Kuka ilmiantaa nimiketjuja jatkuvasti?
Kommentit (69)
Ilmiannan niitä, koska massapostaaminen on kielletty tällä palstalla
Nimien arvuuttelua varten täällä on oma aihealue nimet. Menkää sinne pelaamaan typerää nimien arvuutteluanne. Minkälaista idiooteista se edes on hauskaa?
kelatkaa millainen elämä tuolla ja vaikkapa sillä kannabisdementikolla on... istuu yksin jossain hämärässä huoneessa, ei kavereita edes verkossa.
yksin
yksin
yksin
viikosta toiseen.
Pitäähän sitä jotain elämällään tehdä ennen kuin menee junan alle. Sen suurin vaikutus tuleekin olemaan se, että se pilaa jonku toisen ihmisen työmatkan tai saa jopa myöhästymään lentokoneesta jos valitsee oikean rataosuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimien arvuuttelua varten täällä on oma aihealue nimet. Menkää sinne pelaamaan typerää nimien arvuutteluanne. Minkälaista idiooteista se edes on hauskaa?
Aika monen mielestä. Millainen idiootti ei pidä nimistä?
Siis ihanko tosiaan aikuisen ihmisen mielestä "Margitin siskolle nimi" tai "Reijon veljelle nimi" x 1000 on hauskaa???
Kyllä, minusta olksi kiva keksiä Margitin siskolle nimi. Kaikki eivät menetä leikkimielisyyttään iän karttuessa, kuten teikäläinen.
Itse olen aina tykännyt keksiä nimiä. Lapsena parasta oli kun keksin kaikille piirtämilleni ihmisille nimet ja elämäntarinat. Nyt aikuisena saatan keksiä nimiä mielikuvitusihmisille jos esim en saa unta tms.
Ja täällä tietysti myös jos näkyy tollasia ketjuja, osallistun mielelläni, murheet unohtuu kun keskittyy nimiä miettimään.Ikää on minulla 48v. Koskahan se aikuisuus iskee jossa muuttuu kuivakaksi tosikoksi. 😜
Miksi et sitten viihdy tuolla palstan nimiosiossa kaltaisesi "hulvattomien hurttihuumorilaisten" kanssa? Pakkoko aihevapaata on spämmätä? Aikuisuus ei taida tosiaan iskeä teihin trolleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku järkevä? Vitsi vanheni jo. Tehkää yksi ketju ja pysykää siinä.
Vaikea olla tekemättä uusia ketjuja, kun joku idiootti poistattaa vanhat.
Hae apua tuohon mielenterveytesi ongelmaan. Ja: Sinä et ole välkky etkä vitsikäs. Yritä tulla toimeen sen tosiseikan kanssa.
Onneksi sinä olet. Vaikutat mielikuvituksen, ilon ja älyn riemuvoitolta.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku järkevä? Vitsi vanheni jo. Tehkää yksi ketju ja pysykää siinä.
Vaikea olla tekemättä uusia ketjuja, kun joku idiootti poistattaa vanhat.
Ilmiannettu
Joutavat pois. Ilmiannan ainakin 20 kertaa päivässä. Se on hauskaa.
ilmiannoin siihen saakka kunnes keksin alkaa laittaa kaikkien entisten ilkeiden tuttujen ja koulukiusaajien nimet niihin ja yleensä myös kuvailujen kera. Se on täysin laillista, niin kauan kun ei liitä mukaan sukunimeä. Kosto on suloinen tässä muodossa olen nauranut kiusaajilleni monet kerrat selän takana.