Kuka ilmiantaa nimiketjuja jatkuvasti?
Kommentit (69)
Montako Perussuomalaista tarvitaan vaihtamaan lamppu? Vastaus: 100. Halla-aho vaihtaa lamppua ja 99 muuta ihmettelee ympärillä että miksi poliisi ei voi tunnustaa että Osram on muslimi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö persupojilla ole muuta puuhaa kuin mädättää palstaa toiselta kantilta? Voisitte vaikka huoltaa mopojanne (jos osaisitte).
Persupoikia vituttaa, kun eivät ole päässeet palstan johtoon ja kukoiksi tunkiolle. Pitää jotenkin yrittää päteä, vaikka ovat nollia.
Vierailija kirjoitti:
No mutta niitä on kiva tehdä uusia tilalle.
Olisi silti kiva, jos vanhoja ketjuja saisi jatkaa rauhassa loppuun asti. Nyt monet kekseliäät nimet katoaa näkyvistä ennen kuin ehdin lukea niitä.
Just ilmiannoin yhden! AAAAAAAAAAAAAAAAH!
Vierailija kirjoitti:
Montako Perussuomalaista tarvitaan vaihtamaan lamppu? Vastaus: 100. Halla-aho vaihtaa lamppua ja 99 muuta ihmettelee ympärillä että miksi poliisi ei voi tunnustaa että Osram on muslimi.
Ei Osram voi olla muslimi, eihän muslimilla lamppu syty.
Kal-Mari-ketju poistettiin äsken, just kun olin lisäämässä listaan Kal-Jamia. Kiitos vaan tästäkin ilonpilaajalle.
https://www.vauva.fi/keskustelu/alue/nimet
Tänne voit ap tehtailla niitä jatkossa!
Mä olen huonolla mutta runsaalla huumorintajulla varustettu 50v. akateeminen nainen ja nimiketjut on musta ihan s... kelin hupaisia! Lopettakaa niiden poistaminen te huumorintajuttomat nipottajat!
Olen joskus ilmiantanut, koska tympäisee.
Olette huomattavasti vähemmän hauskoja kuin luulette olevanne. Miksette aloita jotain pysyvämpää hassut nimet -ketjua, jossa hoette näitä "Galia"- ja "Kal-Mari"-tyyppisiä nimiä? Ilmiannot johtuvat siitä, että niitä ketjuja on ihan liikaa, joskus monta päivässä.
Ja sitten kun joku oikeasti hakee nimeä lapselle, tai mielipidettä nimistä, niin sinnekin laitetaan niitä "hassuja" ehdotuksia, mikä on todella ärsyttävää, kun toiset yrittävät keskustella vakavasti.
Keksikää joku uusi vitsi.
Nimisota käynnissä.
Nimien poistattajat ovat niskanpäällä.
Nimiketjut kunniaan! Ne kuuluu av:lle!
Tämänpäiväiset kyselyt ovat olleet riman alta, mutta yleensä ne ovat nykypalstan parasta huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Nimiketjut kunniaan! Ne kuuluu av:lle!
Siirtykää vaikka semmoiseen kuin:
Mitä tehdä jos... ketjuihin.
Nimi ketjujen sijasta.
Vaihtelua.
Mitä useammin näitä tulee, sitä enemmän niitä ilmiannetaan.
Spämmäys on ärsyttävää. Max pari ketjua viikossa olisi sopiva tahti.
Olen 30+ akateeminen nainen ja musta nimiketjut on tämän palstan parasta antia. En tajua niitä Pekka-Seija-ketjuja, joissa vaan listataan nimiä jotka ei liity mitenkään toisiinsa, mutta monet kekseliäät ketjut on tosi hauskoja. Harmi kun useimmat niistä poistetaan ennen kuin ne pääsee kunnolla edes alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ne on hauskoja. Ne kuuluu vauvapalstalle. Ja jotkut on briljantteja ja kekseliäitä. Ottaa päähän että niitä poistellaan just kun on päästy hyvään alkuun.
Salmonan siskolle nimi? Päästiin viissiin ekaan ehdotukeen "Madena" kun se jo poistui. Vitutti.
Onko sun mielestä Salmona ja Madena oikeasti "briljanttia ja kekseliästä"?
Vierailija kirjoitti:
Just ilmiannoin yhden! AAAAAAAAAAAAAAAAH!
Just tein yhden nimiketjun lisää AAAAAAAAAHHH!
Asiallisiakin ketjuja poistellaan. Näillä nimiketjuilla ollaan tarkoituksella härnätty toisia ihmisiä, niin en ihmettele, että niitä poistellaan.
No mutta niitä on kiva tehdä uusia tilalle.