Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toi mies voi syödä noin järkyttävän paljon???

Vierailija
18.04.2014 |

Laitoin annokset valmiiksi. Miehelle samat määrät salaattia ja muita vihanneksia kuin minullekin, sitten tuplamäärät lihaa ja perunaa. Eli siis 2 pihviä kun minä otin yhden.

Söi kaiken, mutta ajatteli ottaa "vähän lisää" ja haki 3 PIHVIÄ LISÄÄ. Se siitä huomisesta ruuasta. Vetää tuolla niitä pihvejä suu vaahdossa. En todellakaan tajua, miten iso annos sille pitää laittaa että ei vedä kolminkertaista normiannosta jälkiruuaksi? 

Noh, huomenna paistan taas 1,5 kg lihaa että me muut 3 hlö syömme yhteensä 400 g ja tuo lotko reilun kilon.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:29"]

No mikä se ongelma nyt oikein on? Rahaa on tarpeeksi ruokaan ja mies on normaalipainoinen mutta sinua vain ärsyttää. Miksi sinua ärsyttää?

[/quote]

Ap.ta ärsyttää koska on kateellinen. Haluaisi itsekin mättää vapaasti, mutta ei voi, koska linjat.

Vierailija
42/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa suolisto paukkua iloisesti kun sulattelee tuota lihamäärää! Paistaisin molemmille vain yhdet pihvit niiden kasvisten lisäksi. Sillä pärjää kyllä sen kolme tuntia kun pitäisi taas syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukasmies tuli minullekin mieleen!

Vierailija
44/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukasmies tuli minullekin mieleen!

Vierailija
45/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:24"]

No ei meillä ole rahat tiukilla, joten kyse ei ole siitä. Ja minä hoidan kaikki ruokaostokset, hän ei niihin koskaan puutu, olemme sopineet niin.

Mutta ärsyttää silti tuo ruokamäärä, kun nimenomaan ajattelin että nyt laitan niin ison annoksen, siis valtaisan, että ei todellakaan halua hakea lisää. Vaan ei, kun mikään ei riitä. Keräsi lautaset, kysyi otanko lisää ja sitten vei ne keittiöön. Siellä sitten totesi että ottaakin vähän lisää ja latasi ne 3 pihviä lautaselleen ja palasi syömään. 

Syököön, voin ostaa ruokaa noin paljon, voin paistaa, vaan jotenkin ärsyttää miten kukaan voi oikeasti syödä noin paljon.

Ennen tätä avioliittoa seurustelin hetken yhden am.jalkapallon pelaajan kanssa, pituutta reilut 200 ja painoa 150 kg. Silloin ymmärsin että kaveri söi, siis normaaliruuan yhteydessä saattoi mennä paketillinen leipää, se oli ihan normaalia. Mutta tämä mun aviomies on ihan normaalikokoinen, ihan normaalissa työssä ja ruokamäärät valtaisia...

ap

[/quote]mutta silti sä haluaisit siitä pienemmän, vai millä opilla sä meinaat että se pysyy painossaan jos ei jatka syömistä samaan tapaan?

Vierailija
46/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en mikään vege olekaan, niin olen kyllä huomannut paljon lihaa ahmivien olevan melko järjestäen umpityhmiä juntteja.

Tuolla lihamäärällä saa sitten 50-60-vuotiaana suolisyövän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi