Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaveri pariskunnan kateellinen nainen

Vierailija
18.04.2014 |

Ystävystyin mieheni kautta hänen ystäväpariskuntaan ja rupesin käymään kahvilla ja lenkillä naisen kanssa kunnes yhtenä päivänä mies päätti kertoa että toinen kaveri oli baarissa kertonut tämän naisen kadehtivan minua vaikka mistä ja että hän oli keksinyt tekosyitä miksi ei esim.päässyt syntymäpäivilleni jne, kutsui silti aina omiin tapahtumiin ja pyytää itse minua kahville jne, nyt en kuitenkaan pysty ottaa hänen ""ystävyyttään""enään tosissaan mutta en tiedä pitäisikö ottaa asiaa puheeksikaan että mieheni ja hänen ystävänsä välit eivät tästä kärsisi, ärsyttää vaan esittää enää itsekään mukavaa kun kuulee tuollaista.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosta saanu mitään selvää

Vierailija
2/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sun ongelma jos jollain pikkuvaimokkeella on paha olla. Olet vain oma itsesi jatkossakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, sait koko asiasi mahtumaan yhteen lauseeseen!

Vierailija
4/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:33"]

Ei tosta saanu mitään selvää

[/quote]

Saihan. 

Vierailija
5/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa meni toi otsikkokin niin yli.

Vierailija
6/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli annat jonkun randomtyypin kännijorinoiden pilata ystävyytesi?

Vierailija
7/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tässä kaipaisin vinkkejä miten lähestyä asiaa kun en ole niitä ihmisiä joka jaksaa esittää kun aitojakin ystäviä on joille mielummin annan aikani.

T.Ap

Vierailija
8/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun miehen kaveri on jonkun pariskunnan kateellinen nainen?

Vierailija
9/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep, te joilta koko juttu meni ohi niin antakaahan olla

Vierailija
10/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa pitkä lause.

Vierailija
11/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keep your friends close but your enemies closer

Vierailija
12/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäksihän tuo nainen itsensä tuntee jos kerrot että tiedät, minä kertoisin tietäväni ihan vaan näpäyttääkseni, oppisi keskittymään omiin ongelmiinsa mielummin.

Vierailija
13/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:31"]

Ystävystyin mieheni kautta hänen ystäväpariskuntaan ja rupesin käymään kahvilla ja lenkillä naisen kanssa kunnes yhtenä päivänä mies päätti kertoa että toinen kaveri oli baarissa kertonut tämän naisen kadehtivan minua vaikka mistä ja että hän oli keksinyt tekosyitä miksi ei esim.päässyt syntymäpäivilleni jne, kutsui silti aina omiin tapahtumiin ja pyytää itse minua kahville jne, nyt en kuitenkaan pysty ottaa hänen ""ystävyyttään""enään tosissaan mutta en tiedä pitäisikö ottaa asiaa puheeksikaan että mieheni ja hänen ystävänsä välit eivät tästä kärsisi, ärsyttää vaan esittää enää itsekään mukavaa kun kuulee tuollaista.

[/quote]

Ystävystyin mieheni kautta hänen ystäväpariskuntansa kanssa ja aloin käydä kahvilla ja lenkillä pariskunnan naisen kanssa. Eräänä päivänä mies päätti kertoa, että toinen kaveri oli baarissa kertonut tämän naisen kadehtivan minua vaikka mistä, ja että hän oli keksinyt tekosyitä miksi ei esimerkiksi päässyt syntymäpäivilleni jne. Hän kutsui silti aina omiin tapahtumiinsa ja pyytää itse minua kahville jne. Nyt en kuitenkaan pysty ottamaan hänen "ystävyyttään" enää tosissani, mutta en tiedä pitäisikö ottaa asiaa puheeksikaan, jotta mieheni ja hänen ystävänsä välit eivät tästä kärsisi. Ärsyttää vaan esittää enää itsekään mukavaa kun kuulee tuollaista.

Tuossa joitakin korjauksia ap. Vielä paljon virheitä, mutta kuitenkin vähän helpompi lukea.

Terv. pilkunnussija

Vierailija
14/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan: olet iältäsi noin 18, asut pikkukaupungissa ja "miehesi" on avopuoliso?

Vierailija
15/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lap-sel-li-nen a-loi-tus

Vierailija
16/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28, mieheni on kyllä avopuoliso ja ihan Helsingissä asumme ja jos vielä kiinnostaa niin meillä on 2 lasta sekä koira :)

T.Ap

Vierailija
17/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 23:21"]

Olen 28, mieheni on kyllä avopuoliso ja ihan Helsingissä asumme ja jos vielä kiinnostaa niin meillä on 2 lasta sekä koira :)

T.Ap

[/quote]

ja minä olen aurinkokuningas.

sinä aivoton trollipelle.

Vierailija
18/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 18 vuotiaat edes kävisivät vauva sivulla?!?!?

Vierailija
19/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ongelma jos minä olisin miehesi kaveri pariskunnan nainen toimisin varmasti ihan eri tavalla oletko ajatellut että miehesi kaveri pariskunnan nainen on kateellinen koska olet niin hyvän näköinen hyvä palkkainen ja äidin kielellisestikin lahjakas

Vierailija
20/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ongelma jos minä olisin miehesi kaveri pariskunnan nainen toimisin varmasti ihan eri tavalla oletko ajatellut että miehesi kaveri pariskunnan nainen on kateellinen koska olet niin hyvän näköinen hyvä palkkainen ja äidin kielellisestikin lahjakas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi