Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä peitän tummat silmäluomet? Merkki?

Vierailija
17.04.2014 |

Minulla on raskaat ja isot silmäluomet, jotka ovat aika tummat, siis tummemmat kuin muu kasvojen iho. Olisin paljon paremman näköinen, kun saisin sen peitettyä. Siksi käytän vaaleaa luomiväriä.

Millä peitän tummuuden, jos en halua meikata? Luomivärien pohjustusvoiteet on omituisen värisiä, eli ne eivät sovi siihen, että meikkaamattomana päivänä laitan pelkästään sellaista.

Ja mikä on sen tuotteen värisävy? Minulla on enemmän oliivinvärinen iho kuin punertava. Kerran olin meikattavana, ja meikkitaiteilija sanoi ihoni olevan niiden keltaisen ja punaisen väliltä.

Siis ihan merkki ja nimi hakusessa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Laura Mercierin secret concealeria, niitä on useampaa sävyä. Suomesssa ei taideta myydä, jos jollain on parempaa tietoa niin mieluusti mullekin tietoa. Omani olen ostanut matkoilta, ehkä jostain nettikaupastakin voisi saada? Mutta on todella pysyvää, mulla on myös tosi tummat silmänaluset ja kaikki aiemmat ei joko peittäneet riittävästi tai hävisivät päivän mittaan mutta tämä on tosi peittävää mutta ei kuitenkaan liian paksua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max factorin Pan stik -värivoide, joka peittää hyvin ja värejä on useita. Lisäksi puuteria värivoiteen päälle. Oma kestosuosikkini.

https://www.google.fi/search?q=max+factor+pan+stik&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=i6lPU97-JaLpywPR_YDoAw&ved=0CEUQsAQ&biw=1258&bih=635

Vierailija
4/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlasin ja amazonista löytyy, mutta jos ei sävyä tiedä, nii ei kai sitä verkosta voi tilata...?

ap

Vierailija
5/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy Dermablend

Vierailija
6/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty sävyn valinta on vaikeaa kun verkosta tilaa. Mulla on itse asiassa kaksi sävyä, toinen kun on vähän rusketusta ja toinen ihan vaalelalle talvi-iholle. Tilaa pari ja myy jollekin jos ei sovi :)

Vierailija
7/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laitatteko te silmäluomeen meikkivoidetta?

Vierailija
8/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile baremineralsin peiteväriä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi