Painonnousu loppuraskaudessa...
Kuinka teillä on paino noussut loppuraskaudessa? Onko noussut ihan älyttömästi vai onko käynyt jopa niin, että paino olisi alkanut tippumaan?
Itselläni on nyt rv37+ ja painoa on tähän asti tullut 10kg. Viimeisen 3 viikon aikana painoa ei ole tullut yhtään ja se vähän "huolettaa" (vauvan takia), vaikka toisaaltaan olen ilonen, ettei painoa ole tullut. Tähän asti tullut 10kg tuntuu kovin paljolta ja mietityttää, että tuleeko sitä vielä ihan kauheasti.
Kuinka paljon teillä on synnärille jäänyt kiloja?
Kommentit (5)
Mulla kolmannessa raskaudessa ei paino noussut enää viikon 30 jälkeen lainkaan. Alkuraskaudesta tuli aika nopealla vauhdilla se kymmenen kiloa ja lähtöpainokin oli plussan puolella, joten loppuraskauden "laihtuminen" ei haitannut yhtään. Neuvolantäti oli myös ihan rauhallinen.
Niin ja synnytyksessä on joka kerta lähtenyt yli kymmenen kiloa (vauva, istukka, lapsivesi, vähän verta ja rutkasti turvotusta...)
T: 4
Minulla nesteet alkoivat kerääntymään ja paino nousi hurjasti. Onneksi 10 kiloa jäi synnytyslaitokselle. Vedin loppuraskauden siinä vihastussa vaateyhdistelmässä tunika-leggingsit-feikkicrocsit. Jalat turposivat peräti 3 numeroa!
Kokemuksia?