Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei noudata kauppalistaa

Nainen..
24.09.2022 |

Tuo toisia tuotteita mitä ei tarvita tai sitten jättää tuomatta monta tuotetta. Kysyy vielä miksei ruoka ole valmista vaikka ei tuo jauhoja tai jotain mausteita niin sanon ettei voi tehdä ruokaa koska et tuonut mitä kauppalistassa luki. Olen myös kyllästynyt tähän mieheeni.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä mies asioille edeltä ja mene itse perässä. Normi meininkiä.

2/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi käyn itte kaupas, niin tulee ostettua aina kaikki mitä piti! Eiku.... 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tilata ruoka kaupasta kotiin niin ei tartte kummankaan teistä käydä siellä kaupassa ja useimmiten tulee kaikki mitä listaan laittaa

Vierailija
4/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole onnksi tuolaista ongelmaa. Mies käy useimmiten kaupassa ja tekee myös ruuat.

Vierailija
5/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta osta perunia, maitoa ja kalapuikkoja. Sitä syön joka päivä. Muu ruoka on kallista että hirvittää.

Vierailija
6/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaava kokki tekee ruoat niistä aineksista mitä kaapista löytyy.

Vierailija
7/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata noin pienestä asiasta kyllästyä. Tehkää ruokaa siitä mitä kaapista löytyy Mies mukaan ruoanlaittoon, joten ehkä seuraaavalla kerralla muistaa. 

Vierailija
8/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Kaupasta osta perunia, maitoa ja kalapuikkoja. Sitä syön joka päivä. Muu ruoka on kallista että hirvittää.

Perunia, omenia ja porkkania.

Vierailija
9/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni nainen tottelee miehensä listoja?

Vierailija
10/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysää nyt sitä kokkipipoasi. 

Vierailija
11/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Miksi olet alun perinkään päätynyt yhteen tuollaisen kanssa?

Vierailija
12/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu oudolta jos mieheen ei voi luottaa. Ihan kuin joku logiikka puuttuisi mieheltä. Jos ei pidä listastasi ja yksin kaupassa käymisestä, miksi ei sano. Voisitteko mennä molemmat kauppaan ja otat itse ne. Vai miehenvaihtoviikot.

Vierailija
13/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku siinä listassa luki selvästi vanukas, kaljaa ja nakkeja...

Vierailija
14/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies tee ruokaa kaupasta tuomistaan aineksista, kun on tuonut itse valitsemansa ainekset.

Vierailija
15/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos: Oneksi ei ole miestä.lähinä taloudessaani, asun yksin vastan taloudesta yksin ja ostoksistani. Tällä kun jatkuvasti valitetaan Mies sitä tätä, itse olette täydellisä naisiako.Erotkaa.Eron voi hakea ilman syytä ja yksinkin. Mikä estää? Pelkäättekö ette pärjää yksin rahalisesti? Sepä se.

Vierailija
16/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mukaan kauppaan.

Vierailija
17/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies tee ruokaa kaupasta tuomistaan aineksista, kun on tuonut itse valitsemansa ainekset.

Minä en tykkää käydä ruokakaupassa ja olin tosi tyytyväinen, kun eksä kävi aina ruokakaupassa ja minä taas mielellään laitoin ruoan. Nyt eron jälkeen tilaan ostokset kotiinkuljetuksena. 

Vierailija
18/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostiko taas mustapippuriketsuppia? Itkeekö lapset? 😂

Vierailija
19/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni nainen tottelee miehensä listoja?

Tuossa perheessä voisi kokeilla mitä tapahtuisi jos mies laatisi ruokalistan, antaisi auton avaimet ja lähettäisi vaimonsa sinne ruokakauppaan. Joissakin muissa kulttuurissa tuo voisi onnistua auton lainamista lukuunottamatta.

Vierailija
20/50 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos: Oneksi ei ole miestä.lähinä taloudessaani, asun yksin vastan taloudesta yksin ja ostoksistani. Tällä kun jatkuvasti valitetaan Mies sitä tätä, itse olette täydellisä naisiako.Erotkaa.Eron voi hakea ilman syytä ja yksinkin. Mikä estää? Pelkäättekö ette pärjää yksin rahalisesti? Sepä se.

Siis miksi erota ruokaostosten takia? Pääasia, että jotain ruokaa saa tehtyä. Ei se ole nyt niin tarkkaa vaikka ostokset eivät mene reseptin mukaan.