Nainen, mistä merkeistä huomaat miehen olevan kiinnostunut sinusta?
Nainen, mistä merkeistä huomaat miehen olevan kiinnostunut sinusta?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai mistä tietää seksiä harrastaessa että on toiselle vain hetken hupia vai syvempiä tunteita?
Ei kai sitä siinä hetkessä yleensä tiedäkään vaan vasta sen jälkeen. Jos tulee heti kylmästi dumpatuksi niin erittäin todennäköistä ettei mitään tunteita ole ollut mukana.
Ehkä sen itse aktin aikana toinen voi vaikuttaa poissaolevalta ja/tai kylmältä, mutta tätä ei välttämättä osaa siinä hetkessä yhdistää tunteiden puuttumiseen. Tuo kun voi hyvin johtua jostain muustakin.
Ja myös se paljastaa aika paljon, kuinka kovasti toinen yrittää tuottaa nautintoa myös sinulle. Kyllä sen vaan sängyssä huomaa, jos toinen välittää siitä, että myös sinulla on hauskaa. Ja jos hän haluaa, että sinullakin on hauskaa, hän välittää.
Kyllä minä olen pelkille panoillekin välittävä ja haluan molempien nauttivan. Nautin silloin itsekin enemmän. Mainekin pysyy parempana, kun ei kohtele panojakaan epäkunnioittavasti. Joku on saattanut joskus luulla, että voisin olla ihastunutkin, kun jutut synkkaa ja seksi on kunnioittavaa ja himokasta. En kyllä missään vaiheessa ole silti panoille enempää luvannut ja panojen kanssa juttu luistaa siksikin paremmin, kun ei ole paineita kun ei ole kiinnostusta enempään.
Eroaako seksisi mielestäsi millään tavalla silloin jos välität kumppanista tai et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai mistä tietää seksiä harrastaessa että on toiselle vain hetken hupia vai syvempiä tunteita?
Ei kai sitä siinä hetkessä yleensä tiedäkään vaan vasta sen jälkeen. Jos tulee heti kylmästi dumpatuksi niin erittäin todennäköistä ettei mitään tunteita ole ollut mukana.
Ehkä sen itse aktin aikana toinen voi vaikuttaa poissaolevalta ja/tai kylmältä, mutta tätä ei välttämättä osaa siinä hetkessä yhdistää tunteiden puuttumiseen. Tuo kun voi hyvin johtua jostain muustakin.
Ja myös se paljastaa aika paljon, kuinka kovasti toinen yrittää tuottaa nautintoa myös sinulle. Kyllä sen vaan sängyssä huomaa, jos toinen välittää siitä, että myös sinulla on hauskaa. Ja jos hän haluaa, että sinullakin on hauskaa, hän välittää.
Kyllä minä olen pelkille panoillekin välittävä ja haluan molempien nauttivan. Nautin silloin itsekin enemmän. Mainekin pysyy parempana, kun ei kohtele panojakaan epäkunnioittavasti. Joku on saattanut joskus luulla, että voisin olla ihastunutkin, kun jutut synkkaa ja seksi on kunnioittavaa ja himokasta. En kyllä missään vaiheessa ole silti panoille enempää luvannut ja panojen kanssa juttu luistaa siksikin paremmin, kun ei ole paineita kun ei ole kiinnostusta enempään.
Eroaako seksisi mielestäsi millään tavalla silloin jos välität kumppanista tai et?
100 €.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä voiko sinkku heteromies olla kiinnostunut naisesta muussa kuin romanttisessa mielessä?
Kyllä. Minulle on käynyy jo useasti että jatkuva tuijottelu, hymyily, viestittely ja esim. drinkeille pyytäminen ei tarkoittanutkaan muuta kuin ystävyyttä. Ja nämä miehet suorastaan kauhistuivat miten ihmeessä luulin jotain muuta.
Eli vastaan otsikkoon - en tiedä mistään onko mies kiinnostunut. Koska aina kun luulin että on, ei ollutkaan.
Sanoisin että kyllä he oikeasti olivat kiinnostuneita, sillä ei kukaan mies noin tee huvikseen eikä ainakaan pelkästään ystävyyspohjalta.
Mies oli todennäköisesti varattu, mutta sitten kun päivää piristävä flirttailu olisi muuttunut konkreettiseksi tapailuksi niin iski morkkis ja piti keksiä äkkiä joku tekosyy miksei näin voi tapahtua. Toinen vaihtoehto on, että miehellä meni vaan pupu pöksyyn jostain syystä, esim. eivät halua syödä kuormasta tai sitten naisen tekemä aloite kutisti pallit.
T. M40+
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko vauvapalstan raati kertoa mulle onko yksi mies musta kiinnostunut vai vaan perusystävällinen?
