Onko Salkkareiden Camilla mielestäsi kaunis?
Kommentit (39)
Sarjan kaunin nainen tällä hetkellä :) Ihanan sävyiset hiukset!
No ei todellakaan, kauhea hevosennaama. Ulkonäkö sopii kyllä hyvin sen vittumaiseen roolihahmoon.
Ei todellakaan ole. Ihan tavallisen näköinen. Ärsyttää näyttelijän "tönkköys" ja luonnottomuus.
Perusnätti, ei mikään kaunotar muttei rumakaan :)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:17"]
Sarjan kaunin nainen tällä hetkellä :) Ihanan sävyiset hiukset!
[/quote]Sarjan kaunein nainen on Sanni.
Sössöttävä puhetyyli ja vanha, ei uskottava vamppi.
Samannäköinen kuin vuosina 2001-2004 ja pysynyt hoikkana!
Helvetin kaunis muija!Ja hahmo ihan sairaan hyvä
Hyi vittu se Isabella, ihan siannäkönen RUMA!!!!!!!!!
Alissa on kaunein tällä hetkellä!
Mun mielestä paras naishahmo ehdottomasti. Tässä nyt taas nähdään, että itsenäinen nainen on jopa toisille naisille karmistus, sitten kun kohdalle osuu. Pitäs olla naisellisen hiljainen ja hymyilevä lehmä.
Camilla näyttää ihan muumien Vilijonkalta.
Heh, naisetnaiset, pettämättömiä nää ketjut. Onhan se nyt kaunis, tuon näköinen muija kääntää kyllä ne ukkelien päät, vaan senhän te jo tiesittekin. ;)
Ai onko se kamilla se vanha räyskä? Olen pahoillani en seuraa salkkareita.
Ikäisekseen kyllä, mielestäni. Häntä tosin saattaa "rumentaa" se yrmynaamapokerface -ilme, mikä roolihahmollaan aina on.
Monica on mielestäni kuitenkin kaunein. Ihanan kurvikas ja se kireä nahkahame mikä sillä on välillä päällä, grr! :D
Minun makuuni ei ole kaunis, mutta ei nyt rumakaan. Haluaisin nähdä Camillan vähän paksummilla huulilla, ne minua eniten "häiritsee".
Minäkään en ymmärrä mitä jotkut näkee Isabellassa. Ihan tavallisen näköinen ja itse pidän eleganttiudesta. ja vanhannäköinen vaikka on syntynyt 1980.
Isabella oli sarjan kaunein!! Harmi ku lähti...