Taas ollaan miehen kanssa riidoissa, mököttää tuolla toisessa huoneessa..
En jaksa enää. Jokaisen riidan jälkeen rakastan sitä vähemmän. Se sanoo semmoisia asioita, ehkä vahingossa, vihoissaan, että en osaa enää arvostaa sitä. Aina riidat on saatu selvitettyä. Nyt tuntuu, ettei enää saada. Onko jollain muulla tämmöistä?
Kommentit (21)
Mistä riitelette? Onko aihe yleensä sama? Vai syntyykö riitaa mistä tahansa?
Riita lähtee jostain ihan pienestä. Nyt lähti siitä, että mä olin fb:ssa ja mies ei olisi sallinut sitä.
Voi voi. Tarjoaisin sinulle mielelläni miehisen sylin ja olkapään, jota vasten käpertyä silloin kun kaikki menee päin seiniä. Sen jälkeen olisi helpompi palata arkeen. Mutta eipä taida onnistua... :(
Juuri tuommoisen miehen haluaisinkin, joka tulee halaamaan ja ottaa syliin. Mun miehelläni on huono itsetunto, se kiukuttuttelee, kuin oieni lapsi (tai nainen ennen menkkoja). Voihan paska. ap
Miksi miehesi ei olisi antanut sun olla facessa? Ymmärrän, että jos olitte sopineet että esim katotte leffaa ilman, että kumpikaan räplää puhelinta tai mitään sosiaalista mediaa. Mutta jos kyse oli siitä että miehesi ei ylipäätänsä halua että käytät facebookkia/teet sitä hänen määräämänään aikana/ muuten kontrolloi käytöstään niin miettisin ihan jo ilman riitaa onko parisuhteen ja oman sitoutumisen arvoinen mies.
^ Korjaus ylläolevaan. Siis kontrolloi sinun käytöstäsi.
Ei kukaan sano mitään vahingossa..ja sitten mököttää ja häipyy.. Ei voi olla lapsellisempaa, puhukaa ihmiset toistenne kanssa! Miten monet suomalaiset osaa olla niin puhumattomia, johtuuko kasvatuksesta, komennetaanko lapsia vaan olemaan hiljaa? Meillä on aina pystytty puhumaan kaikista asioista, niin lapset kuin aikuiset, kukaan ei ole puhumaton, ei mökötä eikä häivy!
Pahus. Kunpa voisin edes kahvilassa kahvit tarjota sinulle. Tai käydä vaikka lenkillä. Itsellänikin olisi haave olla turva ja tuki jollekin... Mutta näillä mennään... Enhän edes tunne sinua. (olen siis nro 6)
Mies totesi vaan, että kun olemme yhdessä, en saa olla fb:ssa. Eli toisin sanoen en saa kotonani olla siellä, koska asumme yhdessä. Pelkää varmaankin, että keskustelen siellä toisten miesten kanssa.
Olemme puhuneet paljon asioista. Mutta tietyt asiat ovat miehelle "liian vaikeita". Mies kokee olevansa suhteessa se, joka ottaa toista huomioon. Eli hän ei ole esim siellä fb:ssa. Se tulee minusta itsekkään, kun haluan olla vaikkapa kavereiden kanssa tekimisissä. Jos mulle tulee vaikkapa tekstiviesti illalla klo 9 jälkeen niin se tarkoittaa miehelle, että petän sitä.
En hitto jaksa sitä enää.
Ei tässä nyt taida auttaa kahvit tai lenkki toisen miehen kanssa. Vaikka olkapäätä kaipaankin. ap
Ei kuulosta terveeltä suhteelta.........
Juoksisin ja äkkiä, jos mies alkaisi määräillä mitä saan tehdä ja mitä en. Huonompaan suuntaan menee, jos jatkat yhdessä miehen kanssa, sano mun sanoneen.
Ihan tavallista meillä. On ollut tuollaista lähes aina, eli riitoja on ollut paljon jne ja välillä tuntuu, että tästä ei enää nousta. Mies kontrolloi jonkun verran tuohon tyyliin kuin teillä .Kyllä ne ovatkin jälkensä jättäneet, mutta hyvien hetkien ja helpomman elämän ansiosta olemme edelleen yhdessä. Helpommalla elämällä tarkoitan eroamisen tuomia vaikeuksia lasten, asumisen ja kaiken muun elämän suhteen. Elämä on valintoja. Mutta kyllä tekin taas viikon päästä olette tästä jotenkin yli päässeet...
Ei mulla muuta kommenttia kuin, että tuollaiset nro 6:n kaltaiset haaskalle ryntääjälässyttäjät saisivat painua hevonkuuseen! Tai ehkä ap ansaitsee jonkun juuri tuollaisen, kun tulee tänne nillittämään eikä selvitä asioita miehensä kanssa on sen lopputulos sitten mikä tahansa. Täällä poraaminen ei auta ei sitten pätkän vertaa ja kaikkein vähiten halihali-kerho tuon lässyttäjän kaa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 15:54"]
Ei mulla muuta kommenttia kuin, että tuollaiset nro 6:n kaltaiset haaskalle ryntääjälässyttäjät saisivat painua hevonkuuseen! Tai ehkä ap ansaitsee jonkun juuri tuollaisen, kun tulee tänne nillittämään eikä selvitä asioita miehensä kanssa on sen lopputulos sitten mikä tahansa. Täällä poraaminen ei auta ei sitten pätkän vertaa ja kaikkein vähiten halihali-kerho tuon lässyttäjän kaa.
[/quote]
haukuit sitten molemmat. Vedä ihmeessä henkeä välillä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 16:02"]
[/quote]
haukuit sitten molemmat. Vedä ihmeessä henkeä välillä.
[/quote]
Ansaitsi sen. Olisi sanonut kuutoselle, että painuu v*tt**n lässyttämästä, mutta alkaa sen kanssa liki halailemaan. Ja näkisittepä tuon nro kuutosen livenä, veikkaan, ettei sen lipevämpää tyyppiä ole vähään aikaan vastaan tullut, huh huh...
[/quote]
No onneksi tänne saapui Suuri Täydellisyys, joka muiden yläpuolelta jakelee tyuomioitaan toisille. Hyvä että kerrot kuinka toisten tulee toimia, koska sinähän tiedät kaiken. Kiitämme suurista neuvoistasi.
Kyl muaki ärsyttää tuo hali-hali kerholainen. Ei mitenkää epäselvää millä motiiveilla tääl jauhamas. Kokeile www.se-oikea.fi tai www.sielunkumppani.fi
Mut ap. Sun miehellä saattaa puolestaan olla sivusuhde. Täsmää mustasukkaisuus ja samalla huonotuulisuus kotona. Lähti varmaan naisen luo päivällä. Nohh arvailuvastaus arvailupalstalla. Worst case
Nyt lähti ovesta ulos.