-nauraa tai muuten reagoi kaikkeen mitä sanon , vaikkei olisi edes mitään hauskaa
-jos sanon jotain yleisesti, huomaa aina ja vastaa vaikka kukaan muu ei huomaisi/kuulisi
-on aina samaa mieltä kaikesta
-jos mun täytyy käyttää vaikka kopiokonetta tai kahvikonetta niin haluaa aina päästää mut siihen ensin vaikka olisi itsekin ollut ensin käyttämässä sitä
-on vihjaillut olevansa sinkku
-hakeutuu usein mun luo aiheena tikku
Jöpöttääkö sillä kans?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko vauvapalstan raati kertoa mulle onko yksi mies musta kiinnostunut vai vaan perusystävällinen?
-nauraa tai muuten reagoi kaikkeen mitä sanon , vaikkei olisi edes mitään hauskaa
-jos sanon jotain yleisesti, huomaa aina ja vastaa vaikka kukaan muu ei huomaisi/kuulisi
-on aina samaa mieltä kaikesta
-jos mun täytyy käyttää vaikka kopiokonetta tai kahvikonetta niin haluaa aina päästää mut siihen ensin vaikka olisi itsekin ollut ensin käyttämässä sitä
-on vihjaillut olevansa sinkku
-hakeutuu usein mun luo aiheena tikku
Mä käyttäydyin noin yhtä miestä kohtaan töissä. En ollut yhtään kiinnostunut, mutta tämä mies oli äärettömän hauska ja viihdyin hänen kanssaan - ystävänä.
Mikä siinä miehessä sitten aiheutti sen ettei kiinnostanut? Eikä tuolta pohjalta alkanut suhde olisi ollut todella hyvällä pohjalla?
Tuntemieni miesten perusteella voisin sanoa, että ainakaan sinkkumiehet eivät tuollaista "omistautumista" harrasta ellei pohjalla ole kiinnostunut suhteeseen. Varatut tai sitoutumiskammoiset sitten erikseen, he voivat osoittaa noin toimiakin ihan vain päiväänsä piristääkseen.
T. M40+
Mun ei tarvitse tuollaista miettiä, kun kukaan ei ole ollut minusta kiinnostunut ikinä.
Mulle on jopa pari kertaa sanottu, että olisi muka ihastunut muhun, mutta ei ollutkaan sit kiinnostunut edes tapailemaan. Kovasti miehet antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä voiko sinkku heteromies olla kiinnostunut naisesta muussa kuin romanttisessa mielessä?
Kyllä. Minulle on käynyy jo useasti että jatkuva tuijottelu, hymyily, viestittely ja esim. drinkeille pyytäminen ei tarkoittanutkaan muuta kuin ystävyyttä. Ja nämä miehet suorastaan kauhistuivat miten ihmeessä luulin jotain muuta.
Eli vastaan otsikkoon - en tiedä mistään onko mies kiinnostunut. Koska aina kun luulin että on, ei ollutkaan.
Sanoisin että kyllä he oikeasti olivat kiinnostuneita, sillä ei kukaan mies noin tee huvikseen eikä ainakaan pelkästään ystävyyspohjalta.
Mies oli todennäköisesti varattu, mutta sitten kun päivää piristävä flirttailu olisi muuttunut konkreettiseksi tapailuksi niin iski morkkis ja piti keksiä äkkiä joku tekosyy miksei näin voi tapahtua. Toinen vaihtoehto on, että miehellä meni vaan pupu pöksyyn jostain syystä, esim. eivät halua syödä kuormasta tai sitten naisen tekemä aloite kutisti pallit.
T. M40+
No varattu ei tämä viimeisin ainakaan ollut. Vietimme kuitenkin yhdessä tuntikausia monena iltana pitkän aikaa, niin kyllä jostain olisi käynyt ilmi jos olisi ollutkin tyttöystävä.
Itse olen ennemminkin sitä mieltä että olen jotenkin seksuaalisesti täysin epäviehättävä. Koska aina sanotaan etteivät heteromiehet etsi naisen ystävyyttä mutta minäpä en muuta saa. En tosin keksi mikä minusta niin kamalan tekee, kun peilistä katsoo normaalipainoinen, naisellinen nainen. Mutta en kyllä enää kehtaa nöyryyttää itsensä tunnustamalla ihastuksiani.
En oikein mistään. Ainoa on sellaiset miehet, jotka selvästi kuvittelevat minut nuoremmaksi kuin olen ja jotka eivät tiedä, että olen naimisissa. Heistä huomaa joskus, että katsovat kiinteästi. Joku harva saattaa välillä lähestyä vähitellen, erityisesti salilla niin, että viikkojen saatossa alkaa tulla lähemmäs ja viimein alkavat jutella.
En oikein tapaa missään miehiä, sillä työskentelen naisvaltaisella alalla. Muuten törmään miehiin pelkästään lasten harrastuksissa ja ruokakaupassa ja näissä paikoissa miehet eivät erityisemmin lähesty. Baarissa asia tietysti eri, sillä siellä kiinnostus ilmaistaan avoimesti, joten sitä en laske tähän mukaan.