Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lyhyt nainen on seksikäs?

Vierailija
18.04.2014 |

Siis sellainen jolls on isot rinnat ja pitkät hiukset?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitkä nainen on seksikäs? Sellainen jolla on isot rinnat ja pitkät hiukset? Tai keskipitkä?

Vierailija
2/50 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole seksikkäitä, oli sitten pitkä tai lyhyt ja millaisella varustuksella tahansa. Itse pidän lyhyistä naisista ja osassa heistä on sitä seksikkyyttä yli äyräiden, tekevät hulluksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin joku äijä tulee sanoon, et mahtuu enemmän sisälle...

Vierailija
4/50 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut ainakaan omalla kohdallani, olenkos jo liian lyhyt? 148cm eikä miehiä näy tai kuulu vaikka pitkä tukka ja suuret rinnat omaankin.

Vierailija
5/50 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 09:45"]

Enpä ole huomannut ainakaan omalla kohdallani, olenkos jo liian lyhyt? 148cm eikä miehiä näy tai kuulu vaikka pitkä tukka ja suuret rinnat omaankin.

[/quote]

Et missään nimessä ole liian lyhyt, juuri oikean pituinen, varmasti seksikäs :)

Vierailija
6/50 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei persjalkasuudessa kyllä mitään seksikästä ole.Eiköhän pitkät sääret ole paljon seksikkäämmät.

Vierailija
7/50 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tuntuu että miehet pörrää ympärillä ja aistivat eroottisuuteni ja seksikkyyteni. Mulla on aika isot rinnat, eikä tossa takapuolessakaan vikaa ole:-)

Mutta eiköhän se ole naisesta kiinni ja siitä miten kantaa itsensä?

Vierailija
8/50 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160cm, pitkät hiukset, c-kuppi ja normaalipainoinen / hoikka paitsi nyt kun olen raskaana, olen edelleen nornaalipainoinen mutta toki vatsa on selkeästi raskausvatsa. Mielestäni miesten huomiota on aina riittänyt mutta yhtälailla kaverini joka on yli 170cm pitkä, keskipitkät hiukset, b-kuppi ja normaalipainoinen saa huomiota.

Vierailija
9/50 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 09:58"]

Olen 160cm, pitkät hiukset, c-kuppi ja normaalipainoinen / hoikka paitsi nyt kun olen raskaana, olen edelleen nornaalipainoinen mutta toki vatsa on selkeästi raskausvatsa. Mielestäni miesten huomiota on aina riittänyt mutta yhtälailla kaverini joka on yli 170cm pitkä, keskipitkät hiukset, b-kuppi ja normaalipainoinen saa huomiota.

[/quote] Voi DÖÖ-kuppi näitä juttuja.Ei kai sillä pituudella mitään tekemistä ole.Kokonaisuus sen tekee.

Vierailija
10/50 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 09:45"]Enpä ole huomannut ainakaan omalla kohdallani, olenkos jo liian lyhyt? 148cm eikä miehiä näy tai kuulu vaikka pitkä tukka ja suuret rinnat omaankin.

[/quote]

No oho, luulisi miehiä riittävän. Mahdoton sanoa siis mistä johtuu, mutta pituus se ei ole.

Lyhyet on parhaita mmmm..

Vierailija
11/50 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään lyhyenä ole saanut iskuyrityksiä vuosikausiin.

Vierailija
12/50 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 09:34"]Siis sellainen jolls on isot rinnat ja pitkät hiukset?

[/quote]

Et voi yleistää. Nainen voi olla pitkä tai lyhyt, isorintainen tai pienirintainen ja siltikin voi olla kaunis. Ei sillä pituudella ole mitään merkitystä, eikä rintojen tai takamuksen koolla, vaan sillä itse kokonaisuudella ja sillä, että jokainen näkee kauneuden erilaisena.

