Ketä himoitset?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:20"]En enää ikinä ketään. Miehet on v***u ihan mulkkuja kaikki!
[/quote]
Hö
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:22"]Minä himoitsen sellaista mitä en voi saada =)
[/quote]
Niin minäkin :)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:23"]Toivottavasti ei oo sama jussi ketä mää himoitsen?
[/quote]
Eiköhän noita Jusseja ole useampi suomessa, joten en usko! Ap
Yhtä työn kautta tuttua mukavaa ja fiksua miestä himoitsin. Sitten tajusin hänen olevan varattu ja liian nuorikin minulle.
Hitsi, pitkiin aikoihin en ollut noin ihastunut, mutta eipä tässä olisi ollut mahdollisuuksiakaan.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:22"]Minä himoitsen sellaista mitä en voi saada =)
[/quote]
Niin minäkin :)
[/quote]
Ja minä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:28"]Miestäni :)
[/quote]
Onnekas olet!
Tämä kuulostaa taatusti pervolta ja varmaan onkin, mutta himoitsen - itseäni! Minulla on jokin diagnosoimaton transseksuaalinen ongelma. En ole koskaan tuntenut itseäni feminiiniksi, samaistun aina miehiin. Tämä on jotenkin nyrjähtänyt sellaiseksi, etten ole koskaan kiinnostunut kenestäkään miehestä, ennen kuin mies on ensin kiinnostunut minusta. Silloin samaistun häneen ja rakastellessa suljen silmäni ja kuvittelen itseni hänen paikalleen... Joo, pervoahan tämä on, enkä ole tätä kertonut muille kuin omalle miehelleni ja nyt teille. (Mies ei tästä ole pahemmin hätkähtänyt, mutta arvaan, että täällä sataa alapeukkuja.) Olisi kyllä hauska tietää miltä tuntuu oikeasti himoita jotain miestä, mutta en taida koskaan saada sitä tietää.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:41"]Mun omaa miestäni...
<3 Teemu <3[/quote]
Mäkin mun, Janne <3
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:33"]
Minna
[/quote]
Tämä... Roiskisin spermat niiden uhkeiden tissien väliin ja naisin joka reikään...
En enää ikinä ketään. Miehet on v***u ihan mulkkuja kaikki!