Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako Suomen homoprofiloituminen?

Vierailija
17.04.2014 |

Eikö hyyssärit ajattele ollenkaan että tuolla öljy-maissa, joissa on tunnetusti rahaa, ei katsota ollenkaan suopeasti homoutta eikä homohyyssäreitä? Eihän meidän virkamiehiä enää edes kutsuta joihinkin maihin kun olemme niin homokansaa, kantsisko pikkusen näin globaalin laman aikana miettiä että kuinka homoa kannattaa meidän oikein olla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäsi kannattaa siis toimia niiden maiden käytäntöjen mukaan, joissa on ihmisoikeusrikkomuksia, kunhan vain rahaa tulee?

Minulla on toisenlaiset arvot.

Vierailija
2/9 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö numeroin, mikä homovastaisten maiden merkitys taloudellemme on? Sen jälkeen voit näyttää toteen, että Suomen homopostimerkit (näihin kai viittasit?) todella vaikuttavat siihen, että taloudellinen toimeliaisuus vähenee maidemme välillä.

Tämän jälkeen voidaan sitten siirtyä arvokysymyksiin, eli lähinnä siihen, kuinka paljon olemme valmis uhraamaan materiaalista hyvinvointia ihmisoikeuksia puolustaaksemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mua ärsyttää tää juttu!!!! Homoilla on ne oikeudet. Onko mulla oikeus kulkea ja olla rauhassa jossain päin katua ja kauppaa ja kahvilassa ilman että mun pitää nähdä alastomia!!!! Nyt PAKOTETAAN katsomaan alastomia homoja vielä!!!!!! Kulkeeko missään rajaa mitä pitää sietää???? Helvetti olen kyllästynyt!!!!!!!!!!!

Vierailija
4/9 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappihomoilla on tukalat ajat.

Vierailija
5/9 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ap haluaa kaavuttaa suomalaiset naiset ja vaihtaa heidät rahaan?

Vierailija
6/9 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto pitääkö suomalaisten koko aika ajatella mitä muut sanoo???? Olette kaksinaamaisia. Haluatta pitää homoutta ja öliy??? Se ei käy, jo tiedetään että olette kieroja ja rappiotuneita olette mätää sisältä...henkisesti haisevia ihmisia...Mulla on ehdotus..hyyssäkää homoja täällää-mä en vihaa ketään ihmisia mutta haluan elää henkisesti puhtaana ja vapaana,ihaan vaan itseäni takia!!!!! En ajattele öliyä vaan omaa henkinen olotila...olette Sadoma ja Homorra. Ok että homoja on mutta Suomi on agressiivisesti homoprofiloitu!!!!!

Vierailija
8/9 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä on Suomen tärkein kauppakumppani. Kyllä se Haavisto ois naurettu pihalle Venäjältä jos sinne ois menny sössöttämään ihmisoikeuksista ja muusta paskasta. Koita siinä vielä sitten jotain diilejä saada aikaiseksi.

Vierailija
9/9 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on lusikalla annettu...naurattaa :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi