Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toi mies voi syödä noin järkyttävän paljon???

Vierailija
18.04.2014 |

Laitoin annokset valmiiksi. Miehelle samat määrät salaattia ja muita vihanneksia kuin minullekin, sitten tuplamäärät lihaa ja perunaa. Eli siis 2 pihviä kun minä otin yhden.

Söi kaiken, mutta ajatteli ottaa "vähän lisää" ja haki 3 PIHVIÄ LISÄÄ. Se siitä huomisesta ruuasta. Vetää tuolla niitä pihvejä suu vaahdossa. En todellakaan tajua, miten iso annos sille pitää laittaa että ei vedä kolminkertaista normiannosta jälkiruuaksi? 

Noh, huomenna paistan taas 1,5 kg lihaa että me muut 3 hlö syömme yhteensä 400 g ja tuo lotko reilun kilon.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne lihat maksaa?! Maksaja saa syödä!!!

Älä nyt vaan ala nillittämään toisen pitkäperjantaiateriasta!! Aikuinen mies kyseessä, aikuinen saa tehdä kotona mitä tahtoo. Varsinkin jos omilla rahoillaan on ostanut ne pihvit, eikä sinun rahoilla. Älä ala leikkimään äitiä Miehellesi.

Vierailija
22/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:34"]

Ehkä teidän kannattaisi tehdä ruokailusta yhteinen tapahtuma. Nyt tuntuu siltä, että sinä olet tullut kesken ruoikailun nettiin nillittämään. Lapset voivat toki nousta pöydästä aikaisemmin, mutta kyllä aikuiset voivat tehdä syömisestä yhteisen tapahtuman. Jospa mies korvaa pihvipinolla sen, ettei ruokailusta saa mitään muuta kuin mättöä kun kukaan ei puhu mitään kiinnostavaa?

Miksi teet noin isot määrät ruokaa yhdelle aterialle?

Meillä jokainen (9-47-v.) ottaa oman annoksensa, minä en annostele enkä säännöstele kenenkään ruokaa. 

[/quote]

ketä kiinnostaa lässyttää ruokapöydässä? Ruoka on syötäväksi ja ruokapöytä syömistä varten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo söisin iteki ainakin 4 pihviä!

Vierailija
24/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:35"]

Siis oliko ne pihvit valmiiksi paistettuja vai menikö mies niitä paistamaan? Eihän niitä tietenkään etukäteen paistella, vaan sen mukaan, mitä syödään.

En väitä, etteikö yhteensä kilo pihvilihaa olisi paljon. Mutta onko edellisestä kerrasta jo vähän aikaa ja mies syö nyt sydämensä kyllyydestä? 

Pihvi ja salaatti on oikeasti vähän liian kevyt ateria. Perunaa ei kannata tarjoilla, koska siitähän se nälkä vain pahenee. Salaatissa pitäisi olla reippaasti öljyä tai sitten pitäisi olla joku muu rasvainen kasvislisuke, joka pitää nälkää. Pelkällä pihvillä ja salaatilla voi kyllä vatsansa saada täyteen, mutta nälkä sillä ei lähde.

[/quote]

Mitä sä oikein selität?

Vierailija
25/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tein tänään lasagnen ja porkkanaraastetta, koko vuoka meni jo lounaalla! Iltapalaksi oli vetänyt paahtoleipää päälisineen, avaamattomassa pussissa oli aamulla enää kantapalat... Mulla jäi päivällinen kokonaan syömättä miehen ajattelemattomuuden takia, siksi harmittaa. Muuten mulle olisi ihan sama paljonko syö, mutta kun ei mieti ollenkaan muita :(

Vierailija
26/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkkari, onks tää taas se mies joka syö lasten vanukkaatkin??!!

Vierailija
27/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetatteko te porsastelun puolustelijat lapsillennekin että miehet ja pojat saavat porsastaa lihaa kuin siat ja tytöt nätisti syövät yhdet pihvit jos niitä miehiltä sattuu jäämään?

Vierailija
28/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää nuo miehet, jotka syö muidenkin annokset, kuten tuo lasagnetyyppi. Kenelle tulee mieleen syödä koko vuoka (toisen tekemää!) lasagnea kysymättä toiselta, aikooko hän syödä sitä?!

