miehistäkin. Olen minäkin kiinnostunut ylipainoisesta miehestä, seksuaalinen vetovoima tulee ihan muualta kuin jostain minulle syötetystä miesihanteesta. Kyllä se sydän tietää mitä se haluaa, huokaus.

Vierailija
29/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 02:34"]

Pyöreämpi nainen osaa rentoutua ja olla oma itsensä. Yleensä ovat hyviä kokkeja ja kiinnostuneita monista ajankohtaisista aiheista eli heidän kanssa voi jutella melkein mistä tahansa. Osaavat ottaa muut ihmiset huomioon.

Laiha nainen on kiinnostunut vain itsestään ja omasta ulkonäöstään, pystyy vain jutella laihtumisista ja siitä miten pitäisi laihtua entisestään ja salitreeneistä, ja on aina kiukkuinen ja huonotuulinen ja päänsärkyinen koska hänellä nälkä.

[/quote]

Itse olen hieman ylipainoinen ja mielestäni se johtuu ihan vaan siitä, että olen paska kokki ja syön epäterveellisesti. :)  

Eikä kyllä kauheasti kiinnosta toi meikkaaminenkaan. Mun miehen mielestä olen kuitenkin rakastettava just sen takia millainen olen just tällaisena.

Ja tyhmää toisten huudella, että joku on jonkun kanssa vaan, koska parempaa ei saa. Kaikille se ulkonäkö ei vaan ole se parisuhteen keskeisin asia. 

Vierailija
30/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 02:32"]Me miehet halutaan että on jotain mistä ottaa kiinni, ja mukavampi harrastaa seksiä takaapäin naisen kanssa jolla lihaa luiden päällä ja kunnon peppu. Kuka mies haluaa että lantio on mustelmilla jos joutuu sekstailla vinkuheinä luuviulun kanssa?

[/quote]

Oikeesti sä et osaa tekeytyä mieheksi. Noloa.

Vierailija
31/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 02:34"]Pyöreämpi nainen osaa rentoutua ja olla oma itsensä. Yleensä ovat hyviä kokkeja ja kiinnostuneita monista ajankohtaisista aiheista eli heidän kanssa voi jutella melkein mistä tahansa. Osaavat ottaa muut ihmiset huomioon.

[/quote]

Ja sitten sinä heräsit.

Vierailija
32/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 03:35"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 02:32"]Me miehet halutaan että on jotain mistä ottaa kiinni, ja mukavampi harrastaa seksiä takaapäin naisen kanssa jolla lihaa luiden päällä ja kunnon peppu. Kuka mies haluaa että lantio on mustelmilla jos joutuu sekstailla vinkuheinä luuviulun kanssa?

[/quote]

Oikeesti sä et osaa tekeytyä mieheksi. Noloa.

[/quote]

Ei minun ole koskaan tarvinnut tekeytyä, geeneissä tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi