Se nakudeittiohjelema. Valitseeko naiset isomun**simman?
Kommentit (25)
Taitaa kolahtaa ja kovaa kun ohjelmaan osallistuu joku ulkomaalta tullut jolla värkki roikkuu polvissa ja nainen valitsee tämmöisen.
Ei vaan sisäinen kauneus ratkaisee ja sen näkee jorman koosta.
Vierailija kirjoitti:
Miltä kanavalta tulee? Tänään??
Kanava kiinnostaisi. Mainoksen olen televisiossa kyllä nähnyt.
Ei. Minä valitsen vaaleimman. Ihon pitää olla vaalea ja tasainen, se ratkaisee. Viikinkilook ilman tatuointeja!
Itse valitsisin miehen, joka on kokonaisuudessaan komea.
Kelle tulee mieleen tehdä tämmöinen ohjelma. En aio katsoa.
Mitä minä isolla lörpöllä teen?
Muuta ei saa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanava kiinnostaisi. Mainoksen olen televisiossa kyllä nähnyt.
Dplay eli maksukanava.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kolahtaa ja kovaa kun ohjelmaan osallistuu joku ulkomaalta tullut jolla värkki roikkuu polvissa ja nainen valitsee tämmöisen.
Ai joku itä-aasialainen? Pitää olla melkoinen luonnonoikku, jos sellaisen löytää minimunaisten kansojen joukosta.
Gambialaisella saattaakin olla hevosen lerssin kokoinen.
kun sitä sermiä nostetaan lantion aluelle niin valitseeko mies sellaisen naisen jonka mahanahka peittää pimpan karvat helposti ja sermiä kun nostetaan vielä niin navasta 12 cm ylöspäin näkyy jo ketun nenät
iskeekö mies kiinni?
Ainoa asia mikä tuossa ohjelmassa minua kiinnostaisi, olisi naisten häpykarvoitus.
Todennäköisesti kaikki ovat ajelleet itsensä posliiniksi, koska se on nykyään muotia. Mutta jos löytyy kunnon tuheroita, niin se olisi iso +.
Itse valitsisin hänet, jolla olisi kunnon karvakolmio....
Vierailija kirjoitti:
kun sitä sermiä nostetaan lantion aluelle niin valitseeko mies sellaisen naisen jonka mahanahka peittää pimpan karvat helposti ja sermiä kun nostetaan vielä niin navasta 12 cm ylöspäin näkyy jo ketun nenät
iskeekö mies kiinni?
Hyi saatana.
Minä en osallistuisi tuollaiseen vaikka se olisi ainoa keino saada seksiä ikinä. V i t t u miten käsittämättömän esineellistävää ja pinnallista sontaaaaa.
Briteissä ainakin isomunainen valitaan 90% tapauksista.
Joo totta kai. En tiedä miten tuo ohjelma menee, mutta jos ekana näkee vaan lantioon asti toisen ihmisen, tietty sitä sitten valkkaa ekaksi isoimman vehkeen mukaan.
Entä valitseeko mies sen löysäpilluisen?
Nätisti kaikilla naisilla on posliiniksi ajeltu alapää. Vaikka ei muuten mitään kovin hehkeitä tapauksia olleetkaan. Onkohan se nykyään ihan oikeasti vallitseva tyyli tuolla navan alla, että kaikki karvat pois?
Ei lepotilasta pysty kokoa päättelemään varmuudella.