Lue keskustelun säännöt.
Pääkaupunkiseudun paras ruokakauppa?
26.06.2026 |
Mikä on sinun mielestäsi? Vastaan itse myöhemmin kommenteissa.
Kommentit (9)
Mustapekka on kyllä hyvä. Itse tykkään myös Tammiston Cittarista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulle omista syistäni Easton Itäkeskuksessa. Ei haittaa vaikkei kukaan muu olisi samaa mieltä.
S-market Herttoniemi. Ihan peruskauppa, mutta mielestäni kotoisa.
Itiksen Alanya-Market. Silloin kun kusisessa Helsingissä joudun käymään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Savion KKK market. Parasta pyttipannua lämmintiskiltä sekä itse marinoituja kasleria. Eri makuja
-Kylmät kädet
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oma suosikkini on Käpylän aseman viereinen K-Supermarket.