Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ruuasta teille on jäänyt kammo?

Vierailija
19.04.2014 |

Siinähän se kysymys olikin...

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattikeitto, ja vielä niin että seassa lilluu kananmuna. Koulussa silloin aikoinaan meillä ei ollut kananmunaa keiton kanssa ja pinaattikeitto oli sellainen hiukan inhokki ruoka mulle. Otin pienen lautasellisen keittoa, koska oli pakko. Ihan hyvin se alas meni.. Sitten myöhemmin nuorena aikuisena olin töissä ja siellä oli ruokana (pitkästä aikaa) pinaattikeittoa. Tällöin opin, että keiton joukkoon on tapana laittaa kananmuna ja kokeilin toki itsekin. Pari ekaa lusikallista maistui ihan OK ja ajattelin, että jopas, kyllähän tätä voi syödä. Kunnes yhtäkkiä tuli kauhea oksennusreaktio! Sillä samalla sekunnilla se muna siinä keitossa alkoi ällöttää ihan vietävästi enkä pystynyt syömään yhtään enempää.

Tuon jälkeen en ole pinaattikeittoa syönyt. No, eipä ole ollut tilannetta, että olisi tarvinnutkaan. Mielenkiintoista olisi toisaalta keittoa maistaa mutta kananmunaa en joukkoon kyllä enää laittaisi :)

Vierailija
22/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksalaatikko,maissi ja herneet..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verilätyt, maksalaatikko, pinaattikeitto ja banaani. Kaikki pakkosyötön tuloksena.

Vierailija
24/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitetty kananmuna...hyi yöks. Tarhassa pakoteetu syömään...pelkkä haju ällöttää.

Vierailija
25/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen kanawrapeista hyi sjsksl hyvä etten laattaa ku ees mietin sitä

Vierailija
26/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalapuikot! Koulussa oli pakko syödä...

Vierailija
27/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha. En pysty syödä pihvejä tms ollenkaan. Jauhettuna menee jotenkuten.

Vierailija
28/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriletut ja minestronekeitto, jota koulussa viemärikeitoksikin kutsuttiin..

Vierailija
29/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani ja etanat

Vierailija
30/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pitkään ranskanperunat sellaisia, mitä en pystynyt syömään, koska muistikuva lapsuudesta oli sellainen, että olin kerran oksentanut niitä syödessä. Sitten myöhemmin tajusin, että mulla tais olla silloin vatsatauti, niin siksi oksensin ne ulos. Nykyisin ranskikset kyllä maistuu. ;-)

Raskausajan jälkeen kammosin jonkun aikaa ruisleipää. En vain pystynyt syömään sitä. Oli jäänyt ällötys sitä kohtaan, kun olin aina pahoinvoidessa oksentanut juuri ruisleivät ulos. :-X Nykyisin pystyn taas syömään sitä. :-)

Ja nyt myöhemmällä aikuisiällä mulla oli jonkun aikaa inhotus kanankoipia kohtaan, koska kerran olin joutunut melkein syömään puoliraakaa kanankoipea. Sisus oli ihan verinen. Hyi ällö! :-/ Mutta nykyisin pystyn ayömään niitäkin.

Eli mistään ei ole onneksi jäänyt pysyvää ällötystä päälle. ;-)

Vierailija
31/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakkalaatikko.

Vierailija
32/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luumukiisseli. Tarhassa piti syödä sitä ja siihen oli vielä laitettu maitoa päälle. Tuntitolkulla istuin ja veivasin sitä kiisseliä kipossa. Onneks mummo haki pois, niin ei tarvinnut syödä loppuun.

Tomaattimehu. Tarhassa usein välipalalla. Yöks. Kadehdin aina tomaattiallergikkoja, ne sai appelsiinimehua.

Vierailija
33/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juoma kelpaa, niin piimä. Halusin ala-asteella maistaa ja väkisin koko ruokavälkän nieleskelin alas. Yöks, ei saanut jättää

Vierailija
34/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaarusinoista. Lapsena oksensin kerran syötyäni niitä ja sen jälkeen ei ole maistunut. Kyseessä ei ole mikään kunnon ruoka, mutta olkoon.

Vierailija
35/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun risotto. Siihen oli jotenkin saatu aikaiseksi sellaista läpinäkyvää limaa. Ja maku oli aivan hirveä. Yööök!!

Vierailija
36/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro harmi kyllä, tulee yökkäysrefleksi pelkästä hajusta. Olis hyvä, halpa ja täyttävä aamupala joten harmittaa että en pysty syömään :( en edes tiedä miksi Se ällöttää

Vierailija
37/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulikeitosta ja teestä.

Ja molempiin liittyy vatsatautikokemus. Nykyisin juon kyllä vihreää teetä, mutta mustaa teetä en pysty.

Vierailija
38/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silli. Tai muutkin suolakalat (paitsi lohi). Hämmentävää on se, että lapsena mä tykkäsin näistä ihan hulluna... Muuten kyllä pidän kalaruoista. 

Vierailija
39/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei varsinaisesti ole ruoka, mutta mansikanmakuinen HubbaBubba.

En oikein enää muista kunnolla, että liittyykö tämä oksentamiseen jotenkin, todennäköisesti. Sen jälkeen en kyseiseen purkkaan koskenut. Mahdollisesti tämä on myös syy ällötykseen kaikkea keino-mansikanmakuista kohtaan.

Vierailija
40/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borschkeitto. Olen lapsena syönyt puolipakolla lautasellisen ja sitten oksentanut. Näytti ulostullessaan ihan samalta kuin sisäänmennessään.