Miehen kaveri pariskunnan kateellinen nainen
Ystävystyin mieheni kautta hänen ystäväpariskuntaan ja rupesin käymään kahvilla ja lenkillä naisen kanssa kunnes yhtenä päivänä mies päätti kertoa että toinen kaveri oli baarissa kertonut tämän naisen kadehtivan minua vaikka mistä ja että hän oli keksinyt tekosyitä miksi ei esim.päässyt syntymäpäivilleni jne, kutsui silti aina omiin tapahtumiin ja pyytää itse minua kahville jne, nyt en kuitenkaan pysty ottaa hänen ""ystävyyttään""enään tosissaan mutta en tiedä pitäisikö ottaa asiaa puheeksikaan että mieheni ja hänen ystävänsä välit eivät tästä kärsisi, ärsyttää vaan esittää enää itsekään mukavaa kun kuulee tuollaista.
Kommentit (27)
Miksi joku lähes kolmikymppinen perheenäiti jaksaisi pyytää näkökulmia ilmeisen olemattomaan ongelmaan jonkun nevarin baaripuheiden perusteella? Ehkä joku hiukan vajaakykyinen tai hyvin nuori voisi kirjoittaa sellaista tekstiä kuin aloituksessa.
No pahoittelut kirjoitusvirheistäni ja valitettavasti tämä on minulle ongelma koska joudun olla jatkuvasti tekemisissä tämän naisen kanssa.
T.Vajaakykyinen Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 23:40"]
No pahoittelut kirjoitusvirheistäni ja valitettavasti tämä on minulle ongelma koska joudun olla jatkuvasti tekemisissä tämän naisen kanssa.
T.Vajaakykyinen Ap
[/quote]
ei ole kyse kirjoitusvirheistä vaan asiasisällöstä tai oikeammin sen puutteesta ja yleisestä vajaudesta joka aloituksesta on aistittavissa.
Tahtoisiko ap selittää uudelleen, mikä hänen ongelmansa on, koska kukaan ei sitä tainnut avauksesta käsittää.
Antakaas kun av-ope opettaa: aloituksessa oli kyllä lähes 20 lausetta, mutta virkkeitä vain yksi.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 23:20"]
Lap-sel-li-nen a-loi-tus
[/quote]
Vau. Osasit tavuttaa! :O
Täähän on ihan täynnä kateellista jengii ni tietenki alapeukkuu tulee