Kauanko ootte pitäneet miestänne puutteessa? Täällä 8 kk.
Raskausaikana touhut jäi joskus 20 viikon kohdalla, ja 5 kk synnytyksestä hoitelin hänet pari kertaa, eka yhdyntä vasta 6 kk synnytyksestä. Nyt kohta 8 kk synnytyksestä ja vasta kolmesti oltu yhdynnässä.
Muita, joilla sama meininki?
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:57"]
Mun mies on pitänyt mua nyt 4kk puutteessa ja loppua ei näy.
[/quote]
Meillä jo viisi kuukautta. Viimeksi miehen pihtaaminen kesti aika lailla 8kk. Joten en elättele toiveita että seksiä olisi ihan lähikuukausina =(
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:53"]En jaksa ymmärtää miksi seksi on antamista ja saamista. Sen pitäisi olla kahden aikuisen välinen mielihyvää tuottava asia.
[/quote]
No niinhän sen pitäisi, mutta asiat eivät aina ole niin onnellisesti.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:54"]
Mua säälittää sun mies. Tuolla tavalla voit sen menettää.
Itse haluan seksiä paljon useammin kuin oma mieheni. Ja nyt 14 yhteisen vuoden jälkeen, lukuisten keskustelujen ja tyytymättömien vuosien jälkeen, olen päätynyt pettämään. Ja saan muuten elämäni parasta seksiä.
[/quote]No siihenhän ei paljon vaadita että paskan seksin jälkeen saa elämänsä parasta.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:53"]
En jaksa ymmärtää miksi seksi on antamista ja saamista. Sen pitäisi olla kahden aikuisen välinen mielihyvää tuottava asia.
[/quote]
Minulle seksi ei ole niin tärkeää, joten se joskus menee antamisen puolelle. Tai on seksi tärkeää, mutta niin on monet muutkin asiat kuten oma aika, lepo, hyvä kirja jne.
Meillä kumpikin kitisee että ei saa riittävästi seksiä.
Mies pihtasi viisi vuotta, sitten jäi kiinni. Itsetuntoni oli tuon jälkeen aivan romuna. En kuuteen vuoteen edes katsonut miehiin päin, koska pidin itseäni niin rumana ja seksuaalisesti taitamattomana. Sitten tapasin uuden miehen, jonka kanssa seksuaalisuuteni puhkesi kukkaan. Olin yhtäkkiä ihana ja haluttava. Seksistä tuli hyvin merkittävä osa tuota parisuhdetta ja se on sitä edelleenkin.
Pidän tietyllä tavalla seksiä parisuhteeseen kuuluvana velvollisuutena eli vaikka minun itseni ei olisi tehnyt mieli seksiä esim. Viikkoon, haluan antaa seksiä miehelleni. Ja kyllähän sitä alkaa ihan seksiä harrastamalla itsekin haluamaan enemmän ;) nyt kun olen raskaana, on seksiä vähemmän ja monesti aloite tulee minulta koska mieheni ei halua painostaa minua. Niin mielialat, kroppa, kivut, muut oireet muuttuvat ja vaihtelevat tällä hetkellä mutta pyrin "pitämään vaimon velvollisuuksista kiinni" silloin tällöin.
Onko täällä tapana antaa miehelle ettei vaan lähde pettämään ?? Tosi nautinnollista.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:50"]Raskausaikana touhut jäi joskus 20 viikon kohdalla, ja 5 kk synnytyksestä hoitelin hänet pari kertaa, eka yhdyntä vasta 6 kk synnytyksestä. Nyt kohta 8 kk synnytyksestä ja vasta kolmesti oltu yhdynnässä.
[/quote]oletko varma , et hän on puutteessa ?
Mun mies sanoi mulle kerran , et 2 viikkoa on maximi aika, mitä voi olla ilman , viikossa 2 kertaa harrastetaan. Ei ne miehet ala odottamaan niin kauan
No huh! Ei ole tervettä pitää ihmistä puuteessa ja nauttia siitä!
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:50"]
Raskausaikana touhut jäi joskus 20 viikon kohdalla, ja 5 kk synnytyksestä hoitelin hänet pari kertaa, eka yhdyntä vasta 6 kk synnytyksestä. Nyt kohta 8 kk synnytyksestä ja vasta kolmesti oltu yhdynnässä.
[/quote]
Pari viikkoa sitten vietin nautinnollisen iltapäivän miehen kanssa, joka kertoi nuo samat kuukaudet ilman seksiä. Hmmm, epäilyttävää... Mistä kaupungista olet ap?
Mulla alkaa pinna kiristyy jo viikon jälkeen. En tajua teitä.
Pari päivää sitten oli anaalia, varmaan huomenna tai tänään taas anaalia... Ok että on aika usein seksiä muttakun tuolle miehelle kelpaa vain peppu! Ei koskaan pillua halua,viimeksi kai kerran puoli vuotta sitten!!
kuitenkin ajan posliiniksi kun mies tahtoo, mutta mitä järkeä kun ei silti kelpaa! Ja ei, en ole synnyttänyt ja olen nuori aikuinen... Jumppaan niitä lantionpohjalihaksiakin :/ mikähän avuksi...
Vajaa kaksi viikkoa. Sen aikaa minkä jälkivuoto kesti jos suuseksiä ei lakseta mukaan. Muuten harrastetaan seksiä lähes joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:31"]Onko täällä tapana antaa miehelle ettei vaan lähde pettämään ?? Tosi nautinnollista.
[/quote]
en mä miehelleni tuon takia seksiä anna, vaikka siis pidän sitä ns. Velvollisuutena. Mielestäni seksi kuuluu parisuhteeseen ja yhtä hyvin tilanne voisi olla toisinpäin ja mielestäni myös mies on velvollinen tyydyttämään naisensa. Toki voi olla rankempia hetkiä niin suhteessa kuin elämässä ja tällöin on normaalia että seksiä on vähemmän. Pikemminkin en ymmärrä, miksi joku pitää seksin harrastamista oman puolisonsa kanssa jotenkin vastenmielisenä. Tällöin on varmastikin joku muukin asia suhteessa pielessä...
30
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:41"]Pari päivää sitten oli anaalia, varmaan huomenna tai tänään taas anaalia... Ok että on aika usein seksiä muttakun tuolle miehelle kelpaa vain peppu! Ei koskaan pillua halua,viimeksi kai kerran puoli vuotta sitten!!
kuitenkin ajan posliiniksi kun mies tahtoo, mutta mitä järkeä kun ei silti kelpaa! Ja ei, en ole synnyttänyt ja olen nuori aikuinen... Jumppaan niitä lantionpohjalihaksiakin :/ mikähän avuksi...
[/quote]
mies vaihtoon.
Ei siinä montaa päivää mene, että iho unohtaa kosketuksen ja pitää alkaa kosintamenot uudelleen. Säännöllinen seksi pitää kynnyksen matalana.
Oon ihan samaa mieltä kuin 30. Lisäksi on tosi tappavaa niiden viimeistenkin seksihalujen kannalta, jos dynamiikka pääsee liusumaan siihen vonkaaja-pihtari-tilanteeseen. Siksikin kannattaa mun mielestä välillä tsempata itsensä siihen seksiin vaikkei aluksi niin hotsittaisikaan. Eri juttu sitten, jos haluttomuuteen on joku muu kuin henkimaailman syy, kuten vaikka kivut, sairaus tai mieletön univaje.
En jaksa ymmärtää miksi seksi on antamista ja saamista. Sen pitäisi olla kahden aikuisen välinen mielihyvää tuottava asia.