Vierailija
29/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 21:29"]Ei helkkari, onks tää taas se mies joka syö lasten vanukkaatkin??!!

[/quote]

ja fonditkin.

Vierailija
30/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa tietenkin syödä haluamansa määrän ruokaa, jos hän valitsee itse ostokset, maksaa ne, kantaa ruoat kotiin, valmistaa ruoan - ja varmistaa, että muillekin perheenjäsenille riittää ruokaa.

Vierailija
31/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei siis ole oikeastaan kyse syömisestä vaan siitä että mies ahmii ruokaa kuin viimeistä päivää eikä tajua, että heillä on kotona muitakin (lapset ja vaimo), jotka tarvitsevat ruokaa vaikkeivat sitä vetäisi napaan kaikkea kerralla pyhän ekana päivänä.

Laita mies kauppaan huomenna, käske sen hakea koko perheelle ruokaa 3 päiväksi. Kotona laitat miehen jakamaan ruoka-aineet yhtä moneen osaan kuin perheenjäseniä on ja sitten laittaa omat ruokansa muoviseen laatikkoon tms. jotta syö vain siitä niitä omiaan, eikä koske muihin ruokiin lupaa pyytämättä.

Kai nyt aikuinen mies on vielä koulutettavissa?

Vierailija
32/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt hyvänen aika miehen syödä. Osta kaupasta tarpeeksi ruokaa.

Vierailija
33/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no monet hankkii tuon kalorimäärän oluesta eli on tuo vähän terveellisempi tyyli :)

Vierailija
34/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt se vanukasmies?

Vierailija
35/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä mies syö vanukkaita :D Vain lihaa...

ap

Vierailija
36/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää APn siyöminen. Varmaan riittäis se puolikaskin pihvi??? Sais muut sitten vähän enemmän. LÄSKI!

Vierailija
37/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsytti ex poikaystävä, jonka kanssa välillä yhdessä kokkailtiin, että hän veti siinä yhdessä illassa ruuat jotka olisi mulle riittäneet viikoksi. En ainakaan enää osta valmiiksi ruokatarvikkeita, jos joku mies tulee kylään. :D Ei siinä muuten mitään, mutta olen opiskelija ja rahat tiukilla.

Vierailija
38/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meillä ole rahat tiukilla, joten kyse ei ole siitä. Ja minä hoidan kaikki ruokaostokset, hän ei niihin koskaan puutu, olemme sopineet niin.

Mutta ärsyttää silti tuo ruokamäärä, kun nimenomaan ajattelin että nyt laitan niin ison annoksen, siis valtaisan, että ei todellakaan halua hakea lisää. Vaan ei, kun mikään ei riitä. Keräsi lautaset, kysyi otanko lisää ja sitten vei ne keittiöön. Siellä sitten totesi että ottaakin vähän lisää ja latasi ne 3 pihviä lautaselleen ja palasi syömään. 

Syököön, voin ostaa ruokaa noin paljon, voin paistaa, vaan jotenkin ärsyttää miten kukaan voi oikeasti syödä noin paljon.

Ennen tätä avioliittoa seurustelin hetken yhden am.jalkapallon pelaajan kanssa, pituutta reilut 200 ja painoa 150 kg. Silloin ymmärsin että kaveri söi, siis normaaliruuan yhteydessä saattoi mennä paketillinen leipää, se oli ihan normaalia. Mutta tämä mun aviomies on ihan normaalikokoinen, ihan normaalissa työssä ja ruokamäärät valtaisia...

ap

Vierailija
39/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä se ongelma nyt oikein on? Rahaa on tarpeeksi ruokaan ja mies on normaalipainoinen mutta sinua vain ärsyttää. Miksi sinua ärsyttää?

Vierailija
40/46 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli nälkä ja ruoka oli hyvää. Tunnistan tunteesi, itsekin olen useasti niellyt harmitusta, jos mies on syönyt niin valtavasti, että ruuasta ei olekaan jäänyt esim. lapsille seuraavan päivän lounasta, vaikka olin niin suunnitellut. Miehillä vain on erilainen ajatusmaailma ja ruokahalu, luulen. Syökööt siis nyt, ei ne sitten vanhoina pappoina varmastikaan enää hotki sillä lailla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän