Nainen, mistä merkeistä huomaat miehen olevan kiinnostunut sinusta?
Nainen, mistä merkeistä huomaat miehen olevan kiinnostunut sinusta?
Kommentit (89)
En mistään, ei kukaan koskaan kiinnostu.
Entäpä voiko sinkku heteromies olla kiinnostunut naisesta muussa kuin romanttisessa mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Siitä että sanoo olevansa kiinnostunut minusta. Me naiset emme ymmärrä monimutkaista vihjauksia. Puhukaa miehet suoraan.
Tämä. En todellakaan tajua mistään vihjeistä yhtään mitään. Ja saa lähestyä ihan reippaasti, vaikka pitäisit minua liian hyvänä itsellesi, niin minä en pidä itseäni juuri minään. Jos en ole kiinnostunut niin saat ystävälliset pakit ja jos olen kiinnostunut niin todellakin lähden kahville kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Mies tulee juttelemaan oma-aloitteisesti, hymyilee usein, katsoo usein. Sen vaan näkee.
Ei tuo kerro kiinnostuksesta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä että sanoo olevansa kiinnostunut minusta. Me naiset emme ymmärrä monimutkaista vihjauksia. Puhukaa miehet suoraan.
Tämä. En todellakaan tajua mistään vihjeistä yhtään mitään. Ja saa lähestyä ihan reippaasti, vaikka pitäisit minua liian hyvänä itsellesi, niin minä en pidä itseäni juuri minään. Jos en ole kiinnostunut niin saat ystävälliset pakit ja jos olen kiinnostunut niin todellakin lähden kahville kanssasi.
Mitään kahveja vaan kastukaista.
Vierailija kirjoitti:
On älykkäitäkin naisia jotka huomaa.
M37
Jos mies tuijottaa intensiivisesti silmiin, niin onko se kiinnostunut? Vai hullu? Ei olla koskaan puhuttu paria sanaa enempää.
Jos mies hymyilee ainakun näkee niin onko se kiinnostunu???
Katseesta. Mikäli tietynlaista katsetta ei ole, en huomaa miehen ihastusta vaikka hänellä sellainen kohtaani olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tuijottaa intensiivisesti silmiin, niin onko se kiinnostunut? Vai hullu? Ei olla koskaan puhuttu paria sanaa enempää.
Pitäisikö viedä suljetulle siinä vaiheessa jo? Vai onko edellleenkin pelkkää ihastusta?
Tuijottelu ei ainakaan ole mikään merkki kiinnostuksesta. Mua tuijotellaan usein vähän joka paikassa ja kun olen lähestynyt näitä tuijottajia, niin olen saanut joka kerta pakit. Miehet tykkää katella, se ei tarkoita yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hullu.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä voiko sinkku heteromies olla kiinnostunut naisesta muussa kuin romanttisessa mielessä?
Kyllä. Minulle on käynyy jo useasti että jatkuva tuijottelu, hymyily, viestittely ja esim. drinkeille pyytäminen ei tarkoittanutkaan muuta kuin ystävyyttä. Ja nämä miehet suorastaan kauhistuivat miten ihmeessä luulin jotain muuta.
Eli vastaan otsikkoon - en tiedä mistään onko mies kiinnostunut. Koska aina kun luulin että on, ei ollutkaan.
En mistään, jos mies ei sano suoraan sitä. Minä, kun voin pölötellä kaikkien kanssa ja se ei tarkoita kiinnostusta. Pidän vain monista ihmisistä.
Siitä kun hän on päälläni pakaroiden noustessa ja laskiessa rytmikkäästi.
Tanssiessa "sikari etutaskussa".