Kauanko ootte pitäneet miestänne puutteessa? Täällä 8 kk.
Raskausaikana touhut jäi joskus 20 viikon kohdalla, ja 5 kk synnytyksestä hoitelin hänet pari kertaa, eka yhdyntä vasta 6 kk synnytyksestä. Nyt kohta 8 kk synnytyksestä ja vasta kolmesti oltu yhdynnässä.
Muita, joilla sama meininki?
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:17"]
Onkos tää ylpeilyn asia? Seksi kuuluu osaksi TERVETTÄ parisuhdetta. Meillä harrastetaan seksiä 3-4 viikossa,
kun pienokaiset on saatu nukkumaan. (kaksi lasta)
Ei pari jaksa toisiaan katsella jos seksi ei ole osana arkea. Seksi lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta. Ja vaikka tuntuu siltä ettei seksiä halua, niin kyllä se halu sieltä syttyy kun herättelee.
Oma kanta seksiin on se että minä haluan tyydyttää oman mieheni, enkä aja miestäni rakastajan syliin.
On se kumma kun naiset käyttää nykyään seksiä kiristyskeinona ja kiusaavat omia miehiään.
[/quote]
Noh, mun aloitus oli vähän provosoiva jotta saisin keskustelua aikaiseksi...
Kyllä itsekin nykyisin haluan seksiä, ja haluan onnellisen parisuhteen. Raskausaikana mies ei oikein halunnut enää seksiä (ei kokenut että olisi oikein panna minua kun olen raskaana, ehkä pelkäsikin?), (en kyllä minäkään koska vatsa oli niin suuri ja seksi ei tuntunut hyvältä) MINÄ olin aloitteentekijänä raskausajan vähäiseen seksiin, ennen kuin se vähitellen vaan loppui.
Synnytyksen jälkeen en halunnut ollenkaan seksiä (imukuppisynnytys eli episiotomia tehttin) ja vauvanhoito työllisti minut 24 h vuorokaudessa (mies pois kotoa töiden vuoksi viikot). Itsetunto oli vähän pohjalukemissa muuttuneen vartalon vuoksi (ei edes kauhean suuria muutoksia, ja nyt kyllä hyväksyn kroppani ja tykkään itsestäni) ja varsinkin alapään kohtalo pelotti niin paljon että en kehdannut alkaa seksiin, vaikka fyysisesti olisin hyvin voinutkin. Siis ajattelin että saisin lp-lihakset kuntoon ensin ja sit vasta voisin seksiä harrastaa. Jotenkin ois hävettänyt jos ei ois tuntunut miltään, ja se vasta ois vieny seksihalut totaalisesti.
No kolmen yhdyntäkokeilun jälkeen olen todennut että kyllä se taas tuntuu hyvältä ja ei ole paikat pilalla, nyt halut on sitten hiljalleen heränneet itsestäänkin, ja oikein odotan että saisimme seksielämän taas kondikseen :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:57"]
Mun mies on pitänyt mua nyt 4kk puutteessa ja loppua ei näy.
[/quote]
Munkin mies pitäny mua vuoden alusta lähtien :(
[/quote]
Paikoin tykkää vaan siksi, että lohdutti kuulla muillakin menevän surkeasti :( onko teillä ennen ollut näin?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:30"]
Eivät ne miehet puutteessa ole vaikka te ette niille annakaan.
[/quote]
Älä nyt;) Etkö tiedä että AV mammojen miehet sietää mitä tahansa, ovat uskollisia vaikkeivät saa parisuhteesta mitään muuta kuin maksajan roolin:)
Näin ainakin kaikissa ketjuissa mammat silmät sinisinä väittää...