Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kevät tuleeja sormet syyhyää puutarhaan

Vierailija
18.04.2014 |

Mikä puutarhamyymälä on suosikkisi? Tykkään keväisin kierrellä niissä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruohosipulit ovat jo 10 cm pitkiä ja raparperi alkaa noustaa maasta myös. Kevätmessuilla oli vaikka mitä ihanuuksia myynnissä, vähitellen alkaa mieli tehdä puuhaamaan kasvimaalle. :)

Vierailija
2/9 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherlassila on ihana paikka. Turussa siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä Jyväskylässä on viherlandia :D.

Aika kallis mut tykkään katella, aina löytyy kaikkee erikoista

Vierailija
4/9 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei syyhyä sormet puutarhatöihin. Minua ei pihatyöt hirveästi kiinnosta, kunhan saan nurmikon leikattua.

Vierailija
5/9 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 18:43"]

ei syyhyä sormet puutarhatöihin. Minua ei pihatyöt hirveästi kiinnosta, kunhan saan nurmikon leikattua.

[/quote]

Oletkin todennäköisesti juuri sellainen wt ällötys, joka pääasiassa lojuu sohvalla ja valittaa.

Vierailija
6/9 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saisin itselleni tuon olotilan? Olen asunut omakotitalossa isolla pihalla lähes koko ikäni ja kertaakaan minulle ei ole tullut tuollaista sormia syyhyttävää oloa. Teen kyllä kaikkea, kasvatan pottuja, porkkanoita, mansikkoja ja muita syötäviä ja kukkia, puita ja kasveja löytyy, mutta teen ne lähinnä koska "niin kuuluu tehdä kun kerran on hyvä paikka". Ikää minulla on jo 40 ja olen pienestä pitäen joutunut osallistumaan pihatöihin ja saanut vastuulleni mm. mansikkamaan ja marjapensaat + kasvimaan kitkemisen - olen varmaan saanut sillon siitä puuhasta yliannostuksen ja nyt haluaisin niin helpon pihan kuin mahdollista.

Vierailija
7/9 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en loju sohvalla ja valita, en vain ole kiinnostunut puutarhatöistä, monesta muusta asiasta kyllä. Olen 4.

Vierailija
8/9 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki puutarhakaupat kelpaa. Niitä on ihana kierrellä ja löytää aina uutuuksia jota ei itsellä vielä ole.

Eilen löysin peikonpähkinän, Aaah

Vierailija
9/9 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 18:43"]

[/quote] Ihan sama juttu!! En katso puutarhaohjelmia ja en tee puutarhassa kuin ne välttämättömät. Lasten kanssa kyllä yritän puutarhassa jotakin touhuta, mutta ei ne hommat eivät saa sormiani syyhyämään.