Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni koti-isänä; EI.

Vierailija
15.05.2014 |

Ollut nyt 2 viikkoa kun aloitin työt. Ei ole antanut ruokaa tytölle (2,5v) silloin kun pitäisi, päiväunia ei nukuta välttämättä kun pikkuset muutaman minuutin torkut - ja sen huomaa jo viiden aikaan kun kaikki on itkua ja huutoa ja kiukuttelua. Koti sotkunen ja likanen, pyykit on kuitenkin pessyt tässä viikon aikana. Itse olen töissä 5.00-14.00 ja kotona odottaa sitten tällanen. Mitä ihmettä mä teen? Ei oikein naurata.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 19:11"]

Vuoroillat iltatoimiin, kun oon ensin tehny 9h työpäivän? Mä tässä illalla leikin tytön kanssa ja hoidan iltapesut ja -pisut.

Ap

[/quote]

Eikös ne vuoroillat parantaisi tilannettasi?

Vierailija
2/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoroillat iltatoimiin, kun oon ensin tehny 9h työpäivän? Mä tässä illalla leikin tytön kanssa ja hoidan iltapesut ja -pisut. Mies ei tee lastenhoitohommia päivällä - luitko ees mun alotusta? Miten mä voin täällä samaan aikaan päivällä lasta hoitaa kun pitäis töissäkin olla ja jossain välissä nukkua?

ja ei, ei oo jättämässä päiväunia pois. Tänään ollu neljästä asti suoraa huutoa ja itkua, joten nukkumaan oli pakko laittaa jo.

Ja ei taida lapsi paljon tasapainosesti kasvaa kun ei ole hoitajaa lapsella joka hänen tarpeistaan huolehtisi. Suositteletko sä nro 8 että jättäsin lapseni tällaseen hulttiohoitoon, että se joskus sitten helpottaa? Etkö sä itse osaa lasta hoitaa äitinä, vai ymmärsinkö väärin?

Ja on eri asia onko koti sotkunen - vai onko täällä pölyä ja likaa joka puolella, paskaset astiat keittiössäja kaupassa ei oo käyty. Lapsen lelut on asia erikseen.

Onkohan nää teidän vastaukset trolleja, niin uskomattomalta kuulostaa.. taidan laittaa miehen etsimään yksiötä itselleen ja laittaa tytön päiväkotiin että saa asianmukasta hoitoa taas, vai pitääkö ite heittäytyä sossun tuelle.. -.-

Ap

Vierailija
4/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tosiaan, kun aiemmin olin itse tytön kanssa kotona - hoidin lapsen niinkun kuuluukin, hoidin tiskit ja pyykit, pölyt ja imuroinnit, järjestelin tavarat jne. Ulkoilin tytön kanssa, hoidin kaupassa käynnin ja tein ruuan. Kun mies tuli päivällä 6h työpäivän jälkeen kotiin; meni pariksi tunniksi nukkumaan ja loppuillan kiukutteli kun ei jaksanut osallistua tytön hoitoon. Mä en kyllä tee mitään tollasella, ennen ei tommonen ollu mutta nyt saa riittää.

ap

Vierailija
5/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun asiasta kysyn, mainitsen tai haluan puhua niin ei kuuntele, keskustele tai kommentoi mitään. Hyvä luoja, aikuinen ihminen. Kai mun on soitettava päiväkotitstoon että tarvitaan kokopäivänen päiväkotipaikka kun mies ei hoida lasta. Pää hajoaa.

ap

Vierailija
6/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun asiasta kysyn, mainitsen tai haluan puhua niin ei kuuntele, keskustele tai kommentoi mitään. Hyvä luoja, aikuinen ihminen. Kai mun on soitettava päiväkotitstoon että tarvitaan kokopäivänen päiväkotipaikka kun mies ei hoida lasta. Pää hajoaa.

ap

Vierailija
7/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä se sitten kaikki päivät tekee, ja mitä sä tollaisella teet, joka ei edes omaa lastaan pysty hoitamaan? Onko se joku retardi? JSSAP

Vierailija
8/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se likan kanssa leikkii, mutta toi ns perushoito on nyt ihan retuperällä. Aiemmin kyllä osannu hoitaa, laiskaksiko se on heittäytyny vai päästäkö heittää? Jos on niin rankkaa olla tytön kanssa kotona niin vois hakea tosissaan edes töitä eikä kerran kuussa pikasesti hakemuksen kunhan johonki laittaa. Vituttaa suoraan sanottuna. Palkastani maksan sitten meidän vuokran - mies kun on kelan päivärahalla. Jää käteen ruokalaskujen ja muiden pakollisten menojen jälkeen palkasta 150e kuussa. Mahtava fiilis, voitte varmaan uskoa.

Vierailija
9/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen siis ap! (:

Ja kenenkään turha neuvoa että puhu sille - tulos on aiemmin mainitsemani.

ap

Vierailija
10/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 99999999 tällainen aloitus....miettikää kenen kanssa lisäännytte jos se ny pn edes välttämätöntä!!!!!!

Vierailija
11/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla kotiäitinä. Pikkulasten kanssa on rankkaa. Kyllä se lapsi kasvaa ja sitten miehelläsi helpottaa. Onkohan lapsi jättämässä päiväunia pois?

Vierailija
12/12 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikänen lapsihan sotkee koko ajan, kun toisesta päästä siivoaa. Ja illat on huutoa siirtymävaiheessa, kun on lopettamassa päiväunia. Sopikaa vuoroillat iltatoimiin, niin toinen pääsee lenkille tms.