Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassat, mikä on ollut suurin kassaeronne?

Vierailija
17.04.2014 |

Minulla +20€ ja olen ollut töissä nyt vuoden verran.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran puuttui tilityspussista 500 euroa, kerkesi sydän lyödä muutaman ylimääräisen lyönnin ennen kuin löysin rahat tyhejntämättä jääneestä aikaviivelippaasta! Ei ollut oma moka siis.

Vierailija
2/13 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ollu ehkä toi 20e, useinmiten 0,10-1e. Työssä 7v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/13 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma tein kassahommia jonkun vuoden ja harvemmin oli minkaanlaista kassaeroa. Tarjoilijana ollu melkein kaks vuotta ja koskaan ei oo sattunu mitaan isompia kammeja. (Meilla pohjakassa on omaa rahaa!)

Vierailija
5/13 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen omaa?

Vierailija
6/13 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana ottaa antaa kiireisille liianvähän takas ja ennätys mitä olen saanut päivän sisällä 48€ ja ennätys kuukauden kokonais saldon ollut 445€. Ainoastan muutaman keran on huomattu ja esitän erehtyneeni ja sanon olevani erittäin pahoillaan. Menee aina läpi. :-)

Vierailija
7/13 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 00:35"]

Minulla on tapana ottaa antaa kiireisille liianvähän takas ja ennätys mitä olen saanut päivän sisällä 48€ ja ennätys kuukauden kokonais saldon ollut 445€. Ainoastan muutaman keran on huomattu ja esitän erehtyneeni ja sanon olevani erittäin pahoillaan. Menee aina läpi. :-)

[/quote]

Omaan taskuunko ne rahat laitat? Huh huh.

Vierailija
8/13 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 euroa miinusta ja jouduin selitteleen sitä tilitysvastaavalle kirjallisesti ja olin ihan paskana monta päivää :-(

Vierailija
9/13 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

100e mutta se selvisi, ei ollut mun mokani eikä mun tiedossani oleva asia. Useaan kertaan 10e-30e. Tehnyt 15 vuotta tätä työtä. Meillä ei tule mitään "seurauksia", työnantaja tajuaa että käsittelemme päivittäin niin valtavaa määrää rahaa ja asiakkaita, ettei voi odottaakaan mitään täydellisyyttä, ihmisiä ollaan.

Vierailija
10/13 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 00:00"]Ma tein kassahommia jonkun vuoden ja harvemmin oli minkaanlaista kassaeroa. Tarjoilijana ollu melkein kaks vuotta ja koskaan ei oo sattunu mitaan isompia kammeja. (Meilla pohjakassa on omaa rahaa!)

[/quote]

Omaa rahaa, oikeesti? Huh, missään tarjoilupaikassa en oo tollaseen törmänny, vaikka useemmassa ravintolassa oon ollu tarjoilija

Vierailija
11/13 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

49950€, kone rekisteröi 50€ ostokset jotenkin ihmeellisesti (ilmeisestl bugi), asiakas maksoi kortilla. Tasaantui sitten yöjonossa oikeaksi summaksi.. ;D

Vierailija
12/13 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 01:17"]49950€, kone rekisteröi 50€ ostokset jotenkin ihmeellisesti (ilmeisestl bugi), asiakas maksoi kortilla. Tasaantui sitten yöjonossa oikeaksi summaksi.. ;D

[/quote]

Eikä! :D

Vierailija
13/13 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 40e.

Asiakas osti muutaman euron ostokset ja maksoi 10e setelillä. Laitoin rahan kassaan ja annoin sitten vastarahat. Tähän asiakas toteaa että se oli kylläkin 50e seteli. Uskoin ja annoin rahat takaisin 50e asti. Seuraavana päivänä sain kuulla että puuttuu 40e. Mietin ensin että mitä kummaa, kunnes muistin tuon jutun ja kerroin sen kassapäällikölle. Sen jälkeen mua ohjeistettiin ettei kannata ikinä laittaa seteliä lokeroon vaan tipauttaa kassapohjan päälle, sitten antaa vastarahat asiakkaalle ja lopuksi sitten seteli oikeaan lokeroon. Koska jos asiakas alkaa siinä väittämään että se oli kyllä isompi seteli, niin voi sanoa että kurkkaapa tänne, antamasi seteli on edelleen tässä kassapohjan päällä.

Jotkut muuten käyttää tuota kikkaa "tienatakseen", kummasti menevät vaikeaksi kun kertoo että raha on mulla edelleen tässä näkyvillä. Itse olen nykyään kassapäällikkö ja ohjeistan meidän kassamyyjiä tuosta joka kerta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan