Jos sulla olisi rahaa mihin kosmetiikkaan tahansa, mitä ostaisit?
Entä jos rahat olisi loppu, niin missä olisi paras hinta-laatusuhde?
Jos mulla olis rahaa, niin ostaisin Sisleyta. Jos rahat olisi loppu, niin ostaisin puuterin Rimmeliltä ja Ripsarin Maybellineltä. Kasvoveden ja puhdistuksen jättikoossa Cliniquelta.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:55"]
Käytän jo nyt kosmetiikkaan paljon rahaa, mutta yleensä olen ottanut tarkasti selvää minkälainen tuote on ja mahdollisuuksien mukaan käynyt testailemassakin jossakin. On huomattavasti helpompi käydä ostamassa selektiivisen merkin voide, jonka koostumusta voi käydä testerista kokeilemassa vaikkapa Sokoksella kuin tilata jokin samaa hintaluokkaa oleva erikoisemman merkin tuote netistä. Erikoisempi merkki tarkoittaa tässä tapauksessa, että merkkiä ei saa Suomesta. Olen kokeillut varmasti lähes kaikkia Suomessa myytäviä selektiivisiä merkkejä, joten tällä hetkellä kiinnostaisi nuo vähän erikoisemmat merkit, mutta jotenkin arveluttaa käyttää paljon rahaa tuotteeseen, joka pitäisi tilata käytännössä sokkona luottaen vain inci-listaan ja random ihmisten arvioihin. Meikkien suhteen taas on helpompi ostaa sokkona, sillä blogeista ja foorumeilta saa swatch-kuvia ja tarkempia arvioita tuotteista. Ihonhoito on sen verran yksilöllistä, että sen kanssa ei toisten arviot hirveästi merkkaa, vaikka näennäisesti olisikin sama ihotyyppi kuin arvion antaneella. Pitäisi vähintäänkin tietää toisen tuotehistoria ja löytää sieltä yhteneviä tuotteiden sopivuuksia ja epäsopivuuksia.
Eli vastaus itse kysymykseen on, että jos rahaa olisi rajattomasti, niin tilaisin netistä erikoisempia merkkejä. Tällä hetkellä kiinnostaisi ainakin Ole Henriksen ja Murad. Jälkimmäisestä minulla onkin jo pari näytekokoa. Meikkejä ostan jo nyt niiltä merkeiltä miltä haluankin, mutta jos rahaa olisi tosi paljon, niin ostaisin vaan paljon enemmän.
[/quote]
Ole Henriksen oli mulle vähän pettymys. Oli suuret osotukset, mutta ei ne tuotteet tehnyt mitään ihmettä. Mulla siis oli neljän tuotteet kokeilupakkaukset (isommat kuin näytekoot) Ole Henrikseniltä.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:14"]
Pitää kyllä sanoa, että samalla rahalla saa paljon parempia tuotteita, te jotka ostatte rimmeliä ja muita marketti meikkejä
[/quote]
Arvoisa nro 5: pointti ei nyt ollut kumpi on parempi, halpa vai kallis, vaan mitä ihmiset ostaisivat jos voisivat ostaa mitä vaan. Minäkään en käytä markettikamaa, joskin ostan pääasiassa matkustaessa, tai jos on tarjouksia vaikka sokkarilla silloin hinta on kohtuullinen. En matkusta paljon, mutta tuotteet on riittoisia, kyllä mulla esim päivävoidepurkki kestää puolisen vuotta, ei niillä tartte lotrata.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:54"]
Jos olis rahaa mihin kosmetiikkaan tahansa, ostaisin jotain muuta kuin kosmetiikkaa. Kosmetiikkatuotteisiin käytän rahaa puhtaat 0 euroa. Siis jos nyt puhutaan vain meikeistä ja muista naamarasvoista ym. pakkeleista. En tarvii niitä yhtään mihinkään, enkä niitä myöskään omista. Näytän mielummin siltä mitä oikeasti olen, en peittele ihoni virheitä pakkelikerrosten alle, ja yritä näyttää joltain mitä en oikeasti ole. Ihokin kiittää kun saa hengittää.
*Nainen, 29.*
[/quote]
Entäs kosteusvoiteet, etkä käytä niitäkään? 'Pakkelit' myös suojaa ihoa, niissä kun on uv-suoja mukana ja muutenkin suojaavat säältä, ilmansaateilta tms.
Voiteiden levittäminen myös hieroo ihoa, pintaverenkierto paranee.
Ostaisin pelkästään kosmetiikkaa, joka on päässyt animalia3839n eläinkokeeton-listalle.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:54"]
Jos olis rahaa mihin kosmetiikkaan tahansa, ostaisin jotain muuta kuin kosmetiikkaa. Kosmetiikkatuotteisiin käytän rahaa puhtaat 0 euroa. Siis jos nyt puhutaan vain meikeistä ja muista naamarasvoista ym. pakkeleista. En tarvii niitä yhtään mihinkään, enkä niitä myöskään omista. Näytän mielummin siltä mitä oikeasti olen, en peittele ihoni virheitä pakkelikerrosten alle, ja yritä näyttää joltain mitä en oikeasti ole. Ihokin kiittää kun saa hengittää.
*Nainen, 29.*
[/quote]
Taas tällainen perus ylpeä "en käytä meikkiä, olen luonnonkaunis" :D Kampaatko muuten hiuksiasi tai poistatko ihokarvojasi? Nekin on keinoja näyttää joltakin muulta kuin mitä oikeasti on, siinä missä meikkaaminenkin.