Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeätkö kunmiehesi näkee sinut rähjäisenä , väsyneenä ja laittamattomana?

Vierailija
19.04.2014 |

Minä häpeän ja se todella vituttaa. Syynä se, ettäkun mies näkee mut tällaisena todella epäviehättävänä, se ei voi kuvitellakaan harrastavansa seksiä kanssani.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan hävetä silloin kun olen kaikkein pahimmillani, ja mies alkaa jostain syystä kehua että kylläpä sä olet kaunis ja silmäsi kuin tähdet ja ties mitä.

On sattunut esim. mökkioloissa että olen tuntenut itsekin tukan olevan väärinpäin päässä, huomannut miehen vilkaisevan pääni yläpuolelle, ja sitten alkaa kehut.

Tai olen tullut nurkan takaa yrjöämästä vesi silmistä valuen ja kuolaa pyyhkien, niin on alkanut ladella ylisanojaan.

En tiedä miksi se niin tekee.

Vierailija
2/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu mielestäni pitkään parisuhteeseen. Onko miehesi sitten aina tip-top kunnossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näkee ja mitä sitten vaikka näkisikin? Näihin lähes 20 vuoteen, jotka olemme yhdessä olleet, mahtuu paljon erilaisia tilanteita. Saan olla väsynyt, saan olla laittamaton ja mitä vaan vastaavaa, ne asiat voi tarvittaessa muuttaa, sama toisin päin. Mutta vaikka olisin kuinka väsynyt ja rähjäinen, yritän muistaa mukavan käytöksen, huono ja ikävä käytös muistuu pitkän ajan mieleen, mutta laittamaton ulkonäkö unohtuu nopeasti.

Vierailija
4/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 11:49"]Kuuluu mielestäni pitkään parisuhteeseen. Onko miehesi sitten aina tip-top kunnossa?

[/quote]

Ei, mutta mitä sitten. Puhdas se on aina ja hikinen vain urheillessa ja saunassa, minä olen luonnostaan jotenkin saastaisempi. Ei se sitä hävetä, eikä vaikuta mun suhtautumiseen. Mutta miehen suhtautumiseen mua kohtaan vaikuttaa ja se sanookin siitä. Ap

Vierailija
5/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hävetä. Laittaudun päivittäin töihin ja toki mies kehuu silloin kauniiksi mutta usein rähjäisenä hän ottaa kainaloon ja sanoo että näytän ihanalta/suloiselta/halattavalta. Meikattuna, hiukset aseteltuna ja arkivaatteet päällä näytän ehkä kauniilta mutta kulmat nyppimättömänä, tukka solmussa ja kotivaatteet päällä varmasti aidommalta aidommalta. En osaa selittää. Minunkin mies on komea kun hän lähtee tukka laitettuna ja puku päällä ovesta mutta enemmän rakastettavammalta silloin kun hän vaikkapa vasta herää silmät sikkuralla, hiukset pystyssä ja finni naamassa iloisesti hymyillen.

Vierailija
6/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämässä on jotakin pielessä, jos täytyy olla usein väsynyt ja rähjäinen tai ei ehdi laittautua edes varttia aamuisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaanaja la jo mennyt . No, kai sekin on vain tekosyy. Enkä sitä paitsi saa itseäni kuosiin kuin suihkun kautta, koska hiukset rasvoittuvat päivässä. Ap

Vierailija
8/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:04"]

Olen raskaanaja la jo mennyt . No, kai sekin on vain tekosyy. Enkä sitä paitsi saa itseäni kuosiin kuin suihkun kautta, koska hiukset rasvoittuvat päivässä. Ap

[/quote]

