Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enterorokkoa vai tavallista flunssaa?

Vierailija
27.04.2014 |

Perjantaina alkoi flunssainen olo, joka paikan särkyä, kurkkukipua, väsytti. Ehkä jonkin verran lämpöä (mulle ei nouse oikeastaan ikinä kuume), päänsärkyä. Nenä vuosi vuorotellen vettä ja sitten taas meni umpitukkoon, samoin silmät vuotivat kirkasta nestettä. Olo todella kurja. Ja tuota samaa ollut nyt siitä lähtien, paitsi että eilen ilmestyi pari aftaa (?) suuhun, tänään tuntuu että niitä on paljon enemmän, koko pää on turvoksissa tai ainakin musta tuntuu siltä. Yleisvointi silti edelleen huono. Muualla en ole mitään ihottumaa tai rakkuloita nähnyt.

Onko tää jotain tavallista flunssaa plus aftat kaupanpäälle (ei mulla niitäkään normaalisti koskaan ole) vai enterorokkoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jalanpohjat ja kämmenet täynnä kutisevia punaisia patteja? Jos on, se on enterorokkoa. Muuten ei kuulosta enterorokolta ollenkaan. Pari aftaa suussa ei ole rokkoa.

T. Enterorokon sairastanut ja joo, se oli kamalaa

Vierailija
2/4 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole patteja muualla. Ja suussa tuntuu olevan hiukan enemmän kuin "pari aftaa". Koko vasen puoli poskesta on ihan turvoksissa.

Mutta hyvä jos tää ei ole enteroa, en haluaisi sitä suurin surminkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa: Flunssaoireita mulla ei ollut lainkaan enterorokossa. Sulla on ihan tavallinen flunssa. Mistä edes keksit epäillä rokkoa, kun mikään ei viittaa siihen?

Vierailija
4/4 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 08:27"]

2 jatkaa: Flunssaoireita mulla ei ollut lainkaan enterorokossa. Sulla on ihan tavallinen flunssa. Mistä edes keksit epäillä rokkoa, kun mikään ei viittaa siihen?

[/quote]

No kyllä ainakin googlen perusteella oireet viittaisivat enterorokkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi