Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka ilmiantaa nimiketjuja jatkuvasti?

Vierailija
05.12.2020 |

Mokomakin ilonpilaaja.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tulkinnut tuollaiset ketjut ilkeilynä niitä kohtaan, jotka oikeasti kyselevät täällä lapselle nimeä.

Se niissä on ärsyttänyt. Ilmeisesti olin väärässä.

Vierailija
42/69 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tulkinnut tuollaiset ketjut ilkeilynä niitä kohtaan, jotka oikeasti kyselevät täällä lapselle nimeä.

Ainakin osa keskustelijoista koittaa vaan keksiä hauskoja nimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiallisiakin ketjuja poistellaan. Näillä nimiketjuilla ollaan tarkoituksella härnätty toisia ihmisiä, niin en ihmettele, että niitä poistellaan.

Niinpä, jos joku etsii oikeasti erikoista nimeä lapselle, se tulkitaan heti vitsiksi. Ja sitten siihen tulee kymmeniä vitsikommentteja, jotka eivät ole edes hauskoja.

Vierailija
44/69 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyhmä ei keksi moniakaan niistä "nimistä". Täällä haukutaan alaikäisiksi ja typeriksi mutta olen varma että takana on hyvinkin kekseliäs tyyppi, ei missään nimessä (haha!) tyhmä.

Nipottamista poistaa niitä. Ne on kivaa hupia ja ne kuuluu av:lle.

N50

Vierailija
45/69 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin puhua vain omasta puolestani, mutta mulle nimiketjut on puhtaasti hauskaa ja harmitonta ajanvietettä. Kaikki nimet on sellaisia, joita kukaan ei antaisi oikeasti lapselle.

Vierailija
46/69 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tyhmä ei keksi moniakaan niistä "nimistä". Täällä haukutaan alaikäisiksi ja typeriksi mutta olen varma että takana on hyvinkin kekseliäs tyyppi, ei missään nimessä (haha!) tyhmä.

N50

Jälleen kerran: tehkää YKSI KETJU, vaikka "keksitään hassuja nimiä". Sillä tavalla poistuisi tuo spämmiefekti, ja ne joita ei kiinnosta, voisivat sivuuttaa sen ketjun.

Mikä tahansa on ärsyttävää, jos se on jokapäiväistä spämmiä.

Vierailija
47/69 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kal-Mari-ketju poistettiin äsken, just kun olin lisäämässä listaan Kal-Jamia. Kiitos vaan tästäkin ilonpilaajalle.

90-luvulla oli jo vitsi että Ville = Viljami ja silloin Kalle = Kaljami.

Luulet ehkä olevasi hyvinkin hauska, mutta tuollaiset nimiväännökset ovat todella wanha vitsi.

Vierailija
48/69 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kal-Mari-ketju poistettiin äsken, just kun olin lisäämässä listaan Kal-Jamia. Kiitos vaan tästäkin ilonpilaajalle.

Luulet ehkä olevasi hyvinkin hauska, mutta tuollaiset nimiväännökset ovat todella wanha vitsi.

Joidenkin nimiketjujen pointti on siinä, että keksitään eri tavoilla toisiinsa liittyviä nimiä.

Vierailija
49/69 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pösilö niitä tehtailee jatkuvasti? Joku teini? Iloa niistä ei ole nimeksikään. Tylsiä ja typeriä.

Äitis oli, isäs on vieläkin.

Vierailija
50/69 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset eivät ole kuulleet sitä kyllästymiseen asti 90-luvulla. Muutenkaan vanha vitsi ei estä olemasta hyvin hauska.

Vierailija
51/69 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallisiakin ketjuja poistellaan. Näillä nimiketjuilla ollaan tarkoituksella härnätty toisia ihmisiä, niin en ihmettele, että niitä poistellaan.

Niinpä, jos joku etsii oikeasti erikoista nimeä lapselle, se tulkitaan heti vitsiksi. Ja sitten siihen tulee kymmeniä vitsikommentteja, jotka eivät ole edes hauskoja.

En ihan tuota tarkoittanut, mutta olet myös oikeassa tuossa asiassa. Ajattelin vähän samanlaista ärsyttämistä, kuin putous hokemat.

Liika on liikaa.

Vierailija
52/69 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän ilmiantajilla olla töitä täällä. Sen takiahan he ovat täällä.

Vierailija
53/69 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entäs mies jolla on pituutta 190 cm, painoa 138 kg ja 11 cm kikuli?

Entäs se, että äitini ei rakastanut minua vaan kohteli aina kylmästi ja kostan sen nyt lapsilleni, koska minuakaan ei rakastettu?

Tai se, että miehen sukunimen ottava nainen on sanonko mikä?

Kaikki spämmi on ärsyttävää. Ei ne nimiketjut ole niin kauhean erilaisia tässä suhteessa.

Vierailija
54/69 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu ;)

Vierailija
55/69 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on hauskoja. Ne kuuluu vauvapalstalle. Ja jotkut on briljantteja ja kekseliäitä. Ottaa päähän että niitä poistellaan just kun on päästy hyvään alkuun.

Salmonan siskolle nimi? Päästiin viissiin ekaan ehdotukeen "Madena" kun se jo poistui. Vitutti.

Tuolla on ihan oma palsta nimiä varten, yrittäkääs siellä.

Vierailija
56/69 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on hauskoja. Ne kuuluu vauvapalstalle. Ja jotkut on briljantteja ja kekseliäitä. Ottaa päähän että niitä poistellaan just kun on päästy hyvään alkuun.

Salmonan siskolle nimi? Päästiin viissiin ekaan ehdotukeen "Madena" kun se jo poistui. Vitutti.

Tuolla on ihan oma palsta nimiä varten, yrittäkääs siellä.

Sieltäkin poistetaan suurin osa hauskoista ketjuista.

Vierailija
57/69 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu ;)

Oletko ylpeä itsestäsi?

Vierailija
58/69 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Jälleen kerran: tehkää YKSI KETJU, vaikka "keksitään hassuja nimiä". Sillä tavalla poistuisi tuo spämmiefekti, ja ne joita ei kiinnosta, voisivat sivuuttaa sen ketjun.

Moni muukin aihe toistuu palstalla jatkuvasti, vaikka ne kiinnostaa vain pientä osaa palstalaisista. Pitäisikö nekin keskustelut poistaa?

Vierailija
59/69 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Moni muukin aihe toistuu palstalla jatkuvasti, vaikka ne kiinnostaa vain pientä osaa palstalaisista. Pitäisikö nekin keskustelut poistaa?

Kyllä, jos tekijänä on aina samat tyypit jotka jauhavat samaa. Esim. just nuo 190 cm miehet ja äitihullut, joiden jutut junnaavat paikallaan.

Eri asia, jos puhutaan yleisesti aiheista, eikä saman jankkaamisesta. Kaikki nimiketjut eivät kyllästytä, vain nämä mukahauskat.

Vierailija
60/69 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huonolla mutta runsaalla huumorintajulla varustettu 50v. akateeminen nainen ja nimiketjut on musta ihan s... kelin hupaisia! Lopettakaa niiden poistaminen te huumorintajuttomat nipottajat!

Akateemisuus ja huumorintaju eivät korreloi keskenään. Ei toki tarkoita sitä etteikö akateeminenkin voisi olla huumorintajuinen.