USeimamt ihmiset käyvät suihkussa kerran päivässä, jotkut jopa kaksi kertaa. Ihan perushygieniaa. Ennemmin uin miehen reaktioita kannattaa miettiä oman elämäntilanteen muuttamista sellaiseksi, että ehtii pitää itsestään huolta.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä, päinvastoin olen onnellinen että kotona on henkilö jonka kanssa saan näyttää kaikista kauheimmalta tukka likaisena, ilman meikkiä ja reikäisissä collegehousuissa ilman että se ketään haittaa. Lisäksi miehen mielestä olen kaikkein kauneimmillani ilman meikkiä suihkunraikkaana (kun itse näen vain pörröisen tukan, nyppimättömät kulmat ja läikikkään punaisen ihon)

Vierailija
10/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä! Laittaidun päivittäin, mutta kyllä vapaapäivinä oon laittautumatta kotitamineissani, mitä väliä!? Jos hän on kerran nähnyt kaksi kertaa, kun synnytän, niin kestää kyllä katella mua uonnollisenakin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:04"]

Olen raskaanaja la jo mennyt . No, kai sekin on vain tekosyy. Enkä sitä paitsi saa itseäni kuosiin kuin suihkun kautta, koska hiukset rasvoittuvat päivässä. Ap

[/quote]

USeimamt ihmiset käyvät suihkussa kerran päivässä, jotkut jopa kaksi kertaa. Ihan perushygieniaa. Ennemmin uin miehen reaktioita kannattaa miettiä oman elämäntilanteen muuttamista sellaiseksi, että ehtii pitää itsestään huolta.

 

[/quote]

Älä jaksa lannistaa jo muutenkin huolissaan olevaa ap:ta tällaisella turhalla paskan jauhannalla. Elämässä ei todellakaan ole mitään vikaa jos ei joka päivä viitsi MIEHEN takia laittautua tai käydä suihkussa. Normaalit ihmiset viettävät esimerkiksi vapaapäivänsä ihan muuten kuin puunaamalla ja suihkuttelemalla itseään. Jossain on minusta silloin ongelmia jos ei päivääkään voi olla laittautumatta ja "luonnontilassa".

Vierailija
12/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:04"]

Olen raskaanaja la jo mennyt . No, kai sekin on vain tekosyy. Enkä sitä paitsi saa itseäni kuosiin kuin suihkun kautta, koska hiukset rasvoittuvat päivässä. Ap

[/quote] Ja sinä ajattelet seksiä ja kuinka haluttava olet tuossa tilanteessa...? Ja asia "vituttaa" sinua...? Hyvälle kuulostaa, lapsi saa varmasti sinulta hyvät eväät kasvaa ja elää, äiti ajattelee vain itseään, puhuu kuin typerä teinityttö ja kotikin on varmasti viimeisen päälle samanlainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:04"]

Olen raskaanaja la jo mennyt . No, kai sekin on vain tekosyy. Enkä sitä paitsi saa itseäni kuosiin kuin suihkun kautta, koska hiukset rasvoittuvat päivässä. Ap

[/quote] Ja sinä ajattelet seksiä ja kuinka haluttava olet tuossa tilanteessa...? Ja asia "vituttaa" sinua...? Hyvälle kuulostaa, lapsi saa varmasti sinulta hyvät eväät kasvaa ja elää, äiti ajattelee vain itseään, puhuu kuin typerä teinityttö ja kotikin on varmasti viimeisen päälle samanlainen.

[/quote]

Ajattelen kyllä seksiä, miten se sujuu jatkossa, koska mies on ollut haluton. Koti on siisti, mies siivoaa paljon. Miten muka ajattelen vain itseäni? Ap

Vierailija
14/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:11"]

Normaalit ihmiset viettävät esimerkiksi vapaapäivänsä ihan muuten kuin puunaamalla ja suihkuttelemalla itseään. Jossain on minusta silloin ongelmia jos ei päivääkään voi olla laittautumatta ja "luonnontilassa".

[/quote]

Kyllä monet käyvät suihkussa, pukeutuvat puhtaisiin vaatteisiin ja meikkaavat myös vapaapäivinä. Rohkenisin väittää että jopa suurin osa. Vapaapäiviin kun sattuu usein esimerkiksi ravintola- tai teatterimenoja, kaupungilla asiointia tai ystävien tapaamista kahviloissa. Minulla ei ole mitään tarvetta pitää "rönttäpäiviä", jolloin en käyttäisi varttia kaunistautumiseen. Koen olevani ihan aito ihminen, vaikka haluankin näyttää ja tuoksua puhtaalta ja edustavalta.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaan että mies ei halua seksiä kun olen väsynyt ja räjähtänyt, koska en oli itsekään kovin himokas silloin. Niinä päivinä käperrytään kainalokkain sohvalle ja avataan yhteinen karkkipussi ja se on just hyvä.

Vierailija
16/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama mimmi, joka ei voi piereksiä eikä paskoa, jos ukko on kotona? Mies piereksii, röyhtäilee, paskoo ja kuseksii normaalisti, mutta eukko yrittää esittää, että on aina tämmissä kuin kiiltokuva. O holy cow!

Vierailija
17/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:04"]

 

Olen raskaanaja la jo mennyt . No, kai sekin on vain tekosyy. Enkä sitä paitsi saa itseäni kuosiin kuin suihkun kautta, koska hiukset rasvoittuvat päivässä. Ap

 

[/quote] Ja sinä ajattelet seksiä ja kuinka haluttava olet tuossa tilanteessa...? Ja asia "vituttaa" sinua...? Hyvälle kuulostaa, lapsi saa varmasti sinulta hyvät eväät kasvaa ja elää, äiti ajattelee vain itseään, puhuu kuin typerä teinityttö ja kotikin on varmasti viimeisen päälle samanlainen.

[/quote]

Ajattelen kyllä seksiä, miten se sujuu jatkossa, koska mies on ollut haluton. Koti on siisti, mies siivoaa paljon. Miten muka ajattelen vain itseäni? Ap

[/quote]

kyllä se taas haluaa sinua kun vauva on syntynyt. Sinnittele nyt vaan raskaus loppuun, olet synnytyksen (ja palautumisen) jälkeen kuin uusi ihminen.

 

Vierailija
18/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan molemmat väsyneitä, rähjäisiä ja laittamattomia suurimman osan aikaa, ja mä oon vielä lihavakin lisäksi, eikä se seksiin vaikuta paitsi tuo väsymys...  Häpeän tätä olotilaani enemmänkin itseni vuoksi, miten oon päästänyt itseni tähän. Haluaisin olla hoikka ja huoliteltu ja tyylikäs, mutta kun nyt tällä hetkellä en vaan jaksa.

Vierailija
19/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää siitä, että herää aamulla saman näköisen ihmisen kanssa, jonka kanssa on päivisin tekemisissä - eli ei tykkää kovasti laittautumisesta. Parhaana juuri suihkunraikkaana. Kyllä, mies näkee mut jatkuvasti rönttäisenä, koska en meikkaa ja kun tulee kotiin töistä on joku lapsista saattanut juuri kaataa jugurtit mun rinnuksille tai repinyt mun kampauksen (lue ponnari) ihan sekaiseksi kun ollaan leikitty. Mieskin saa olla kotona vapaasti kalsareilla ja vaihtaa kauluspaidan kuluneeseen t-paitaan. Ei vaikuta seksiin. Ei sekään, että molemmille on kertynyt ylipainoa sitten nuoruuden.

Vierailija
20/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää siitä, että herää aamulla saman näköisen ihmisen kanssa, jonka kanssa on päivisin tekemisissä - eli ei tykkää kovasti laittautumisesta. Parhaana juuri suihkunraikkaana. Kyllä, mies näkee mut jatkuvasti rönttäisenä, koska en meikkaa ja kun tulee kotiin töistä on joku lapsista saattanut juuri kaataa jugurtit mun rinnuksille tai repinyt mun kampauksen (lue ponnari) ihan sekaiseksi kun ollaan leikitty. Mieskin saa olla kotona vapaasti kalsareilla ja vaihtaa kauluspaidan kuluneeseen t-paitaan. Ei vaikuta seksiin. Ei sekään, että molemmille on kertynyt ylipainoa sitten nuoruuden.