Vierailija
13/50 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmiselvää miksi lyhyehkö kurvikas nainen, joka ei ole persjalkainen pitkäselkäinen tapaus, viehättää miesten ja naistenkin silmää! Keho on tiimalasimallinen kapeine vyötäröineen, kaarevine lantioinen ja uhkeinen rintoineen eli se naisellisin vartalonmalli.

Vaikka pidemmällä naisella olisi aivan samat vartalonympärysmitat kuin lyhyemmällä tiimalasineidolla, niin kurvithan siinä loivenee kun pituutta kehossa on enemmän.

Pidemmillä naisilla ei voi olla aivan kunnollinen tiimalasi siitäkään syystä että vartalonmalliin liittyy lyhyttä naiseta useammin leveät, hieman miesmäiset hartiat.

P.S. Ja edelleen tiedoksi: B- tai C-kuppi ei ole koko! Opetelkaa nyt ne rintaliivikoot, jos niillä edelleen ylvästelette. 65B on nimittäin aivan eri koko kuin 95B.

Vierailija
14/50 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 09:49"]

No ei persjalkasuudessa kyllä mitään seksikästä ole.Eiköhän pitkät sääret ole paljon seksikkäämmät.

[/quote]

Lyhyys ja persjalkaisuus eivät liity toisiinsa. Pitkä on persjalkainen yhtä suurella todennäköisyydellä kuin lyhytkin.

Vierailija
15/50 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ja seksikkyys ovat niin eri asia, kaikki kauniit eivät suinkaan ole automaattisesti seksikkäitä eikä kaikki seksikkäät kauniita. Pelkästään ääni voi olla seksikäs ja ulkonäkö ei, siinä on niin monta vivahdetta.

Silloin kun kaikki osa-alueet osuvat lyhyessä naisessa kohdalleen, se on vava kokemus kuin maanjäristys, nautin katsella ja enemmänkin :)

Vierailija
16/50 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan on tietysti niin yksilöllistä, elikkä oli sitten pitkä - tai pätkä -nainen, niin molemmat voivat olla toki  seksikkäitä. Mutta otetaan nyt kuitenkin eräs esimerkki, joka on todella pikkuruinen, elikkä sehän on tietysti Kylie Minogue. Hänen mittansa on kuulemma vain, 152 cm, mutta on aivan uskomattoman kaunis ja seksikäs. Elikkä tuohon lyhyeen varteen mahtuu juuri sopivasti, sekä kauneutta, että niitä kurveja, jotka tekevät hänestä todella haluttavan näköisen. On kuitenkin yksi seikka, joka tekee pienestä naisesta kauniin/sksikkään. Elikkä hänen tulee olla riittävän hoikka, mieluummin erittäin hoikka, mutta ei liian laiha. Pienikokoinen nainen on useinmiten erittäin sukkela liikkeinen, ja päivittäiset askareet tapahtuvat käden käänteessä. Oma rakkaani on, 153 cm, enkä vaihtaisi häntä kehenkään toiseen naiseen!

Vierailija
17/50 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on seksikäs silloin, kun osaa olla tyytyväinen itseensä juuri sellaisena kuin on.

Vierailija
18/50 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 10:14"]

En minäkään lyhyenä ole saanut iskuyrityksiä vuosikausiin.

[/quote]

Itse olen tyytyväinen, ettei "miehiä pörrää" ympärillä, niin kuin joku sanoi. Minulle riittäisi, että pörräisi yksi sellainen, jonka kanssa tunnepuoli ja kumppanuuden ajatus menisi yksiin. Niin se pituus, no 158 cm.

Vierailija
19/50 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielestäni lyhyt ja sopusuhtainen naiskroppa on seksikkäämpi kuin pitkä ja sopusuhtainen. Pitkistä tytöistä tulee usein se jokin kirahvi-efekti mieleen, lähinnä kävellessä kun taas pieni nainen etenee napakan näköisesti. Sängyssä taas, no jaa, kyllä "taskuvenusta" on mukavampaa myllätä kuin itseäni pidempää..

mies

Vierailija
20/50 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pienistä ja siroista naisista. Palstan mielestä olen varmaan pedofiili.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä