Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko lihava nainen?

Vierailija
26.10.2023 |

Nainen oletko lihava?Jos olet niin haittaako se sinua vai onko sinulle ok että olet lihava?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu?

Vierailija
2/84 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava ja tykkään tästä.

Vierailija
4/84 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja haittaa. En koskaan tule olemaan tyytyväinen niin kauan kun painoni alkaa 8:lla. En myöskään 7:lla tai 6:lla. Sen pitäisi alkaa 5:lla että olisin tyytyväinen.

Vierailija
5/84 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan ole ihan ok, koska laihdutan Wegovyllä. Neimmäiset 10 kg lähteneet, toiset 10 saa luvan vielä lähteä.

Vierailija
6/84 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Olen satasen lyyli”. Vaappuva on tyyli. Nivelrikko, hengenahdistus, laajentunut sydän, verenpainetauti, ehkä diabetes 2, en saa työtä, sydänsuru…. Nämä haitat nyt tuli mieleen

Vierailija
7/84 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä 70 prosenttia on lihavia.

Oletko ylpeä teistä kaikista?

Vierailija
8/84 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava. Olen myös ruma ja masentunut. 

Vierailija
9/84 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lihavat naiset halua lihavien miesten kanssa seurustella?

Vierailija
10/84 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä voisin ainakin. Ei lievä ylipaino haittaa. 

Vierailija
11/84 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse olen aina saanut hoikan miehen.

Vierailija
12/84 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tykkään sellaisista iskävatsaisista miehistä. Ovat turvallisia. Jäänne lapsuudesta, kun nukuin oman isän vatsaa vasten päiväunia. Pehmeä tyyny. 

Vierailija
13/84 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava eikä haittaa. Jos haittaisi, olisin jo laihiksella.

Vierailija
14/84 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja ihanaa on. Ei tartte kärvistellä ruuvan kanssa vaan syön kaiken mitä haluan. N65, 62 kg

Vierailija
15/84 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tykkään sellaisista iskävatsaisista miehistä. Ovat turvallisia. Jäänne lapsuudesta, kun nukuin oman isän vatsaa vasten päiväunia. Pehmeä tyyny. 

Minä tykkään hoikista miehistä. Sellainen minulla onkin jo vuosikymmeniä ollut.

Vierailija
16/84 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan häirinnyt se, että onko toinen lihava tai laiha tai siltä väliltä. Minulle merkitsee vain se, että miten käyttäydyt toisia kohtaan, et hauku toisia, et alista tai väheksy toisia ihmisiä. Itse olen ollut kaunis nainen ja hoikka, mutta ei se mitään onnea tuo, että vain kauniit saa jotain extraa elämänsä aikana. Minua ei kiinnosta ihmiset, jotka haukkuvat lihavia ihmisiä, kun heillä on omat syynsä ja monella sairaus taustaa alla ja monia traumoja, kuin itselläni myös.  Ei mikään kauneus tai olla hoikka mitään onnea tuo. Puolustan kaikkia ihmisiä olla sen näköisiä kuin ovat, ei ikinä ollut tullut mieleen haukkua jotain lihavaa tai ketään yhtään ikinä, elleivät käyttäydy toisia kohtaan huonosti. Me ihmiset käyttäydymme todella huonosti kaikkia ihmisiä kohtaan nykypäivänä, että saa olla ihan mukamas oma itsensä nykyään? Kun itse etsin kavereita, ja he kehuvat, että mun lapsuuden perheessä tämä huono käytös toisia kohtaan, jos muut eivät sitä kestä, että hyväksyykö uusi ystävä huonoa käytöstä, niin ei todellakaan hyväksy. 

Vierailija
17/84 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä?

Vierailija
18/84 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen vähän liian lihava. Aloitan välillä laihdutuskuureja, elämäntapamuutoksia yms miksi niitä nyt sitten haluaa kutsua, mutta jos olen rehellinen, niin lopulta annan mieliteoille periksi, koska kärsin usein migreenistä ja silloin niissä tuskissa ei oikein motivoi milläänlailla mitkään kuntokuurit ja kaloreiden karsiminen. Oikea itsetuhon- ja itsepetoksensykli tuokin. Kuitenkin niinä hetkinä, kun voin hyvin, niin syön mielelläni terveellisesti ja harrastan liikuntaa nauttien siitä,  mutta sitten kun on taas kitunut monta päivää säryissä, niin sitten noin vain sabotoin kaikki saavutukset. Noh, jos jotain hyvää, niin jos koko ajan eläisin, niin kuin migreenissä teen, niin olisin varmasti jo todella huonossa kunnossa.

Vierailija
19/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava ja ei haittaa ainakaan miesten saannissa. Miehiä riittää joka sormelle. Naisena saan aina halutessani miehiä. Säälittää lihavat miehet, joita kukaan ei halua edes halata.

Vierailija
20/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihava, enkä ole koskaan ollutkaan. BMI 17.4, ikää nelisenkymmentä. Toisaalta mulle olis ihan ok olla vaikka pikkuisen pyöreämpikin, kunhan vaan on terve.