Kauanko ootte pitäneet miestänne puutteessa? Täällä 8 kk.
Raskausaikana touhut jäi joskus 20 viikon kohdalla, ja 5 kk synnytyksestä hoitelin hänet pari kertaa, eka yhdyntä vasta 6 kk synnytyksestä. Nyt kohta 8 kk synnytyksestä ja vasta kolmesti oltu yhdynnässä.
Muita, joilla sama meininki?
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:50"]
Oon ihan samaa mieltä kuin 30. Lisäksi on tosi tappavaa niiden viimeistenkin seksihalujen kannalta, jos dynamiikka pääsee liusumaan siihen vonkaaja-pihtari-tilanteeseen. Siksikin kannattaa mun mielestä välillä tsempata itsensä siihen seksiin vaikkei aluksi niin hotsittaisikaan. Eri juttu sitten, jos haluttomuuteen on joku muu kuin henkimaailman syy, kuten vaikka kivut, sairaus tai mieletön univaje.
[/quote]
Toisaalta jos joutuu liian usein pakottamaan itsensä seksiin, tulee pian pelkästä ajatuksesta lopulta ahdistava ja vastenmielinen. Omassa parisuhteessani minulle kävi niin ja kesti pitkään saada seksielämä normalisoitua. Ajatus seksistä sai käpertymään henkisesti kasaan. Nykyisin olemme mieheni kanssa sopineet, että seksiin ei koskaan ryhdytä, ellei molemmat sitä halua.
Eikä haittaa vaikka taukoa olisi välissä parikin viikkoa. Tärkeintä on, että molemmista tuntuu hyvälle. Tämä on vapauttanut seksielämämme. Meillä on vain hyvää ja laadukasta seksiä. Välillä on pitkiä taukoja, mutta toisaalta sitten välillä harrastetaan joka päivä. Tämä sopii meille. Ei aikatauluja, ei päivien laskemista eikä mitään pakkoa. Joskus tekee toki mieli "antaa" toiselle, mutta silloinkin yleensä jonkinlainen oma halu on pohjalla.
[/quote]
siinä se ero onkin että en todellakaan pakota itseäni seksiin vaikka sen koen "velvollisuutena". Eli tosiaan haluan seksiä kuitenkin jollain tasolla enkä joudu pakottamaan itseäni siihen. Hienoa että olette saaneet seksiasiat sovittua teille molemmille sopivaksi :)
Mun mieheni piti mua puutteessa yli vuoden. Nyt on ex-mies.
Neljäs vuosi menossa, vaimoa pidän puutteessa. Itselläni on rakastajatar, jonka kanssa nautiskelen viikoittain.
Mua säälittää sun mies. Tuolla tavalla voit sen menettää.
Itse haluan seksiä paljon useammin kuin oma mieheni. Ja nyt 14 yhteisen vuoden jälkeen, lukuisten keskustelujen ja tyytymättömien vuosien jälkeen, olen päätynyt pettämään. Ja saan muuten elämäni parasta seksiä.
Mun mies on pitänyt mua nyt 4kk puutteessa ja loppua ei näy.
17 tuntia. Oi voi tekis mieli taas.
En ole laskenut. En vain halua häntä enää.
En ole kahteen vuoteen harrastanut vaimoni kanssa seksiä. Hän aloitti pihtaamisen, onneksi 2 suhdetta joten ei tarvi enää olla puutteessa. Vaimon puutteesta en tiedä :)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:05"]
En ole kahteen vuoteen harrastanut vaimoni kanssa seksiä. Hän aloitti pihtaamisen, onneksi 2 suhdetta joten ei tarvi enää olla puutteessa. Vaimon puutteesta en tiedä :)
[/quote]
Sama juttu meillä. Vaimo aloitti seksillä kiristämisen ja pihtaamisen.
Nyt olen seksisuhteessa kolmeen naiseen, joista kaksi on yksinhuoltajia ja yksi naimisissa.
Tilanne sopii minulle tosi hyvin, saan hyvää seksiä ja elämä maistuu taas.
Vaimon kanssa en ole seksiä harrastanut viiteen vuoteen, alkaa muuten näkyä jo sen naamasta.
Sanoin että jos pettää minua jätän sen samantien.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:57"]
Mun mies on pitänyt mua nyt 4kk puutteessa ja loppua ei näy.
[/quote]
Munkin mies pitäny mua vuoden alusta lähtien :(
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:05"]
[/quote]
Sama juttu meillä. Vaimo aloitti seksillä kiristämisen ja pihtaamisen.
Nyt olen seksisuhteessa kolmeen naiseen, joista kaksi on yksinhuoltajia ja yksi naimisissa.
Tilanne sopii minulle tosi hyvin, saan hyvää seksiä ja elämä maistuu taas.
Vaimon kanssa en ole seksiä harrastanut viiteen vuoteen, alkaa muuten näkyä jo sen naamasta.
Sanoin että jos pettää minua jätän sen samantien.
[/quote]
Miksi jättäisit, jos et kerran pidä pettämistä tuomittavana? Käsittämätöntä.
T. Avoin suhde
Raskausaikana lääkärin määräyksestä 3kk. Muuten en koskaan, miksi pitäisi rankaista itseään ja toista?? Haluan ihanaa miestäni usein ja kunnolla:)
9 - teet ihan oikein, sinulla on vain tämä yksi elämä eikä sitä kannata hukata! Itsehän vaimosi on tuon tilanteen aikaansaanut:D
Onkos tää ylpeilyn asia? Seksi kuuluu osaksi TERVETTÄ parisuhdetta. Meillä harrastetaan seksiä 3-4 viikossa,
kun pienokaiset on saatu nukkumaan. (kaksi lasta)
Ei pari jaksa toisiaan katsella jos seksi ei ole osana arkea. Seksi lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta. Ja vaikka tuntuu siltä ettei seksiä halua, niin kyllä se halu sieltä syttyy kun herättelee.
Oma kanta seksiin on se että minä haluan tyydyttää oman mieheni, enkä aja miestäni rakastajan syliin.
On se kumma kun naiset käyttää nykyään seksiä kiristyskeinona ja kiusaavat omia miehiään.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:17"]
On se kumma kun naiset käyttää nykyään seksiä kiristyskeinona ja kiusaavat omia miehiään.
[/quote]
Olen samaa mieltä, mutta kyseessä ei ole uusi ilmiö. Ikivanha tapa naisilla on yrittää hallita seksin avulla.
Siihen ei vaan saa alistua, sen vuoksi kannattaa pitää useita naisia. Se pitää koko lauman ojennuksessa.
Sitten ihmetellään että miehet muuttuvat hissukoiksi ja naisvihaaksi! JÄNNÄ JUTTU! Niin se metsä vastaa kun sinne huutaa....
Reilun vuoden ajan seksiä ehkä 3 kertaa yhteensä. Sitten totesimme yhdessä, että eiköhän jatketa eri teille. En ole katunut, vaikken sen jälkeen olekaan harrastanut seksiä pariin vuoteen...
M40
Eivät ne miehet puutteessa ole vaikka te ette niille annakaan.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:50"]
Oon ihan samaa mieltä kuin 30. Lisäksi on tosi tappavaa niiden viimeistenkin seksihalujen kannalta, jos dynamiikka pääsee liusumaan siihen vonkaaja-pihtari-tilanteeseen. Siksikin kannattaa mun mielestä välillä tsempata itsensä siihen seksiin vaikkei aluksi niin hotsittaisikaan. Eri juttu sitten, jos haluttomuuteen on joku muu kuin henkimaailman syy, kuten vaikka kivut, sairaus tai mieletön univaje.
[/quote]
Toisaalta jos joutuu liian usein pakottamaan itsensä seksiin, tulee pian pelkästä ajatuksesta lopulta ahdistava ja vastenmielinen. Omassa parisuhteessani minulle kävi niin ja kesti pitkään saada seksielämä normalisoitua. Ajatus seksistä sai käpertymään henkisesti kasaan. Nykyisin olemme mieheni kanssa sopineet, että seksiin ei koskaan ryhdytä, ellei molemmat sitä halua.
Eikä haittaa vaikka taukoa olisi välissä parikin viikkoa. Tärkeintä on, että molemmista tuntuu hyvälle. Tämä on vapauttanut seksielämämme. Meillä on vain hyvää ja laadukasta seksiä. Välillä on pitkiä taukoja, mutta toisaalta sitten välillä harrastetaan joka päivä. Tämä sopii meille. Ei aikatauluja, ei päivien laskemista eikä mitään pakkoa. Joskus tekee toki mieli "antaa" toiselle, mutta silloinkin yleensä jonkinlainen oma halu on pohjalla.