Miksi lyhyt nainen on seksikäs?
Siis sellainen jolls on isot rinnat ja pitkät hiukset?
Kommentit (50)
Moni mies varmaan tuntee itsensä suuremmaksi ja vahvemmaksi, jos nainen on pieni.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 10:22
Pidemmillä naisilla ei voi olla aivan kunnollinen tiimalasi siitäkään syystä että vartalonmalliin liittyy lyhyttä naiseta useammin leveät, hieman miesmäiset hartiat.
[/quote]
Miksi pitkillä naisilla olisi leveämmät hartiat kuin lyhyillä? En usko tuohon. Kaikki tuntemani leveäharteiset naiset ovat lyhyitä, alle 160 cm.
Minäpä olen nähnyt montakin persjalkaista pitkää naista. Siis sellaisia joilla jalkojen pituus selvästi alle puolet vartalosta (lattiasta-haaraväliin). Lyhyissä näitä on ainakin yhtä paljon, ei todellakaan katso pituutta. Yleistä suomessa. Itse olen 160 cm pitkäjalkainen. Minusta taas lyhyys, etenkin jos alle 155 cm, vie seksikkyyttä pois. Olisin mieluiten ainakin 170 cm pitkä.
Eiköhän nuo ole makuasioita. Oma mies ei lyhyttä naista olisi ottanut, enkä siis lyhyt olekaan, eikä miehenikään ole lyhyt mies.
Mistä ne nyt aivoista kumpuaa omat mielttymykset? haluatko jonkun tieteellisen tutkielman siitä asiasta? Olen itse enemmän kiinnostunut kauniista, pitkistä sääristä hyvällä perseellä höystettynä, toki myös pitkät hiukset pitkällä naisella. Enkä tiedä tieteellistä syytä sille mutta näin vain on, smurffit ei mua varten ole mutta hyvä että ne on sua varten.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:07"]
Kyllä mielestäni lyhyt ja sopusuhtainen naiskroppa on seksikkäämpi kuin pitkä ja sopusuhtainen. Pitkistä tytöistä tulee usein se jokin kirahvi-efekti mieleen, lähinnä kävellessä kun taas pieni nainen etenee napakan näköisesti. Sängyssä taas, no jaa, kyllä "taskuvenusta" on mukavampaa myllätä kuin itseäni pidempää..
mies
[/quote]
Käveltäessä on lyhyellä naisella askeltaajuus useimmiten tiheä ja nopea jolloin tissien ja perseen tutinat erottuvat kivasti, toisin kuin pitkillä. Siihen vielä poninhäntä hakkaamaan puolelta toiselle niin voidaan jo puhua seksikkyydestä
MiesMies
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 09:42"]Ei kaikki ole seksikkäitä, oli sitten pitkä tai lyhyt ja millaisella varustuksella tahansa. Itse pidän lyhyistä naisista ja osassa heistä on sitä seksikkyyttä yli äyräiden, tekevät hulluksi...
[/quote]
Kyllä isotissinen on aina seksikäs, siitä ei pääse yli eikä ympäri.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 09:42"]Ei kaikki ole seksikkäitä, oli sitten pitkä tai lyhyt ja millaisella varustuksella tahansa. Itse pidän lyhyistä naisista ja osassa heistä on sitä seksikkyyttä yli äyräiden, tekevät hulluksi...
[/quote]
Kyllä isotissinen on aina seksikäs, siitä ei pääse yli eikä ympäri.
[/quote]
Eri mieltä.
Aasialainen lyhyt hoikka turpeahuulinen nainen on kyllä jumalaisen kaunis. Suomalainen leveäperseinen paksupohkeinen paksureitinen lyhytjalkainen suossatarpoja ei nyt kovinkaan kaunis.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 09:49"]
No ei persjalkasuudessa kyllä mitään seksikästä ole.Eiköhän pitkät sääret ole paljon seksikkäämmät.
[/quote]
Lyhyys ja persjalkaisuus eivät liity toisiinsa. Pitkä on persjalkainen yhtä suurella todennäköisyydellä kuin lyhytkin.
[/quote]
En ole koskaan nähnyt pitkää, persjalkasta naista.
[/quote]
Oletteko te, alapeukuttajat? Esimerkkejä?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 09:49"]
No ei persjalkasuudessa kyllä mitään seksikästä ole.Eiköhän pitkät sääret ole paljon seksikkäämmät.
[/quote]
Lyhyys ja persjalkaisuus eivät liity toisiinsa. Pitkä on persjalkainen yhtä suurella todennäköisyydellä kuin lyhytkin.
[/quote]
[/quote]
Oletteko te, alapeukuttajat? Esimerkkejä?
[/quote]
Minulla on ystävänäni pitkä nainen, jolla on lyhyet jalat ja lyhyt nainen, jolla on pitkät jalat. Ei tuossa ole mitään ihmeellistä.
Uskon, että lyhyet naiset kiinnostavat siksi, että he herättävät miehen suojeluvaiston. Muu on sitten plussaa.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 09:34"]
Siis sellainen jolls on isot rinnat ja pitkät hiukset?
[/quote]
Toihan se on se paras kombinaatio. Pisteenä i:n päälle on vielä pieni suu: paksu kulli näyttää hyvältä siellä:)
Ei taida se pituus merkitä mitään kun rakastuu. Minunkin veli piti sanojensa mukaan ennen pitkistä ja hoikista naisista, mutta rakastui sitten 157-senttiseen, lievästi ylipainoiseen, ja meni sen kanssa naimisiin.
Hei, sinä 148 cm tyttö! Et todellakaan ole mikään ´´liian lyhyt´´, vaan juuri sopivan pituinen! Itse olen aina pitänyt naisista, joiden pituus on siinä, 1,50..cm! Hyvää jatkoa sinulle, kulta!
Mieheni vastasi näin:
Koska oot niin pieni niin sua on ihana panna, saan ottaa sut kokonaan. Ja ku oot niin pippurinen, pieni mutta saat silti aina mitä haluat seksissä, lumoat.
Miksi yleistäminen on merkki idiotismista?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 09:45"]
Enpä ole huomannut ainakaan omalla kohdallani, olenkos jo liian lyhyt? 148cm eikä miehiä näy tai kuulu vaikka pitkä tukka ja suuret rinnat omaankin.
[/quote]
No huh huh, mahdatko puhua totta. Vai oletko pitkä nainen, joka esiintyy lyhyenä netissä...
Nimittäin kun mennään baariin, kaikki pyrkii ensimmäiseksi niiden lyhyiden naisten seuraan. Meille hitaammin reagoiville jää sitten ne loput. Mutta kolmen aikaan yhtään lyhyttä ei ole enää yksin.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 09:49"]
[/quote]
[/quote]